Na 2 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen, mag ik nu weer naar huis. Liselotte haalt me rond een uur of vier op en brengt me naar huis. Ik hoor mijn mobiel geluid maken, ik krijg een berichtje binnen. Ik kijk het is van Evert " Hey, vandaag is het weer zover je mag naar huis! Ga je morgen weer aan het werk? Is wel weer gezellig x " Wat lief dat hij me bericht, hij is veel liever geworden en hij is deze dagen best vaak langs geweest. Ik antwoord terug: " Hey, haha ja vandaag weer, kan misschien wel een paar uurtjes komen x " ik stuurde dus ook gewoon een kusje naar hem, wie had dit ooit verwacht.
Liselotte komt binnen lopen:
" Heeey "
" Hoi, Lies " ik sta al helemaal klaar om te vertrekken.
" Zo, je hebt zin om naar huis te gaan,zullen we maar gelijk gaan dan?"
" Ja doen we " ik merk dat het lopen toch nog wel zwaar is en ben blij als we in de auto zitten.
" Zullen we anders een pizza halen, even gezellig bij kletsen vind je dat leuk Fen?"
" Ja lekker, ik heb je namelijk wel gemist"
Liselotte haalt de pizza's en ik blijf in de auto zitten. Als we een tijdje later bij mij thuis komen, plof ik op de bank " pff wat ik dit gemist" zeg ik. " Haha dat snap ik, ik pak wel wat borden dan kun jij lekker blijven zitten.
We eten de pizza's lekker op, en opeens vraagt Liselotte aan mij " hoe zit dat nou met Evert, hij ging de hele tijd naar jou toe, wat is er gebeurd?" " Ik zou het niet weten, ik vind het wel fijn dat we normaler tegen elkaar doen, alleen hij gaf me opeens een kus op mijn voorhoofd" oeee hoor ik Liselotte zeggen, ik kijk haar aan en schiet in de lach. " Haha, Liselotte doe normaal, tussen mij en Evert gaat het nooit wat worden" " Oke, Fenna ik zeg niks" en we schieten weer in de lach.
Dan gaat de telefoon van Liselotte af, ze kijkt. Bram heeft me een smsje gestuurd. " Fenna, ik ga even naar de wc" " oke "
Ik open het berichtje en lees: Hey lies, we hebben de spullen gehaald, we moeten nu alles klaar zetten, we willen dat je komt helpen. Kun je zo komen? Groetjes.
Oke, ik moet ze wel helpen. Ik reageer en zeg: Oke, ik kom er zo aan tot straks!
Ik loop terug naar Fenna.
" uhm ik moet naar het bureau, ze hebben versterking nodig, er is een nieuwe zaak. Vind je dat erg? "
" Tuurlijk niet, je werk is heel belangrijk!"
" Ga je morgen werken? "
" Ja "
" Oke, dan haal ik je wel op, rond half 9, oke?"
" Ja, is prima tot morgen!"
" Dagg Fenna, " en ik blijf alleen achter in mijn eigen vertrouwde huisje.In de ochtend ben ik vroeg wakker, ik heb echt weer zin om te gaan beginnen, ik douche me snel en kleed me aan. Smeer wat boterhammen, en wacht tot dat Liselotte komt. Als ik haar aan zie komen rijden, loop ik rustig aan naar buiten " Hey, ik ben er klaar voor hoor!" En ik stap in. " Heel fijn, is ons team weer compleet, tenminste op het bureau dan" " Ja, maar ik ben al heel blij dat ik kantoor werk kan doen"
We komen aan bij het bureau, en zie de auto's al staan van Bram, Evert Menno en Carla. We lopen naar binnen, als ik binnen ben schrik ik, ik had nooit verwacht dat ik dit zou aantreffen!