Waar is Fenna?

554 25 2
                                    

( Vanuit Evert )

Ik sta aan de voorkant van het huis. Er is een raam, ik kijk er naar binnen maar ik zie niemand. Ik probeer te deur open te doen, maar die is op slot. Ik kan niet in mijn eentje naar binnen gaan dus ik loop zo wel even naar Fenna toe. Eerst kijk ik op de grond of ik iets zie liggen of dat ik voetstappen zie, maar helaas helemaal niks.

Ik loop naar achter en kijk rond, ik zie geen Fenna, ik roep der maar ik kreeg geen reactie. Ik loop naar het schuurtje en kijk voorzichtig anders schrikt ze, maar nee hier is Fenna niet. Ik begin toch wel een beetje ongerust te worden, ik loop naar het raam toe en kijk of ze naar binnen is gegaan via de achter deur , dan opeens zie ik wat op de grond liggen, ik buk en raap het op.
O nee, dit is het recherche pasje van Fenna, die verliest ze echt niet zomaar er moet wat gebeurd zijn..
Ik bel snel naar Carla.

"Met Carla Vreeswijk"
" Dag Carla, met Evert. Fenna en ik zijn naar het huisje in het bos gegaan, we gingen allebei een andere kant op, later ben ik naar haar kant toe gegaan maar toen was Fenna er niet en ik heb haar pasje gevonden , wat nu?"
" o nee! Ik stuur Menno en Bram naar je toe, we houden contact en doe geen domme dingen. Dag "

Wat moet ik nu doen, wachten op Menno en Bram terwijl Fenna misschien wel gevaar loopt, echt niet ik moet haar zien te vinden! De laatste tijd begin ik haar steeds aardiger te vinden en klikt het steeds beter, alleen vanochtend die stomme ruzie over dat ze te laat was, ik snapte niet waarom ik zo reageerde! Ik loop een beetje rond, en dan zie ik opeens sleep sporen op de grond, ik volg ze en ze lopen verder het bos in ik loop het helemaal af, en toen kom ik opeens bij banden sporen..
SHIT, hij is waarschijnlijk gewoon weg gereden uit dit bos, nu word het helemaal lastig om Fenna te vinden...

Fenna KremerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu