De vermissing.

752 20 0
                                    

Evert en ik zitten in de auto op weg naar de familie van het vermiste meisje Lisa. We hebben nog geen woord tegen elkaar gezegt en ik staar maar een beetje voor me uit, ik vind het best vervelend dat hij zo boos is..

We komen bij de familie en bellen aan.
Hallo Mevrouw Martens, ik ben Fenna Kremer dit is mijn collega Evert Numan wij komen voor de vermissing van u dochter. We lopen naar binnen en zien daar een man en een ander meisje zitten. U bent neem ik aan de vader van Lisa? "ja ik ben haar vader Peter en dit is mijn andere dochter Robin " Mogen wij jullie nog een paar vragen stellen? Ja natuurlijk antwoord de vader. Wanneer hebben jullie Lisa voor het laatst gezien? Vraagt Evert. Uhm gistermiddag voor het laatst, ze ging naar de speeltuin en sinds daarna hebben we haar niet meer gezien, hoelaat was dat? Vroeg Fenna. Rond half 4 denk ik zegt Peter. Mag ik ook wat zeggen vroeg Robin? Ja natuurlijk mag dat zeg het maar. Toen ik gister van school naar huis fietste zag ik Lisa nog, ze zei nog tegen me dat ze met Rik mee ging een vriendje uit de buurt. Hoelaat kwam je uit school? Ik was 4 uur uit dus rond kwart over 4 kwam ik daar langs. En waar woont die Rik precies heb je een adres? Ja, die woont op Schoolstraat 10. Oke bedankt verlopig weten we genoeg, we houden contact met u.

Als we in de auto zitten vraag ik aan Evert of we naar die Rik toe gaan, hij zegt dat we eerst even naar Carla moeten om dit allemaal te melden wat we weten, en kijkt me boos aan.
Fijn dit een boze Evert is niet fijn en dan hebben we morgen ook nog een personeels uitje...

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu