Achtervolging.

604 23 2
                                    

Carla en Menno stappen snel in de auto, en rijden achter de man aan. Liselotte en Bram nemen jullie de andere kant dan sluiten we hem in. We rijden met hoge snelheid door het verkeer, we horen getoeter. " Fuck, de sirene moet er nog op Menno" " We kunnen echt niet stoppen, Ik hou hem wel vast uit het raam" " Hij gaat hier naar rechts Carla richting het bos" "Bram en Liselotte hij gaat richting bos, jullie rijden nu dezelfde richting op als ons" " Doen we Carla" We rijden het bos in, we zien Meneer Sanders uitstappen. " Kom, we rennen der achter aan Menno" " Carla, pas op hij heeft een pistool!" " We kunnen hem toch niet zo het bos in laten rennen met dat meisje" " Bram en Liselotte zijn jullie er al bijna?" " Ja, we komen er nu aan" Liselotte en Bram komen aanrijden en stappen snel uit. " Hij is het bos ingegaan jongens, we moeten er voorzichtig achteraan gaan. " welke kant is die opgegaan?" vraagt Liselotte" Gewoon hier rechtdoor, maar hij is denk ik al heel ver, kom op!" We rennen het bos in. " Was hier ook niet dat huisje van hem, Bram?" " Uhm volgensmij wel, laten we op splitsen, twee naar het huisje en andere zoeken in het bos, Liselotte en ik doen dat huisje wel" " Oke " Liselotte en ik rennen naar het huisje, en horen geschreeuw, " is dat niet Lisa " " Fack, die man heeft dat pistool nog, liselotte geef het door aan Carla. " yep!, Carla hij zit hier in het huisje, Menno weet de weg toch wel!" Ze komen er zo aan, " wat doen we nu?" " We gaan naar binnen, het moet" We lopen zachtjes naar het huisje, pakken onze wapens er alvast bij. " politie geef je over" schreeuwen we allebei" " Niks geef je over ik schiet jullie neer, en een richting naar mij en dit mooie meisje gaat eraan!" Bram en Liselotte kijken elkaar hulpeloos aan. Was Fenna er nu maar die weet altijd een oplossing dacht Bram. " Waarom hou je dit meisje vast?" Vraagt Liselotte " Ik wil gewoon dat kinderen mij accepteren, ze denken allemaal dat ik gek ben! En dat wil ik niet!" " We kunnen je helpen met dit probleem, maar dan moet je Lisa eerst hier naar toe laten komen" " Nee, dat wil ik niet ze moeten allemaal boeten voor wat die etterbakken mij aan doen!" " Maar jij vind het niet leuk dat ze je pesten, waarom zou je het dan terug doen?" Woow denkt Bram, ik sta versteld hoe Liselotte dit aan pakt. " Ik wil gewoon dat die kinderen mij normaal behandelen" " Dat kan alleen als je nu jezelf overgeeft en je jezelf laat helpen door ons, dan ga je met een speciaal iemand praten, dus wil je nu Lisa geven en met ons mee gaan?" Tot mijn verbazing geeft hij Lisa aan ons over. " hier Bram neem je haar" Maar dan doet Meneer Sanders wat onverwachts, hij richt het pistool opzich zelf. " NIET DOEN, schreeuwen Bram en Liselotte" " Ik wil geen speciale hulp, niemand kan mij ooit helpen, die kinderen blijven door gaan ze hebben mijn hele leven VERZIEKT" voordat Bram en ik nog wat kunnen doen horen we de trekker overgaan en " PANG" Lisa barst in huilen uit.
Dan komen Menno en Carla aan rennnen. " Sorry jongens we waren de verkeerde kant uit gegaan" " o, nee wat is hier allemaal gebeurd?" " Liselotte heeft die man over kunnen halen om Lisa te laten gaan, en ja dat is gelukt, maar toen ging het mis, zoals je kunt zien" " Oke, iemand bel een ambulance zegt Carla, ik regel slachtoffer hulp en bel de ouders van Lisa dat ze naar het bureau kunnen komen"

Onderweg naar het bureau:
" Hey Lies, dit heb je heel goed gedaan, het maakt niks uit van die man, hij is toch gek" " We hadden hem kunnen helpen Bram." " Lies dit is zijn eigen keus, het is niet jouw schuld!" " Dankje Bram, hoe zou het met Fenna zijn?" " daar gaan we straks wel even langs, het komt allemaal goed topper" " Haha topper nog wel!" " kijk eens, je kunt alweer lachen"

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu