Ontdekking.

671 19 0
                                    

Als we weer op het bureau zijn, vertellen we wat we weten, Carla zegt dat we straks wel even naar die Rik kunnen, maar nu niet want Liselotte heeft sporen van bloed gevonden bij de speeltuin en die lopen door naar de stoep, dus we moeten daar nu naar toe.

Ondertussen negeert Evert me nog steeds en ik wil wel wat zeggen maar ik weet gewoon niet hoe ik nu moet praten tegen hem. Ik probeer toch wat, Evert waar denk jij dat Lisa is? Hij kijkt me aan en zegt " ik zou het niet weten ". Hij vraagt niet verder of ik het weet dus ik zeg maar niks meer.

Liselotte is druk bezig als we aan komen, ze laat het bloed bij de speeltuin zien en de stoep waar het bloed verder op ligt. Ik vraag of de bloedsporen naar schoolstraat 10
lopen, liselotte zegt van niet kijk daar staat een bordje met nummers 6 t/m 10 en de sporen lopen de andere kant op. Er staan hier wel banden sporen dus hier is ze denk ik mee genomen, ik ga kijken of ik kan achterhalen van welke auto het is.
Moeten we nog naar die Rik? Ik zou wachten ik denk dat ze daar wel geweest is maar later op weg naar huis was en toen meegenomen is zegt Liselotte. Oke prima, dan wachten we je onderzoek af, mee eens Evert? Ja hoor prima en hij loopt weg.

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu