Onverwacht

460 24 0
                                    

Ik loop hem achterna, hij liep naar de kluisjes. Ik zie hem met zijn hoofd tegen de kluisjes bonken. " Evert, gaat het wel?" " Ja, hoor prima" " Evert dat gaat het niet dat zie ik toch" " Fenna, laat me gewoon" " Nee, wij gaan praten" " Zullen we even naar buiten gaan?" " Als jij dat per se wilt prima" ik pak mijn jas. " waar ga je naar toe" vraagt Bram. " Evert en ik gaan even praten" " het was niet de bedoeling om hem boos te maken" " dat weet ik ook wel Bram"
Als Evert en ik later op een bankje buiten zitten in de zon vraag ik " Waarom heb je me opeens een armbandje gegeven?" " Ik vond het gewoon leuk om je iets te geven omdat je weer terug bent " " maar waarom word je dan rood als Bram er iets van zegt" "het is allemaal opeens zo anders" " Hoe bedoel je anders?" " Fenna, ik denk dat ik verliefd op je ben!" " Ohh"
" Jij niet op mij hè?" " Evert begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel fijn dat we normaal tegen elkaar doen, maar echt verliefd kan ik het niet noemen" " Dat dacht ik wel, ik had het niet moeten zeggen" en hij loopt het park in. " wat moet ik nu denk ik, ik kan hem niet achterna gaan" ik loop terug naar het bureau en staar voor me uit. " Hey, Fenna, wat was er met Evert en waar is hij nu?" Vraagt Simone. " Simoon, hij is verliefd op me echt niet verder vertellen, hij is het park ingelopen omdat ik hem heb afgewezen" " Waar komt het dan opeens vandaag?" " Zullen we vanavond afspreken dan leg ik je het uit, ik weet echt niet wat ik hier mee moet"

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu