❦𝟔❦

2.5K 317 479
                                    

Taehyung yerdeki kıyafetlerini alıp giymeye başladığında yorgana sıkıca sarılıp "Sen git Taehyung. Ben burada yaşamaya devam edeceğim" demişti Seonmi.

Gece uzun süre yüzdükten sonra biraz daha uçan ikili Taehyung'un önceden yaptırmış olduğu küçük ve sevimli kulubede güzel bir gece geçirmişlerdi.

"Olmaz bebeğim hadi kalk. Sonra saraya nasıl döneceksin?" diye soran Taehyung Seonmi'ye yaklaşıp alnına küçük bir öpücük bırakmış ve arkasındaki uzun kumaş parçalarını bağlamaya başlamıştı.

Yatakta doğrulan Seonmi yerdeki iç çamaşırlarını eline aldığında gülümseyerek onu izlemeye başlamıştı Taehyung.

"Dışardayım bebeğim. Giyindiğinde dışarı çık tamam mı? Hemen gidelim"

Seonmi olumlu anlamda kafa salladığında küçük kulübeden çıkan Taehyung gözlerini gökyüzünde gezdirmişti. Aklına Seonmi'nin uçarken attığı kahkahalar geldiğinde de istemsizce kıkırdamıştı.

Dakikalar sonra Seonmi kulübeden çıktığında ona doğru dönen Taehyung kollarını açıp Seonmi'nin ona gelmesini beklemişti. Seonmi onun yanına gelip ona sıkıca sarıldığında da vakit kaybetmeden uçmaya başlamıştı Taehyung.

Sarayda yapılması gereken işler varken geceyi saraydan uzak bir yerde geçirmişlerdi. Olabildiğince hızlı bir şekilde işinin başına dönmek istiyordu Taehyung.

...

İkili saraya vardıklarında kahvaltıdan sonra her zamanki gibi kendi işlerinin başına geçmişlerdi.

Seonmi saray ile ilgilenirken Taehyung saray kütüphanesine gitmiş ve kuzeydeki kırallık hakkında araştırma yapmaya başlamıştı.

O kadar büyük sıkıntılar çıkartıyorlardı ki onlara. Bu da Taehyung'un sinirini çok bozuyordu.

Kitaplarla ilgilenmeye başlayan Taehyung'un yanına gelen Mina "Kralım" diyerek gülümsemiş ve onun önünde eğilmişti.

Taehyung gözlerini okuduğu kitaptan çekip Mina'ya çevirdiğinde "Mina? Senin burda ne işin var? Youngnam'ın yanında olman gerekmiyor mu?" diye sormuştu. Mina ise "Youngnam'la Gulmi ilgileniyor efendim. Ben de... Kitap okumaya gelmiştim. " demişti.

Olumlu anlamda kafa sallayan Taehyung okuduğu kitaba geri döndüğünde kitaplığa doğru yaklaşan Mina kitaplarda göz gezdirmeye başlamıştı. Taehyung ise gözlerini Mina'ya çevirmişti ve "Tarih okumayı seviyorsun sanırım?" demişti.

Mina gülümseyip Taehyung'a baktığında "Sevip sevmediğim tartışılır aslında. Sadece ilgimi çekiyor şu aralar" demişti.

Tekrar kitaplığa dönüp ilk kurulan krallıklar ile ilgili bir kitap aldığında "Gel burda oku" demişti Taehyung yanındaki sandalyeyi çekip. Mina ise "Bir kral ile yan yana kitap okumak olmaz ki. Ben sadece bir bakıcıyım" demişti.

"Hadi ama Mina, sen benim arkadaşımsın. Hem... Kralın emrine karşı mı geliyorsun?"

Kıkırdayan Mina "Peki efendim" diyip Taehyung'un yanına oturduğunda gözlerini kendi kitabına değil de Taehyung'un kitabına çevirmişti. Ardından da "Siz ne okuyorsunuz?" diye sormuştu.

"Lee Krallığı Tarihi"

Mina olumlu anlamda kafa sallayıp "Seviyor musunuz o krallığı?" diye sorduğunda "Açıkcası nefret ediyorum" demişti Taehyung gülümseyip. Mina ise "Krallığımız ve Lee Krallığı arasında kötü bir şey mi oldu?" diye sormuştu.

Mirror² ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin