We rijden in de ambulance naar het ziekenhuis. Het ziet er zo zielig uit hoe Fenna daar ligt, de verpleegster ziet dat ik ongerust kijk en zegt " het komt allemaal wel goed met haar" " Fijn"
Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen , nemen ze Fenna mee naar een andere kamer. Ik wil der achter aan rennen, maar de verpleegster houdt me tegen " U kunt hier gaan zitten, we halen u er bij als we klaar zijn" " tot straks Evert" hoor ik Fenna lief zeggen, " Tot straks Fen!"
Het duurt nu allemaal toch wel lang, ik word ongerust. Ik kijk op mijn mobiel of ik als iets van Bram en de anderen heb gehoord maar helemaal niks. Dan komt de verpleegster binnen en zegt dat ik mee kan lopen. " de operatie is goed gegaan, de kogel is eruit gehaald, nu moet ze alleen nog goed uit rusten en voorzichtig beginnen met lopen" Dit nieuws lucht echt op!
Als ik de kamer binnen kom zie ik Fenna liggen, " Hey Fenna, hoe gaat het?" " Haii Evert, het gaat best wel goed, mijn been voelt nog een beetje zwaar maar dat gaat wel weer over" ik ga naast Fenna zitten. " Hoe is het met de anderen Evert, hebben ze die Man al te pakken?" " ik heb nog niks van ze gehoord dus ik denk het niet, rustig maar die man word gepakt en dan voor lange tijd opgesloten"
" Dat weet ik wel, alleen ik maak me gewoon zorgen om Lisa" " Fenna, niet doen het komt allemaal goed, het gaat er nu om dat je uitrust" Fenna pakt mijn hand vast " Dankjewel Evert, voor alles"