- 16 -

590 30 6
                                    

8 hónappal később:

Jimin elment Taehyunggal még karácsony előtt. Vagyis a várt időpontnál 1 nappal hamarabb, így elköszönni sem tudtam tőle. Az előtte való estét igaz, hogy itt náluk töltöttük, de akkor sem tudtam mire vélni, hogy köszönés nélkül ment el, elvégre "szeret", ahogy az utóbbi időben fejezte ki. A karácsonyt próbálták anyáék megtartani. Na, igen.. anyáék megtudták azt is, hogy a fiúk vámpírok. Az elején nagyon féltek tőlük, de hála Namjoonnak és Jinnek, már elég jó kapcsolat alakult ki köztük. Anya Jinnel szimpatizál, aki a kedvemért megtanult főzni, míg apa Nammal és Yoongival.

A fiúk is átjöttek, de nem sikerült jól. A hús nem lett jó, én a szobámba zárkóztam, senkit sem engedtem be.

Abban az időben nem ettem rendszeresen. Többször voltak azok a rémálmok, amikor akkor voltak, míg itt volt Jimin. Senki sem tudott megnyugtatni. Mindig Tae valamelyik cuccával aludtam el. Vagy pulcsi, póló, plüss akármi ami vagy az övé volt, esetleg ami emlékeztetett rá. Akkoriban még V mondta, hogy amint haza jönnek, szeretne velem beszélni.

Jungkookkal nagyon jó kapcsolatot alakítottam ki. Ha nem tudnám, hogy volt, vagy remélhetőleg van egy bátyám, ő lenne az, akire bátran mondanám, hogy szinte már a testvérem. Ő segített szinte mindenben. Persze a többi fiú is itt volt nekem támaszként, amit nem győzők még most is köszönni. Segített abban, hogy egyek újra rendszeresen, hogy kimozduljak a lakásból, találkozzak többet Raevel, majd arra is, hogy suliba menjek. 2 hónap kihagyással márciusban újra elkezdtem suliba járni. MinJi, aki Jejun is ott volt, átiratkozott a mi sulinkba, így vele is többet találkoztam. Kook reggel behozott és délután értem jött.

Taevel folyamatosan tartjuk a kapcsolatot. Elmondása alapján Jimin úgy ahogy, de el van magának. Mindeközben megismertem egy másik klánból egy nagyon kedves fiút, Yonghot. 1-2 éve lehet vámpír, mégis úgy él mint egy ember. Értem ez alatt, hogy rendesen jár suliba, emberi ételt is eszik, vért annál kevesebbet iszik. Vele is nagyon jó kapcsolatot alakítottam ki. Persze Nam és Kook egyből elakarták üldözni mellőlem szerencsétlent, de nem hagytam nekik.

Hogy egész pontos legyek, Jimin távozása óta 9 és fél hónap telt el. 9,5 hónap alatt változott néhány dolog. A hosszú, derékig érő hajam, levágattam vállig érőre. Eljárok szertornára és zongorára. Otthon a szobámat átalakítottuk a fiúkkal, így van elég helyem edzeni és gyakorolni. Mertem beszerezni egy szintetizátort Yoongi segítségével. Amióta megvan, előszeretettel tanítgat engem.

Elvileg holnap jönnek haza, bőven az után, hogy vége az edzésemnek, ide hozzánk először. És ha minden jól megy, Tae itt is alszik. Anyáék reakciójától függ. Nem tudom elképzelni, hogy hogyan fogadnák,, ha megtudják, hogy a fiúk, nem halt meg. Csak valaki akarta azt, hogy ezt higgyük.

-Na hogy haladsz? – lépett be Kook a szobába s nyomott egy puszit az arcomra. Ez ilyen köszönés már nálunk. Onnan maradt vissza, hogy amikor elakarta érni, hogy egyek, kaptam egy puszit, ha ettem. Vagy éppen bármit csináltam. Eléggé padlón voltam akkoriban..

-Egész jól megy a matek, ha erre gondoltál. – böktem meg a füzetem, majd felé fordultam. A suli nemrég kezdődött. Több emberrel is jóba lettem a nyári szünet alatt, így nem kell egyedül lennem, mondjuk amikor Rae betegeskedik. – Veled miújság? Mi járatban vagy erre? – sóhajtott egyet, majd belekezdett a mondókájába.

-Figyelj. Tudom, hogy milyen időszakod volt miatta, éppen ezért mondom neked, hogy jobb lenne ha csak Taehyung jönne, ő meg inkább menne villába. A poklot is megjártad miatta, nem akarom, hogy újra átkelljen élned. – pillantott fel félve, mivel eddig ölében fekvő kezeit marcangolta.

A vörös szempár [ Jimin FF ]  BEFEJEZETT Où les histoires vivent. Découvrez maintenant