FİNAL

7.9K 304 71
                                    

Bölüm Şarkısı: İndila - Derniere Danse

Merhaba kuzularım çok geç geldi final biliyorum ama beklediğinize değeceğim düşünüyorum 😍

Bol, kapsamlı yorum ve oylarınızı bekliyorum finale yakışır bir şekilde 😉

Keyifli okumalar 📖

Sevgilerimle ❤️🎂

3 ay sonra

Helin aynanın karşısında kendisine bakarken elini hafif çıkan karnına götürdü.
"Bebeğim her çocuğa nasip olmaz anne babasının düğününü görmek," dedi ve ardından kahkaha attı. Afran kapının girişinden gelinliği ile ışık saçan kadınını gördü. Ayna karşısında kendi kendime konuşuyordu. Tebessüm edip odaya girdi. Arkasından sarıldı. Helin hafif irkilse de aynadan yansımasını gördüğü adamla rahatladı. Sırtını Afran'ın göğsüne yasladı.

"Gelmişsin," dedi Helin.
Afran şakağından öptü genç kadını.
"Geldim, geldim de ne konuşuyordun kendi kendine?" diye sordu.

Helin omuz silkti.
"Hiç, bebeğimle sohbet ediyorduk." dedi. Afran elini genç kadının karnına götürdü.
"Bebeğimizle..." dedi. Helin ise gülümsedi.
"Bebeğimiz," dedi.

Afran, Helin'i omuzlarından tutup kendine çevirdi.
"Çok güzel olmuşsun hatun!" dedi. Üzerindeki salaş gelinliğin bu kadar yakışacağını düşünememişti. Ama o Helin'di. Ona her şey yakışırdı.
Helin ise Afran'ın kravatını düzeltmeye başladı.
"Siz de fazla yakışıklı görünüyorsunuz Afran Bey," dedi.
"Hepsi sizin için Helin Hanım," diyen Afran genç kadının küçük oyununu sürdürdü.
"Şimdi oldu kravatın," dedi Helin ve uzanıp Afran'ın yanağına bir öpücük kondurdu.

"Bir öpücükle kurtulamazsın," dedi Afran.
"Afran, insanlar bizi bekliyor." dedi Helin.
"Biliyorum ama bir şey eksik," dedi Afran.
Helin ise kaşlarını çatarak baktı genç adama.
"Ne eksik?" diye sordu. Afran köşede koltuğun üstündeki duvağı aldı.
"Sana söz vermiştim, Babanın evinden telli duvaklı gelin çıkaracağım diye." dedi Afran. Helin'in saçını bozmamaya özen göstererek duvağı sevdiği kadının saçına taktı.

Helin duygulanmıştı. Hamilelik hormonlarının esiri olmuştu.
"Unutmamışsın!" dedi sevinçle.
Afran ise genç kadının duvağını yüzüne kapatırken; "Seninle ilgili hiçbir şeyi unutmam ben." dedi. Ardından kolunu genç kadına uzattı.
"Hadi evlenelim artık, Helin Yılmazer olman için güzel bir gün." dedi Afran.

Helin ise Afran'ın uzattığı koluna girdi.
"Yalnız düzelteyim, Helin Dükel Yılmazer olacak." dedi.
"Sen nasıl istersen öyle olsun hatun." dedi Afran. Ahu ile olanların üzerinden üç ay geçmişti. O günden sonra Helin annesiyle kendi evinde yaşarken her gün her an Helin'i tamamen kaybetme korkusu içindeydi Afran. Eğer Helin onca olaya rağmen Afran'ı istemeseydi Afran ne yapabilirdi ki?

Zor bir süreçten geçmiş olsalar da Helin, Afran'dan vazgeçmemeye katar vermişti. Afran ise Helin ne isterse yapacaktı artık. Hayatının geri kalanında Helin ve ailesiyle o nasıl istiyorsa öyle bir hayat yaşamaya çalışacaktı.

Merdivenlerden indiklerinde herkes kapıda onları bekliyordu. Artık Helin'i baba evinden çıkarma vaktiydi. Söz verdiği gibi...

Belki hayatları kesiştiğinde ikisinin de farklı planları vardı ama şimdi o planlar yeniden yazılıyordu onlar için.

Gülüşü gözlerine ulaşmayan Afran ile sarı kafa Helin her şeye ve herkese rağmen aşkı seçmişlerdi. Başladıkları şekli doğru bulmasalar da hayat onlara böyle bir başlangıç sunmuştu. Ne olursa olsun bir arada oldukları için gerisinin artık bir önemi yoktu onlar için.

Aşk Ateşi (Final)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin