Jimin szemszöge:
Az alapból is hosszú út most még hosszabbnak tűnt. Cho édes illata, a ruhája, a puha haja teljesen lázba hozott, ami kisebb gondot okozott a nadrágomban. Már nem is emlékszem, hogy mikor kerültem utoljára ilyen állapotba valakitől. Ebből is látszik, hogy ő nem akármilyen lány. Egyszerűen tökéletes.
Út közben többször is tesztelgettem, kérdezgettem, hogy biztosra menjünk és ne gondolja meg magát pont akkor, amikor már a dolgok közepében vagyunk. Hogy, ha szeretne, még visszatudunk fordulni.
Feltűnően élvezte a helyzetet, aminek köszönhetően az ő kis keze is sokszor elkalandozott. Nehezen tudtam türtőztetni magam, de úriember maradtam egészen hazáig. Miután megérkeztünk, szó szerint feltéptem a kocsi ajtaját, majd segítettem Chonak kiszállni. Szépen lassan kezdtem elveszíteni az irányítást, így muszáj voltam ajkaira tapadni. Azok a mézédes párnácskák eszméletlenül hívogatóak.
Egy kis idő múlva azonban meguntam a játszadozást. Kézen ragadtam Chot és a bejárati ajtó felé vezettem. Miután beléptünk, teli erőből csaptam be magunk után az ajtót. Meg sem vártam míg beljebb érünk, egyből letámadtam. Szorosan az ajtónak nyomtam, minél közelebb szerettem volna érezni magamhoz. Újra ajkaira martam, de most kevésbé erőszakosan, mint kint. Lassan, érzékien mozgattuk párnáinkat. Közben kezeim is lejjebb vándoroltak, egészen Cho fenekéig, amibe aztán jól bele is markoltam. A dudor egyre nagyobb lett a nadrágomban, ami miatt teljesen elvesztettem az eszem. Egy gyors mozdulattal az ölembe kaptam, majd a szobám felé vettem az irányt.
Cho szemszöge:
A szívem őrült tempóra kapcsolt, amikor beértünk Jimin szobájába. Óvatosan az ágyra rakott, majd felém kerekedve beférkőzött a két lábam közé. Alsó ajkát beharapva nézett végig rajtam, szinte már felfalt a szemével. Kezeimet rögtön mellkasára vezettem, majd elkezdtem kínzó lassúsággal kigombolni az ingjét. Egy elég ideges morgással adta tudtomra, hogy gyorsítsak a tempón, de én továbbra is komótosan bajlódtam a gombokkal. Ekkor ágyékát erősen hozzám nyomta, amitől egy elég erőteljes sóhaj hagyta el a számat. Itt már tudtam, hogy nem szabad szaroznom.
Eldobtam Jimin ingjét a szoba legtávolabbi sarkába, így elém tárult kidolgozott felsőteste. Óvatosan húztam végig ujjaim kockáin, miközben Jimin a ruhám pántjával szórakozott. Kibújtatott a ruhámból és a melltartómból, majd nyakamra hajolt, hogy óvatosan, de megszívja az érzékeny bőrfelületet, melyet sóhajokkal díjaztam.
- J-jimin – remegett meg hangom, amire rögtön felkapta fejét.
-Szeretnéd, hogy leálljak? - kérdezte, miközben hajamat simogatta. Megráztam a fejem s lehúztam a fejét, hogy megcsókoljon. Természetesen egyből vette a lapot. Percekig csak csókolóztunk, simogattuk a másikat, ott ahol éppen értük. Tarkóján a haját is megtépáztam néha, mire fel-felmorrant. Hirtelen elhajolt tőlem, mikor kezeimmel a nadrág övét akartam kicsatolni, amit nem tudtam mire vélni.
-Nem kell ezt csinálnod. Nem szeretném rád erőltetni. Biztosan szeretnéd? -kérdezte, miközben mellettem támaszkodva, pihegett. Nem értem, ő nem akarja?
-Jimin... akarlak. Nem fogom meggondolni magam. Szeretném. - simogattam meg arcát, mire hirtelen újra ajkaimra mart. Pár perccel később nadrágja gyorsan követte a többi ruha sorsát is. Jimin alsónadrágján egyre nagyobbra nőtt a dudor, így finoman végighúztam kezemet férfiasságán. Alsó ajkát beharapva próbálta visszatartani nyögéseit, ami nem igazán sikerült. Kezemmel továbbra is simogattam, amikor ráfogott csuklómra, majd közelebb hajolt.
- Ne akard előhozni a rosszabbik énem. – morogta mély hangján a fülembe.
Elengedte a csuklómat, majd apró szívásnyomokat hagyott a nyakamon. Kis idő múlva apró puszikkal haladt lejjebb. Amikor elérte bugyimat, egy éhes pillantást vetett rám, majd elkezdte lehúzni rólam a zavaró anyagot.Apró csókot lehelt nőiességemre, amitől a hátam rögtön ívben feszült meg. Később azonban megéreztem nyelvét is odalent munkálkodni. Eleinte próbáltam visszafogni nyögéseimet, de később utat engedtem nekik. Az orgazmus áramütés szerűen futott végig az egész testemen.
-Mit keresel? - kérdeztem furcsállva, amikor felállt minden eddigi tevékenységét befejezve s nadrágja zsebében kezdett kutakodni.
-Síkosítót és óvszert. - felelte, aranyosan mosolyogva.
-Nem szeretném, ha vennél fel gumit. Én érezni akarlak. - szólaltam meg, mikor megtalálta mindkét keresett kis tárgyat.
-Biztos vagy benne? Így teherbe is eshetsz. Egyszerűbben, mintha emberrel csinálnád. - simogatta meg az arcom, miközben szemeimbe nézett.
-Nem érdekel. Teljes egészében szeretnélek érezni. - mondtam határozottan. Majd szedek fogamzásgátlót.
Jimin időt sem hagyott, hogy magamhoz térjek, máris bepozicionálta magát bejáratomhoz. Újból ajkaimra hajolt, majd lassan beljebb haladt. A feszítő érzésre körmeit Jimin hátába vájtam. Könnyeimet is lecsókolta arcomról. A fájdalom, amit akkor éreztem, az túlon túli volt, borzalmas. Percekig nem mozdult, hogy szokni tudjam. Mikor elégnek véltem, megcsókoltam, hogy mozogni kezdhet.
Csípőjét lassan kezdte el mozgatni, miközben ajkaimat ajándékozta meg apró csókokkal továbbra is. A feszítő érzés pár perc múlva teljesen eltűnt, amit Jimin is észrevett, majd kissé felbátorodva lökött egy erőset csípőjén. Az összes levegő a tüdőmbe szorult, megtalálta a gyengepontom. A tempó egyre gyorsabb lett, pont úgy, ahogy a levegővételünk is. Mindketten közel jártunk. Egy elnyújtott nyögéssel adtam Jimin tudtára, hogy újból elért az orgazmus, míg ő egy férfias morgással jelezte, hogy beteljesült s belém élvezett. Pár levezető mozgást is végzett, majd mellém feküdt.
Már majdnem elaludtam, mikor Jimin óvatosan megpuszilta a vállam.
-Menjünk el fürdeni. Adok gyógyszert is, rendben? - továbbra is puszilgatott.
-Álmos vagyok. Nem akarok felkelni. Majd reggel... - válaszoltam, elnyújtva a szavakat, majd vállára hajtottam a fejem s hozzá bújtam.
-Nem, nem. Gyerünk fürdeni. - mikor percek múlva sem mozdultam, Jimin egy könnyed mozdulattal az ölébe kapott, rajtam meg a takaró is rajtam volt s a fürdőbe indult velem. Ott letett a mosógépre, miközben a kádba engedett meleg vizet. Miután megengedte, visszalépett hozzám.
-Szeretnék mondani valamit... - komolyan nézett a szemembe, tehát nem kis piti dologról lehet szó. - A mai este szerintem jobban sikerült, mint terveztem. Nagyon sok ideje nem éreztem semmit senki iránt. Nagyon sok emberrel találkoztam, mikor pedig kivoltam, mindig olyan dolgokat tettem, amire nem vagyok büszke. Nagyon régen szerettem valakit, de még iránta sem voltak ilyen intenzív érzéseim. Több mint fél évig csak rád gondoltam, minden este jó éjszakát kívántam neked gondolatban, próbáltam úgy aludni, hogy veled lehessek legalább álmaidban, elmondhassam, hogy hiányzol és sajnálom. Sajnálom, ahogy eljöttem, hogy nem adtam magyarázatot, hogy miért nem köszöntem el. Azt szeretném ezzel mondani hogy, szerelmes vagyok beléd. Nem egy ilyen vadbarmot érdemelsz, de ezt a vadbarmot nagyon boldoggá tennéd, ha elfogadnád őt párodként. - halkan fejezte be monológját, s kedvesen mosolygott rám. Hol arcomat, hol a vállam, hol a combom vagy a jelünket simogatta. Időközben lekerült a vállaimról a takaró s a kád is megtelt vízzel, így azt is elzárta. Mosolyogva, könnyes szemekkel hallgattam végig a - lényegében - szerelmi vallomását, amitől sírni támadt kedvem.
-Nem voltam sose jó az érzelmeim kimutatásában, éppen ezért nem is tudom, milyen érzés szerelmesnek lenni. Lehet, hogy pont nem én leszek a legjobb barátnő, de megpróbálom a legjobbat nyújtani. - válaszoltam mosolyogva, homlokomat az övének döntve, arcát simogatva.
-Akkor Kim Cho, lennél a barátnőm, a párom, a támaszom, a másik felem? - kérdezte izgatottan. Megmosolyogtam aranyosságát.
-Csak ha te pedig az enyém leszel. - válaszoltam vigyorogva, mire felkapott az ölébe megpörgetett s megcsókolt.
|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|
Külön köszönet a rész megírásához! maniac_7 🥺🤍
ESTÁS LEYENDO
A vörös szempár [ Jimin FF ] BEFEJEZETT
Fanfic"-De mi lesz velem, ha te elmész? Nem akarom, hogy elmenj. Te elmész. Kihez forduljak, ha egyszerűen rád van szükségem? -Itt lesznek a többiek. Kook ígérem, hogy vigyázni fog rád és ott lesz neked. Hamar elfog telni az az idő. Szinte észre sem fogo...