Mina Youngnam'ın yanında onunla ilgilenirken dikkatini çeken kırmızılık yüzünden kafasını sol tarafa çevirmişti.
Büyük camdan serada gördüğü kırmızı çiçekler sonrası şaşkınlıkla gözlerini açan Mina birkaç adım adıp seraya doğru yaklaşmıştı.
Uzaktan serayı incelerken kafasını kaldırmış ve babasının annesi için yaptırdığı seraya bakan Mina'ya bakmıştı Youngnam.
"Çok güzel görünüyorlar değil mi? Kıpkırmızılar"
"Evet, çok güzel duruyorlar"
Mina "Ama daha önce hiç görmemiştim bu tür bir çiçek. Nadir mi yetişiyor yoksa?" diyerek Youngnam'a döndüğünde olumlu anlamda kafa sallayan Youngnam "Başka bir boyuttan geldiler" demişti.
"Babam annem için özel olarak getirtti bu çiçekleri. O anneme çok aşık"
Mina hafifçe gülümseyip "Ne güzel" dediğinde Gulmi Youngnam ve Mina'nın yanına gelip "İstersen gidip bak Mina. Youngnam'ın yanında ben dururum" demişti gülümseyerek. Mina ise olumlu anlamda kafa sallayıp ikisinin yanından ayrılmıştı.
Hızlı adımlarla seraya doğru yaklaşan Mina derin bir nefes aldığında ciğerlerine dolan gül kokusuyla gözlerini kocaman açmış ve gülümsemişti.
"Ah çok güzeller" diyerek güllere yaklaştıktan sonra gülleri iyice inceleyip koklamaya başlamıştı.
"Beğendin mi?"
Mina kafasını kaldırıp arkasından gelen Taehyung'a baktığında gülümsemiş ve olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Çok güzel kokuyorlar"
Taehyung gülümseyip güllere yaklaştığında "Seonmi'nin boyutundan getirttim onun için. İsmi gül. Arka tarafta da papatyalar var. Onlar da çok güzel görünüyor" demiş ve güllerden birini koklamıştı.
"Kraliçe çok mu seviyor bu gülleri?" dediğinde "Aslında kokusunu seviyor Seonmi güllerin. En sevdiği çiçek papatya. Onun kalbi gibi bembeyazlar"
Mina "Ben de çok beğendim güllerin kokusunu." dediğinde eğilip içlerinden birini kopartmıştı Taehyung. Ardından da doğrulup Mina'ya dönmüş ve gülü ona doğru uzatmıştı.
Gülümseyen Mina "Teşekkürler" diyerek gülü eline aldığında dikenlerinden biri batmıştı parmağına ve kanatmıştı elini.
Mina yüzünü buruşturup kanayan parmağına baktığında "İyi misin?" diyerek ona yaklaşmıştı Taehyung. Mina ise "İyiyim iyiyim." diyerek Taehyung'a bakmış ve gülümsemişti.
Taehyung Mina'nın elini tutup kanayan yer ile ilgilenmeye başladığında koşarak onlara yaklaşmaya başlamıştı Youngnam. Ardından da "Baba!" diye bağırmış, Mina ve Taehyung'un ona bakmalarını sağlamıştı.
Taehyung Mina'nın elini bıraktığında eğilip oğluna açmıştı kollarını. Youngnam ise gülümseyerek kocaman sarılmıştı babasına. Tabii Mina da gözlerini devirmeyi ihmal etmemişti.
Babasından ayrılan Youngnam Mina'ya bakıp "O gül annemin" dediğinde "Şşş öyle denmez oğlum." demişti Taehyung Youngnam'ın elinden tutup. Ardından da doğrulup Mina'ya bakmış ve "Kusura bakma" demişti.
"Sorun değil efendim."
Youngnam babasına dönüp "Baba biliyor musun Iseo'nun eline kelebek kondu. Hem de kocamandı~" dediğinde "Ooo~ cidden mi?" diyerek gözlerini açmıştı Taehyung. Youngnam ise "Hadi gel" diyerek babasını çekiştirmişti.
...
Iseo küçük kanatlarını çırpıp uçmaya başladığında onun arkasında duran Taehyung gülümsemiş ve "Aferim kızıma" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror² ❦ KTH ✓
Fanfic[Tamamlandı] Mirror serisinin ikinci kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. ~Wings: #2 [08.05.21] ~Mirror: #2 [12.05.21] ~Yıldız: #2 [12.05.21] ~Ayna: #2 [21.06.21] ~Boyut: #3 [12.05.21] ~Dark: #3 [12.05.21] ~Kötülük...