( Vanuit Evert )
Ik krijg een berichtje binnen van Fenna, ik lees het en vind het een beetje raar, daarna lees ik haar tweede berichtje, o nee die man spoort echt niet! Lisa is wel bij haar gelukkig dan weten we wel dat ze veilig zijn tenminste dat hoop ik..
Bram & Menno komen aanrijden en ik zeg dat ik haar pasje gevonden heb, en dat er banden sporen staan in de grond. Ik laat ook de berichtjes lezen aan Bram & Menno. " we moeten Liselotte uit laten pijlen waar Fenna nu is" zegt Evert. " misschien kunnen we bellen met haar, dan kunnen we nog beter in contact komen, zegt Bram daarna. " Kom laten we naar net bureau gaan en dan laten we Liselotte het proberen, zegt Menno"
Eenmaal aangekomen op het bureau:
" Yo Liselotte, we hebben berichtjes van Fenna gekregen, kun je achterhalen waar ze zich bevind? Of moeten we contact met haar zoeken? " " ik denk dat we Fenna aan de telefoon moeten krijgen, probeer je haar te bellen Evert? "Ik toets het nummer in en hoor de telefoon over gaan.
( vanuit Fenna )
Ik hoor mijn telefoon afgaan. " Mag ik opnemen Meneer Sanders ? " Wie is het ? " Een vriend van me " ik zeg niet dat het Evert is want dan gaat hij denken dat ze me zoeken.
" Heyy "
" Hey Fenna, fijn om je stem te horen, hoe gaat het?
" Het gaat goed hoor , waarom bel je?"
" Liselotte gaat uitzoeken waar je nu bent dus blijf nog even aan de lijn, we gaan je vinden Fenna! "
" Oke, uhm ja ik kan niet afspreken want ik ga op vakantie zeg ik snel"
" Goede smoes dit haha, je bent echt een topper"
" awh wat lief dankjewel! Ik ga tot en met zondag!
" Liselotte heeft achterhaald waar je bent, je zit in een loods! We gaan je halen, hou vol!
" Dankjewel, doegg "" Fenna is echt wel bang dat hoor je echt zeg ik tegen Liselotte"
Carla komt binnen lopen en we spreken af hoe we het aan gaan pakken.
Iedereen van ons team gaat mee, alleen Carla & Menno blijven op de achtergrond om alles in de gaten te houden.
Ik begin zenuwachtig te worden, als we bijna vertrekken. Bram ziet het en komt op me aflopen, " het komt echt wel goed, wij gaan haar zo snel mogelijk redden" " Maar ze is zo bang Bram ze probeerd zich groot te houden maar ze zit met een gestoorde gek in een loods! " " Rustig Evert, het komt allemaal goed, Fenna is een dapper persoon" " Ik weet het maar alsnog, ik vind dit zo vervelend voor haar, ze pakken bijna altijd haar, nooit mij ofzo" " Carla roept dat we kunnen vertrekken" Ik stap samen met Bram & Menno in een auto, en staar voor me uit, ik hoop zo dat we haar kunnen redden!