Gevaar.

583 23 2
                                    

Als we bij het bos aan komen, zien we allemaal mensen wandelen sommige met een hond en andere gewoon zomaar. " hoe gaan we nu ooit Meneer Sanders vinden?" Zeg ik. "Uhm nou we kunnen beter eerst opzoek gaan naar een Volvo " zegt Evert. " ik bel Bram wel even of hij al wat heeft gevonden samen met Liselotte.

" Hey Bram, al iets gevonden? " ik hoop het eigenlijk wel dat maakt het voor ons ook makkelijker! " Hey Fennie, Liselotte en ik zijn nog bezig, maar we hebben al wel iets gevonden, je kan dit bos inkomen vanaf drie wegen, via de zuid, oost en west kant waar bevinden jullie je nu?" Wij bevinden zich nu op de west kant, er staat hier nergens een Volvo en hier zijn ook teveel mensen om Meneer Sanders te vinden, heb je nog iets anders Bram? " uhm ja, bij het zuidelijke gedeelte staat iets verder het bos in een huisje ik zou daar gaan kijken" oke, bedankt Bram" No problem, succes! "

" Evert we moeten naar de zuid kant van het bos, daar staat een huisje. "
We rijden naar het zuidelijke gedeelte van het bos, en stappen uit geen Volvo op de parkeerplaats zeg ik. " kom we lopen verder, we moeten opzoek naar dat huisje zegt Evert" We lopen het bos in, het begint schemerig te worden. Als we in de verte kijken zien we iets groots voor ons, " zou dat het huisje zijn Evert?" Ik denk het wel, kom we gaan er voorzichtig naartoe"

Als we er zijn, zeg ik "Evert jij gaat voor kijken en ik ga naar achter, als je iets ziet laat het me weten " en we gaan ieder een andere kant op.

Ik loop naar achter en zie daar een klein schuurtje staan, ik besluit om eerst te kijken of ik wat in het huisje zie en zoek naar een raam. Ik zie een raam en loop erna toe, het raam is super vies en zie niet veel toch probeer ik goed te kijken of ik iets zie, ik pak mijn zak lamp erbij misschien dat het helpt. Dan valt mijn oog op iets wat op de grond ligt, er ligt een klein kaartje, ik herken het ergens van, ik buk om het te lezen. O wacht dit is zo'n kaartje waar je adres gegevens op kan zetten. Ik lees de gegevens en zie dat het van Lisa is, ze moet hier ergens zijn! Dan voel ik opeens hele koude handen in mijn nek, ik schrik maar voordat ik iets kan doen word ik vast gegrepen en mee getrokken.
Ik roep nog EVERT, maar het is te zacht, ik word meegenomen een eind het bos in.....

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu