We rijden met zijn allen naar de loods, we komen steeds dichterbij. We stoppen bij een gras veldje en laten daar onze auto's staan. We lopen naar de loods, we zien een volvo staan, " we zijn op het goede adres jongens, zegt Carla" " Evert, Bram & Liselotte zoek naar een ingang, als jullie die gevonden hebben meld het" " Yes, doen we kom Evert en Liselotte we gaan! " We lopen naar de linker kant, geen ingang te zien, we lopen door naar achter. " Kijk, hier is een ingang Bram en Evert" We zien een smalle deur , we melden het bij Carla. " Carla aan de achterkant is een smalle deur zegt Liselotte" " Oke, kijk nog maar even of er een andere ingang is en ga anders naar binnen" We lopen door en zien een garage deur. " Dit is veel te groot en als je dit openmaakt dan hoor je dat zo, we gaan naar de kleine deur zegt Evert" " Carla we gaan bij de kleine deur naar binnen, " " Oke is goed Evert, doe voorzichtig! ik laat Menno ook komen" We wachten tot dat Menno er ook is en gaan dan naar binnen. " We zien niemand, " we splitsen ons op zegt Menno, Evert en Bram jullie gaan naar boven, en Liselotte en ik blijven hier, doe je best!"
[ Vanuit Evert & Bram ]
We lopen voorzichtig naar boven, het is hier echt heel groot. " waar beginnen we Bram?" " Nou gewoon bij het begin, haha nee grapje, laten we maar naar rechts gaan" Oke doen we, alles voor Fenna" We lopen naar rechts er ligt hier echt veel troep! We zoeken contact met Liselotte, " en heb je Fenna al gezien?" " Nee tot nu toe niet, jullie?" " Nee wij ook niet, hier is ook zo groot!"
Op dat moment BANG BANG!
" WTF, schreeuwt Evert, Kwam dat nou van boven af!" " Ik ben bang van wel Evert" Godverdomme, straks heeft die haar neer geschoten!"
Wat vinden jullie ervan? Blijft het wel een beetje leuk? En sorry dat ik zo weinig schrijf, heb het best wel druk xx