1.

111 2 0
                                    

Bola som stratená. Už som nevládala udržiavať svoju neviditeľnosť. Zahmlievalo sa mi pred očami. Silové pole okolo mňa začalo praskať. Sivá stena za mnou sa už rozpadávala. Hľadali ma.

Okolo mňa sa prechádzali traja vládni agenti v čiernom oblečení. Bola tam s nimi aj žena, pravdepodobne ich šéfka. Mala som kŕče v nohách. Moje silové pole čoraz viac slablo. Bola som na smrť vydesená. Čakala som, kedy príde môj koniec a tí ľudia ma potom zlikvidujú.

Vtom som cítila, ako ma on chytil za ruku. Moja neviditeľnosť zosilnela. Zachránil ma.

Šepkal mi: ,,Poď."

Pomaly sme sa posúvali medzi ľuďmi. Nemohli sme urobiť žiadny rachot. Za budovou bolo čierne auto, ktoré nás malo odniesť do základne. Nasadli sme doň a zviditeľnili sme sa, keď mi pustil ruku.

Pozrela som sa naňho. Mal krásne, prenikavé hnedé oči. Líca mal červené od vetra. Vlasy mal strapaté a čelo mu pokrývali kvapôčky potu. Na tvári mal ustarostený výraz.

Vystrašeným hlasom mi povedal: ,,Toto mi už nikdy nerob. Nechcem ťa stratiť. Záleží mi na tebe."

Vtom ma pobozkal. V tej chvíli mi pred očami vybuchol celý svet.



,,,,,,Takže ahojte, dúfam ,že sa vám tento typ príbehov bude páčiť.Môžte mi napísať názory do komentárov, kľudne aj tie negatívne.

Úryvky z príbehov,ktoré nikdy nedopíšemWhere stories live. Discover now