Prem arabayı Gulf'ın evinin önüne park edip sevgilisiyle beraber arabadan indi. Beş gün sonra Babaların büyük toplantısı vardı. Plan için gerekli olan her şey hazır sayılırdı, Boun'u koruyacak on yakın koruma, mekan, paralı korumalar ve mali destek de Mew ve Gulf'ın birlik olmasıyla tamamlanmıştı. Kana bunu tek başına da yapabilirdi ancak Mew'un destek olmak istemesi işi hızlandırmıştı.
Boun zaten ilgi çekici bir hikayeye sahipti bu sebeple onun hakkında yalan uydurmaya gerek duymamışlardı. Üzerlerinde garip bir gerginlik vardı. Prem kapıyı çaldığında içerden gelen ayak seslerini dinlediler. Kapı hemen açıldı.
"Mew, iki tane daha kahve yap! Hadi ne bekliyorsunuz geçin!" Gulf ortamın liderliğini üstlenmişti bile. Zaten bıraktığı da söylenemezdi ya. İkili içeri geçtiğinde kapıyı kapatıp arkalarından salona ilerledi.
"Patron bu işin sırrını bana da söylemelisin!" Kana anlamayan gözlerle baktı.
"Neyin sırrını?"
"Mew bize kahve yapıyor. Ben evde Boun'a su bile getirtemiyorum. Ne yaptın bu adama iki günde?" Gulf işittiklerine karşı güldü.
"Çünkü her şeyi sen yapıyorsun Prem, ona sorumluluk bırakmıyorsun!" Sözü edilen kişi onları duymuyormuş gibi sadece Prem'in parmaklarıyla oynuyordu. Ona ulaşamadığında ne kadar korktuğunu silemiyordu zihninden bu yüzden sürekli bir temas halinde olmak istiyordu. Normal hali de yapışkandı ama kaybetme hissi daha fazlası olmasına neden oldu.
"Hey ama yine de Mew'un bu kadar hızlı adapte olmasında başka şey var gibi. Hadi söyle bu aramızda kalacak" deyip ağzına görünmez bir fermuar çekti Prem.
"Saçmalıyorsun, istersen gelince Mew'a sorabilirsin neden bu kadar çabuk adapte olduğunu" Prem bu teklif karşısında tepkisiz kaldı. Sorabilirdi, sormak yeni yeni oluşan güvenlerini kırmayacak olsaydı eğer.
"Kalsın, yeni oluşmaya başlayan güven bağını kırmak istemiyorum."
"İsabet olur." Deyip gülümsediği sırada Mew elinde kahvelerle salona girdi. Ortamdaki tuhaflığı sezmişti ama bir şey söylemek istemedi. Gulf'ın yanına oturduğunda kahvesinden ilk yudumu aldı.
"Prem, Mike ne zaman gelecek? Gecikecek mi?"
"Aow sana söylemeyi unuttum onun işi çıktı buraya gelmeyecek ben diğerlerine anlatırken ona da anlatacağım planın son detaylarını."
"Peki, bu arada Boun daha ne kadar Prem'e yapışık halde kalacaksın merak ediyorum?" Kana bununla ilgili bir sorunu olmasa da laf atmak istemişti. Onun bu hali tuhaf duruyordu ortamda.
"O benim sevgilim ve daha yeni kurtarıldı yani tüm gece hatta tüm bir yıl bu halde olacağım." bunun üzerine diğer üçü gülse de Boun söylediklerinde ciddiydi. Prem'in hislerini şimdi çok daha iyi anlıyordu.
"Herneyse başlayalım artık, kahvelerinizi masanın üzerinden alın haritayı açacağım." Gulf oturduğu koltuğun kenarına koyduğu bölge haritasını alıp masanın üzerine yaydı. Yapılacak olan büyük toplantının katılımcılarına ait bölgeler ve bu bölgelerdeki önemli para kaynakları işaretliydi. Gulf ve Prem her şeyden önce bu haritayı ve Babalara ait yedi tane detaylıca dosya hazırlamışlardı. Kimi nereden ve nasıl vuracaklarını bilmek işlerini tabi ki daha kolay hale getireceği için Boun bu fikri ortaya attığında ikisi de hemen onaylamışlar ve bilgi edinmek adına işe koyulmuşlardı.
"Bu haritayı ne zaman hazırladınız? Oldukça detaylı görünüyor." Mew ortaya serilen haritanın büyüklüğüne ve barındırdığı detaylara çok şaşırmıştı. Mew'a göre Kana ve arkadaşları bir grup çeteydi şu ana kadar. Ne kadar iyi hazırlandıklarını ve ne kadar kararlı olduklarını görmüş oldu böylece. Mew'un gördüğü diğer şey ise bu kadar hazırlığa rağmen başarısız olunursa maruz kalacakları kayıplardı. Ürpertti bu düşünce onu, Kana'yı daha yeni bulmuştu ve hayır kesinlikle kaybetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey! Ayçiçeği • MewGulf
FanficBenim güneş olduğumu söylemişti. Bense onun Günebakan olduğunu söylemeye cesaret edememiştim. Sanırım tek pişmanlığım buydu.