" Hey, kunnen we even praten?" " uhm, ja kom maar" Evert loopt naar binnen. " Ik had misschien niet zo boos tegen je moeten doen, sorry" " Ook sorry van mij, ik heb je misschien een verkeerde indruk gegeven" " Ik hoorde van Bram dat je nogal overstuur was op het bureau, waarom mag ik dat eerlijk weten?" " Omdat omdat" " Omdat wat?" " Dat moment in het ziekenhuis vond ik fijn, ik vond dat armbandje mooi en super lief" " Wil je hier nou mee zeggen, dat je me toch wel leuk vind?" " Ik weet het niet zo goed, maar Evert het kan gewoon niet tussen ons, we zijn collega's en we mochten elkaar heel lang niet" " Gevoelens kunnen veranderen" ik kijk hem aan " ik ben toe aan een knuffel Evert" ik knuffel hem het voelt fijn" ik hoor mijn mobiel afgaan, ik loop er na toe een sms van Liselotte,; Wij komen niet meer vanavond, veel succes met Evert en misschien ook wel plezier :) x " Wie is dat?" " O van Liselotte, ze wilden komen maar jij bent er en dat wisten ze blijkbaar" " Haha dat zal Bram wel verteld hebben dan" " Wil je iets drinken? En Evert ik moet denk ik nog even nadenken wat ik precies voel" " Nee bedankt, ik moet naar mijn dochters toe, is goed denk er maar overna" " Je komt morgen wel werken toch?" " Tuurlijk joh" " Dat is mooi" " Nou, ik ga maar het was een fijn gesprek" " Ja, vond ik ook tot morgen Evert"