Seonmi aynanın karşısında üstünü düzeltirken kenarda bekleyen Bayan Soo Yeon, Ki Joo ve Soo Ji gülümseyerek kraliçeye bakmayı sürdürmüşlerdi.
"Çok güzelsiniz kraliçem" dediğinde Ki Joo, gülümseyerek teşekkür etmişti Seonmi. Ardından da yavaş adımlarla odadan çıkmışlardı.
Boş koridorda ilerlerken "Bugün yapılması gereken önemli şeyler ne?" diye sormuştu Seonmi Bayan Soo Yeon'a. Bayan Soo Yeon ise "Bugün biri kralı ziyarete geldi. Fakat kral meşgul oldupunda onun görüşemedi. Şimdi ise sizinle görüşmek istiyor kraliçem" demişti.
Seonmi kaşlarını havalandırıp "Kimmiş o?" diye sorduğunda "Bize kralın eski bir arkadaşı olduğunu söylemişti." demişti Bayan Soo Yeon. Seonmi ise "Kral diğer boyuttayken biliyorsunuz ki yaşı ilerlemedi. Yani... Oldukça büyük biri olmalı." demişti
"Aslında kral ile yaşıt bir kadın kendisi. Sanırım o kadın henüz çok küçükken tanışmış kralla. Kralımız yaşlanmamış olabilir fakat o yaşlanmış ve şu an aynı yaşa denk gelmişler."
Seonmi duraksayıp Bayan Soo Yeon'a baktığında "Benimle işi ne?" diye sormuştu ilk önce. Bayan Soo Yeon ise "Bilmiyorum kraliçem, bizlere bir şey söylemedi" demişti.
Seonmi tek kaşını kaldırıp düşünmeye başladığında gelen kişinin yalan söylediğini düşünmeye başlamıştı.
Taehyung eskiden herhangi biri ile arkadaş kurmazdı... Kuramazdı yani. O kadar dışlandığını söylemişti ona, hiç arkadaşının olmadığını söylemişti.
"Görüşelim bakalım"
...
Seonmi karşısında eğilmiş kadını gördüğünde ciddiyetini bozmamış ve "Ne oldu söyle bakalım" demişti ona.
"Kraliçem... Ben kral Taehyung'un eski bir arkadaşıydım. Onu ziyarete geldim fakat onunla görüşemedim. Belki siz bana yardımcı olursunuz diye sizinle görüşmek istedim. Size karşı saygım ve sevgim sonsuzdur efendim"
Seonmi "Yüzüme bak" dediğinde eğmiş başını yavaşça kaldıran kadına "Adın ne? Kaç yaşındasın?" diye sormuştu. Kadın ise "Adım Mina, yaşım ise otuz bir efendim" demişti.
Bayan Soo Yeon'nun söylediği gibi Taehyung ile yaşıttı kadın. Fakat Taehyung aynada kaldığında burada on yıl geçmiş olmalıydı.
Bir de burada geçirdikleri yedi yıl da hesaba katılırsa... Taehyung ile arkadaşlığını o on dört yaşındayken kurmuş olmalıydı? Henüz küçükken.
"Kaç yaşından beri tanıyorsun onu?"
Mina gülümseyip "Ben on dört yaşındayken tanışmıştım onunla efendim. Küçük olduğumdan dolayı beni bir ağabeymiş gibi konuşmuş ve bana küçük tavsiyeler vermişti. Şimdi yaşıt olmamız güzel bir mucize" dediğinde kaşlarını çatıp Bayan Soo Yeon'a bakmıştı Seonmi. Ardından da "Ne gibi tavsiyeler?" diyerek tekrar Minna'ya bakmıştı.
"Kraliçem bu... Kral ile benim aramda olan bir şey. Açıklamamam daha iyi olur."
Seonmi Mina'ya olan bakışlarını keskinleştirdiğinde bir şey söylemek için dudaklarını aralayan Bayan Soo Yeon'u elini havaya kaldırarak durdurmuştu Seonmi. Ardından da "Peki... Başka bir diyeceğin var mı?" demişti gülümseyerek.
"Sağlığınız ve mutluluğunuz istemek dışanda bir şey söylemek bana düşmez fakat sizden küçük bir ricam var kraliçem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror² ❦ KTH ✓
Fanfic[Tamamlandı] Mirror serisinin ikinci kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. ~Wings: #2 [08.05.21] ~Mirror: #2 [12.05.21] ~Yıldız: #2 [12.05.21] ~Ayna: #2 [21.06.21] ~Boyut: #3 [12.05.21] ~Dark: #3 [12.05.21] ~Kötülük...