❦𝟏𝟒❦

2K 306 378
                                    

Kanatları olmadığından herhangi bir ağırlığı yoktu sırtında Seonmi'nin.

Peşinden gelen adamlardan daha hızlı koşuyordu fakat görevliler kanatlarını aralıklı olarak çırpıyor ve Seonmi'ye yetişiyorlardı.

Hızlıca merdivenlere doğru yönelen Seonmi birden karşısına çıkan kanatlı askere çarptığında yere düşmüş ve merdivenlerden aşağı yuvarlanmasını korkuluktan tutarak engellemişti.

Asker Seonmi'nin kolunu tutup onu ayağa kaldırdığında "Bi kadına da sahip çıkamadınız mı!?" diye bağırmıştı karşısındaki görevlilere.

"Canımı yakıyorsun bırak!"

Seonmi çırpınmaya başladığında onun kolunu daha çok sıkıp çırpınmasını durdurmak için bir kez sallamıştı asker. Seonmi ise "Bırak!" diyerek tekrar bağırmıştı ona.

Kolunu kaldırıp yüzüne vuracakken onu yere fırlatmıştı asker son gücüyle. Ardından da "Götürün şunu ve bu sefer sahip çıkın." demiş ve arkasını dönüp gitmişti.

Seonmi, onun kollarına sarılan askerlere direnirken yatağın bir köşesine oturmuş ve derin bir nefes alıp elini kalbine götürmüştü Taehyung.

Sabahtan beri yoktu Seonmi ve sabahtan beri kalbinde bir ağrı belirmişti onun.

Derin bir nefes alıp gözlerini yere diktiğinde üstünü öttükleri ayna parlamaya başlamıştı.

Gözlerini örtünün altında parlayan aynağa çevirdiğinde kaşlarını çatan Taehyung ayağa kalkmış ve aynaya doğru birkaç adım atmıştı.

Kalbine giren ağrıyla duraksayıp diz çöken Taehyung derin nefesler almaya başlamış ve acıya dayanmaya çalışmıştı.

Ayna daha da parladığında güçlükle ayağa kalkan Taehyung iyice aynaya yaklaşmış ve elini uzatıp aynanın üstündeki örtüyü sıkıca tutmuştu.

Örtüyü çekip kenara attığında da gördüğü manzara ile gözlerini kocaman açmıştı.

Seonmi yerde geri geri doğru giderken ona doğru yavaş adımlarla yürümeye başlamıştı kral sırıtarak.

"Seonmi!" diye bağırıp elini aynanın camına vurduğunda gözlerini aynaya çevirmişti kral. Ardından da biraz duraksayıp tekrar Seonmi'ye bakmıştı.

Onun kolunu sıkıca tuttuğunda kolunu çekmiş ve krala çelme takmıştı Seonmi. Kral ise yere düşmüştü.

Ayağa kalkıp kapıya doğru koşan Seonmi'nin ayak bileğinden tuttuğunda yere düşmüştü tekrardan Seonmi. Taehyung ise aynaya vurup "Ayağa kalk Seonmi! Korkma ayağa kalk!" diye bağırmaya başlamıştı.

Taehyung aynaya vurmaya devam ederken yerdeki Seonmi'nin üstüne çıkmıştı kral. Ardından da onun bacaklarına oturup hareket etmesini engellemeye çalışmıştı.

Seonmi'nin kollarını sıkıca tutup kafasını onun boynuna gömdüğünde, onun altında kıvranmaya devam etmişti Seonmi "Dokunma bana!" diyerek.

"Rahat dur sürtük!"

"Çekil üstümden!"

Seonmi dizini hızlıca büküp kralın bacak arasına vurduğunda acıyla bağırmış ve onun kollarını bırakmıştı kral. Seonmi'de onu üstünden itip kapıya doğru koşmuştu.

Kapıyı açmaya kalktığında açamamıştı Seonmi kilitli kapıyı. Kral ise hazlıca ayağa kalkıp "Bu kadarı yeter!" dedikten sonra eline geçen ilk şeyi almış ve Seonmi'ye yaklaşmıştı.

Kral tam ona vuracakken kolunu havaya kaldırıp onun vurmasını engellemişti Seonmi. Ardından da boşta kalan elini yumruk yapmış ve son gücüyle kralın suratına yumruk atmıştı.

Mirror² ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin