" Goedemorgen allemaal" roepen Liselotte en ik als we binnen komen. De rest zit allemaal aan hun bureau. " Goedemorgen" Roept de rest. Ik ga tegenover Evert zitten, start mijn laptop op en ga aan de slag met papieren. " Wanneer gaan we het vragen?" Vraag ik aan Liselotte en Simone. Evert kijkt op en kijkt ons raar aan. " Zo zijn de dames wat van plan?" Vraagt Bram. " Ja, dat team uitje hebben we helemaal nog niet gehad, we willen vragen of dat nog kan" " Super idee" Zegt Evert. "We gaan het nu wel even vragen aan Carla"
We kloppen op de deur.
" Kom binnen"
" Hey Carla"
" Dag meiden"
" We hadden een vraag, we wilden toch een team uitje doen maar dat is niet door gegaan omdat ik toen vermist was, kunnen we dat misschien nog doen?"
" En dan kan Simone ook weer helemaal kennis maken met het team!"
" Dat lijkt me een leuk idee, wat stellen jullie voor?"
" We kunnen gaan bowlen en dit weekend misschien?" Zegt Simone.
" Ja is goed, ik bespreek het straks met het team maar nu aan het werk" zegt Carla.
" Oke, bedankt."Ik ga weer tegenover Evert zitten. "Is het gelukt?" Vraagt hij. " Ja willen graag gaan bowlen"
Dat moment komt Carla naar buiten.
" Fenna, wil je weer buiten werken?"
" Ja graag!"
" Nou er is een ongeluk gebeurd, als jij nou met Evert daar heen gaat om het verkeer een beetje te regelen."
" Hallo, we zijn toch geen verkeer regelaars?!" Zegt Evert.
" Doe dit nou maar voor Fenna, dan kan ze weer wennen" Evert kijkt me aan " Oke, is prima"
We pakken onze spullen en stappen de auto in. " nog even over dat bowlen" zegt Evert. " Ja, wat is daar mee?" " Ik ga jou dus echt inmaken" " Nou, dat zullen we nog wel eens zien meneertje"
En we schieten beide in de lach :)