26.

8 0 0
                                    

Stála som na okraji červeného mosta. Snažila som sa zapamätať si každý jeden detail. Ľudia sa po ňom nenútene prechádzali. Ponáhľali sa do práce. Deti s obrovskými školskými taškami sa pomaly šuchtali smerom k neďalekej škole. Psi si užívali ranného slniečka a kúpali sa v jeho lúčoch. Všelijaké druhy áut sa medzi sebou predbiehali a prehnane trúbili. Zahliadla som aj pár známych tvárí zo školy. Nikto si ma vôbec nevšimol. Po dneskajšku to však možno bude inak.

Voda podo mnou sa zázračne trblietala. Ach, keby tak aj môj život tak nádherne žiaril! Každým dňom nadobúdam väčší pocit neviditeľnosti. Pocit neistoty. Pocit nepotrebnosti. Pocit žiarlivosti. Pocit zlomeného srdca. Pocit smútku. Pocit chcieť to všetko tu a teraz hneď skončiť.

Pozerala som sa dole a rozmýšľala som, aké by to bolo to trápenie hneď ukončiť. Chýbala by som niekomu? Kto by si kvôli mne vstúpil do svedomia? Kto by si na mňa niekedy spomenul? Ľúbil ma vôbec niekedy niekto?

Z mojich myšlienok ma vytrhol hlas môjho spolužiaka a jediného kamaráta,

,,Ahoj Lea. Čo tu robíš tak sama? Mali sme sa stretnúť pred školou. Poď, lebo zmeškáme angličtinu."

Pozeral sa na mňa s ustráchaným výrazom na tvári.

,,Dobre. Chceš pravdu, tu ju máš. Nenávidím seba a svoj život. Chcela som ho skončiť, chápeš? Zmiznúť z povrchu zemského navždy. Stratiť sa a nikdy sa nevrátiť. Chcela som sa zabiť. Choď ďalej a nevšímaj si ma, viem, že ťa aj tak naozaj nezaujímam." Povedala som so slzami v očiach.

Díval sa na mňa s nechápavým výrazom. Dusila som to v sebe celé mesiace a konečne som to niekomu povedala. To však nemení nič na tom, čo sa chystám urobiť.

Otočila som sa a chystala som sa preliezť zábradlie. Plakala som. Prehrávala som si v hlave celý svoj život.

,,Nemôžem sa nezaujímať o dievča, ktoré ľúbim."

Obzrela som sa. Zaváhala som. Až doteraz som netušila, čo by mohol Paťo ku mne cítiť.

,,Ľúbim ťa od prvej chvíle. Odkedy si prišla k nám do triedy vedel som ,že budeš výnimočná. Bolo mi jedno, aký majú ostatní na teba názor. Si milá. Nádherná. Inteligentná. Vášnivá. Citlivá. Romantická. Niekedy hanblivá. Si to skrátka ty a to sa mi na tebe tak páči. Prosím. Nerob to. Už len kvôli mne.

Nerozmýšľala som. Rozbehla som sa k nemu a objala som ho. Práve mi zachránil život.

Slová majú vždy veľkú cenu.

-ĽH

Úryvky z príbehov,ktoré nikdy nedopíšemWhere stories live. Discover now