Ik en Menno zitten op het kantoor, Carla is naar haar eigen kantoor gegaan om wat telefoontjes te plegen. Ik werk wat papieren af, het liefst was ik mee gegaan met de rest maar dat kan nog niet. Ik heb zin in koffie " Wil je ook koffie Menno?" " Ja, lekker" " Laten we onze pauze nu maar houden" Ik en Menno genieten even van onze pauze en de koffie en gaan daarna weer aan het werk. Er komt een mederwerkster van de balie aanlopen " kan een van jullie even zeggen tegen Mevrouw Vreeswijk dat de nieuwe collega aangekomen is?" Menno en ik kijken elkaar vreemd aan. " Dat doe ik wel" " Oke bedankt" " Nieuwe collega, wat is dit, dat word toch altijd met ons besproken?" Zegt Fenna. " Ja, normaal gesproken wel dat is raar. Menno loopt naar het bureau van Carla. " Er staat een nieuwe collega bij de balie, wat is dit?" " Niks aan de hand Menno, we hebben gewoon een extra kracht nodig" " Ja, maar normaal word dat eerder tegen ons verteld!" " ik zeg het je, deze collega is geweldig" zegt Carla met een grote glimlach op haar gezicht. " ik ga der halen"
Carla loopt naar de balie. " Carla zegt dat deze collega geweldig is, nou ik weet het zo net niet hoor." Dan komt Carla aanlopen met de nieuwe collega. " MENNO, DRAAI je om dat is SIMONE!!" Menno draait zich om. " Simone, wat leuk kom je hier weer werken! " Dit is Simone Blok, vanaf nu onze nieuwe collega, welkom terug meid!" Fenna staat op en loopt langzaam naar Simone. " je bent er weer wat leuk" ik geef haar een knuffel.
" Ja, ik vind het echt leuk om weer terug te zijn, waar is de rest?"
" Die zijn naar een zaak toe" " Jij niet Fenna, heb je weer wat fout gedaan?" Zegt Simone lachend. " Haha, nee dat dit keer niet, het is een lang verhaal maar dat leg ik je nog wel uit"
" Kom, hier ik wil nog een knuffel!"