Team uitje.

529 20 3
                                    

Na de kus tussen Evert en mij, zijn we eigenlijk gelijk naar het bureau gegaan.
Nu zijn we 2 dagen verder, is het vrijdag en hebben we er allebei niks meer over gezegd.
Morgen gaan we met het hele team bowlen, en daarna gaan we ook nog uiteten, ik heb er echt heel veel zin in.
Ik kijk op de klok, zie dat het half 9 is, en bedenk dat ik zo wel naar het bureau moet gaan.

" Goedemorgen " zeg ik als ik op het bureau aan kom.
" Goedemorgen, Fenna vandaag draai je bureau dienst" Zegt Carla.
" Oke" ik vind het wel prima, ik ben een beetje moe, dus rustig aan doen kan geen kwaad.
Ik ga zitten aan mijn bureau, ik ben de enigste die er nog is. Ik pak wat papieren en ga aan de slag.
Na een tijdje komen Bram en Liselotte binnen lopen. " Goedemorgen Fenna" Zeggen Liselotte en Bram. "Goedemorgen"
Ik ga weer aan de slag, nu komen Menno en Simone ook aanlopen, behalve Evert hij is er nog niet.

Carla begint over een zaak te praten, als ze bijna klaar is komt Evert binnen lopen " Sorry Carla, ik moest wat regelen " " Evert jij komt nu naar mijn kantoor"

" Dat is ook raar, hij is gewoon bijna 2 uur te laat dat is niks voor hem" Zegt Bram.

In het kantoor:
" Evert waarom ben je zo laat?"
" Er is iets gebeurd tussen Fenna en mij, op een positieve manier hoor maar ik wil Fenna morgen iets vragen als we uit eten gaan. En daar moest ik iets voor regelen. Mag dat?"
" Tuurlijk mag dat, ik ben blij voor jou en Fenna. Alleen wil je wel gewoon op tijd komen de volgende keer"
" Dankjewel Carla, de volgende keer ben ik gewoon weer op tijd. Wil je dit wel stil houden?"
" Tuurlijk, ik ga dit niet verklappen!"
" Heel erg bedankt Carla "

" En?" Vraagt Fenna.
" Wat en?" Zegt Evert.
" is ze boos?"
" O nee valt mee, gewoon een waarschuwing"

Deze dag verloopt best lang, ik zit de hele dag in mijn eentje daar, een beetje achter mijn computer. Als het 5 uur is ga ik naar huis, ik loop nog naar het kantoor van Carla "Tot morgen, Carla"
" Tot morgen Fenna"

Vandaag gaan we bowlen en uiteten met het team, dit word echt een top dag. Vanmiddag om 3 uur gaan we bowlen, Evert komt me ophalen.
Ik kleed me om, ik trek een leuk jasje aan en een leuke spijkerbroek. Ik ruim me huis nog een beetje op, ik heb er deze week helemaal niks aan gedaan.
Als ik klaar ben is het half 3, Evert zal me zo wel komen ophalen.
Om kwart voor drie gaat de bel.
" Hey Evert "
" Hey Fenna, wat zie je er mooi uit".
" Dankjewel, kom nog maar even binnen dan pak ik me spullen"
Hij loopt langs me naar binnen, dan blijft hij staan, hij geeft me een kus
op mijn mond. Ik moet blozen. " Daar had ik even zin in" Zegt hij. " Helemaal niet erg hoor Meneer" Evert moet lachen. " Kom pak je spullen dan kunnen we gaan"

Als we bij de bowling baan aankomen, zijn de anderen er al. " Kom dan kunnen we naar binnen" Zegt Menno.
" Hoe gaan we de personen verdelen, we hebben 2 banen" Vraagt Menno.
" Nou we doen gewoon, de jongens en de meiden tegen elkaar" Zegt Simone.
" Ja goed idee" Zeg ik. " Hallo Fenna en Simone dat is niet helemaal eerlijk, jullie zijn met 1 persoon meer" Zegt Evert. Fenna gaat voor Evert staan " Bang om te verliezen? " " Uh echt niet , kom jongens we kunnen dit"

Na 2 uur gebowld te hebben stoppen we er mee. " Nou kijk is het is gelijk geworden" Zegt Carla. " Nou wij hebben echt wel gewonnen hoor" Zegt Bram. " Nou echt niet, het is gelijk hoor Bram. " Zegt Liselotte. " Uhm maar wij hadden een persoon minder dus ja wij hebben gewonnen" Zegt Evert. " Oke dan, stellletje kleuters jullie hebben gewonnen " Zegt Fenna. " Yes " zeggen Bram, Evert en Menno in koor. " Kom we gaan naar het restaurant" Zegt Simone.

We gaan met zijn allen uiteten bij de Griek. Het is heel gezellig. Evert komt alleen een beetje zenuwachtig over, hij doet de hele tijd zo raar. " Ik ga even naar de toilet" Zegt Evert.
Als hij terug komt, voel ik dat hij me aantikt op mijn schouder. Ik draai me om, hij pakt iets uit zijn jasje.

O nee, denk ik hij gaat me nu toch niet ten huwelijk vragen, dat wil ik nu echt niet en zeker niet op dit moment...
Hij gaat op zijn knieen zitten, en spreekt de woorden uit " Fenna, wil je..." Meer hoor ik niet want alles word zwart voor mijn ogen...

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu