dört

973 140 20
                                    

Jeonghan uyandığında kendini hastanede buldu. Yavaş yavaş olanlar düşündüğünde korkusu yine içinde çığ gibi büyüyordu.

“Uyandın sonunda.”

Başında bekleyen Minghao idi. Ağlamak üzereydi. Başına bu kadar bela açacağını bilse asla böyle şeyler yazmazdı. Yataktan kalkmak için uğraştı. Buradan çıkmak ve bir an önce polise gitmek istiyordu. Karakolun ortasında uyuyacağını bilse de oraya gidecek ve çıkmayacaktı. O katil bulununa kadar oradan çıkmayacaktı.

“Dur Jeonghan!”

Minghao onu engelleyip kalkmak istediği yere geri yatırdı. Arkadaşının gözündeki korkuyu görebiliyordu.

“Mingyu, Dedektif Kang’a çoktan söyledi her şeyi. Kapıda iki görevli var, seni için bekliyorlar.”

Bir nebze olsun rahatladı içi. Yine de tamamen korkusu geçmiyordu. Hastanede çok üzün süre durmadılar. Yalnız kalmasını istemeyen Mingyu onunla birlikte kalacaktı ve dışarıda onu bekleyen iki polis görevlisi vardı. Dedektif Kang ondan büyük bir şey istemişti.

Katil yazıları için onunla iletişime geçmişti ve onu tekrar ilgi çekmesini istediği için yazmasını istiyordu.

Sonraki birkaç günü kendine göre aşırı stresli olmasına rağmen sakin geçmişti. Etrafında dolaşan polis memurlarının verdiği güven birazcık olsun onu rahatlatmıştı. Yayın binası ile evi arasında dönüp dolaşabiliyordu ancak. Haberler için onu göndermiyorlardı. Jeonghan başına bir şey geleceği düşüncesi neredeyse azalmıştı.

Katil onunla iletişime geçmişti diye ortalık iyice karışmış tüm ofis onun üzerine titrer olmuştu. Jeonghan son birkaç gün neredeyse düzgün bir iş ile görevlendirilmemişti. Bu sayede dedektifin dediklerini düşündü ve katili kışkırtabilmek için ne yazabileceğini düşündü.

Aklına sürekli üçüncü kurbanın olay yerinde karşılaştığı çocuğa söyledikleri geliyordu. Buradan çıkarak bir şeyler toparlamak istediğinde ise elinde iki farklı başlıklı yazı çıktı. İlk yazısı tamamen cesetleri süsleyen katile ithafen bir şeydi.

En Afilli Ölüm

Kurbanlarını kendince törenle gönderen bu yazının fazlasıyla kışkırtıcı olduğunu düşündü. Diğer yazısı ise bir sıkıntıydı ancak o kadından öğrendiği şeyleri en azından kayıtta öğrendiklerini saklamak istemiyordu artık. Eunjae bildikleri yüzünden öldürüldüyse bir sonraki kurban da bu bilgiye sahip biri olabilirdi.

Ruhsal Merkezin Gizemli Yanışı

Bu yüzden sadece kayıtta duyduklarına ve internette yazan haberlere sadık kalarak iki yazıyı da şefe veya bir başkasına onaylatmadan sayfaya yükledi. Eğer bu yüzden birileri ölüyordu bildiği şeyler açığa çıktığında bunu engelleyebileceğini düşündü. Sadece bir saat sonra ona bağıran şefin sesi tüm ofiste yankılandı.

Yazdıklarından dolayı azar yese de kısa sürede çok büyük bir ilgi gördü. Dedektif Kang’ın gönderdiği haber yüzünden merkez ile yazılan yazı silinmek zorunda kaldı ancak Jeonghan başarıyla şüphe tohumlarını ekmişti herkese. Yazısı silinmişti ancak birçok site ve insan bunun hakkında yorum yapmaya ve kendi düşüncelerini paylaşmıştı.

“Başına bela almak için mi uğraşıyorsun? Biliyorsun haberciliğe olan inancım sonsuz ancak bir çalışanımın ölümüne sebep olsun istemem.”

Yaptığından kendisi de korkuyordu ancak katilleri kışkırtmanın bir yolunun da bu olabileceğini düşündü. Katillerin ilgisini ancak böyle çekebilirdi ve polisler sayesinde güvende olabileceğini biliyordu. Bu onun için tek fırsattı gözünde.

Fallin' Flower | JeongcheolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin