2

2.1K 97 18
                                    


Jisung

Tágra nyílt szemekkel néztem Lee Minhora az iskola menőére. Mégis mit csinál itt. Jó ez hülye kérdés vajon mit csinálhat egy mosdóban. De akkor miért néz rám.
- Helló - köszönt mosolyogva.
Próbáltam figyelmen kívül hagyni és elakartam indulni az ajtót felé, de hirtelen elém ált.
- Ö... Kiengednél? Órám lesz - próbáltam nem beszarinak tűnni de nem hiszem, hogy sikerült. Minhorol rengeteg pletykát hallottam és a fele biztos, hogy igaz. Azt mondják, hogy hetente váltogatja az ágyasait. Meg azt is mondják, hogy meleg de valahogy nem tudom kinézni belőle.
- Persze meny csak nyugodtan - ált arrébb - De ne lepődj meg ha ez a videó az interneten fog landolni - mondta és elem tolta a telefonját, amin elindult egy videó. A videón én voltam ahogy éppen.... khmm, könnyítek magamon. Mégis miért vette fel át egészet videóra?! Miért?!??!

- Azonnal töröld ki! - mondtam neki idegesen. Fogalmam sincs, hogy honnan jött ez a sok bátorság de most örültem neki.
- Miért? Annyira aranyosan nyögdécselsz rajta - mondta majd közelebb hajolt. - Remélem alattam is így fogsz - mondta majd belefújt a fülembe, amitől egyből kirázott a hideg.
- Csak töröld ki! -mondtam egyre morcosabba, miközben hátraléptem egyet.
- És ha nem? - kérdezte önelégült vigyorral az arcán.
- Akkor.... - kezdtem, de semmi nem jutott eszembe- Csak töröld ki! Kérlek - mondtam sokkal szelídebben.
-Ohh, most már könyörögsz is - néz rám vidáman majd elindul felém. Elkezdtem hátrálni, de nemsokára beleütköztem a falba. Minho megált előttem és két kezét a falnak támasztott úgy, hogy pont a fejem mellet legyenek. - Van egy ajánlatom a számodra - nézett rám még mindig vigyorogva.
- É-És mi lenne az? - kérdeztem kissé dadogva mert eléggé megijedtem. Még sosem voltam ilyen közel fiúkhoz. Persze csak akkor, ha Felixet nem számítjuk, és nem számítjuk.
- Nem rakom ki a videót sehova, - kezdett bele és most jön a, de rész, amitől szó szerint remegni kezdtem - de te cserébe bármit megteszel, amit mondok - fejezte be a mondatát Minho majd egy kicsit eltávolodott tőlem, de a keze még mindig a fejem mellet volt.

Teljesen megvoltam zavarodva. Hogy érti, hogy mindent? Csináljam meg a háziát, hozzak neki üdítőt vagy azt akarja, hogy feküdjek le vele. Áhh, nem hiszem, vagyis nagyon remélem, elvégre Minho nem meleg. Ugye?
- Hogy érted azt, hogy bármit? - kérdeztem rá, mert így láttam a legjobbnak.
- Úgy ahogy mondom, bármit - jött közelebb és ismét felvette azt az átkozott mosolyát. - Adok egy kis időt, hogy tudj dönteni- mondja és elrugaszkodik a fejemtől. Máris jobban érzem magam.
- És mennyi időt kapok? - kérdeztem mert ezt tényleg átkéne gondolni jó alaposan.
- Tíz - szólva meg Minho mire kérdően nézek rá.
- Mi tíz? - kérdezem.
- Kilenc - folytatja, mire leesett. Most komolyan tíz másodpercet kapok arra, hogy eldöntsem?!
- Nyolc - számol vissza.
Mégis mit csináljak? Ha kikerül ez a videó nekem végem. Nem csak a sulis éveinek, hanem a jövőmnek is.
- Hét
Viszont, ha belemegyek abba, hogy bármit megcsinálok, amit kér, akkor ki tudja, hogy mi lesz.
- Hat
Lehet, hogy csak csicskáztatni fog, de az is lehet, hogy sokkal durvább lesz.
- Öt
Gondolkozz Jisung, gondolkozz.
- Négy
Nem tudom ez túl sok nekem egyszerre.
- Három
Pedig annyira jól indult a napom.
- Kettő
Gyerünk találj ki valamit.
- Egy - mondta Minho majd kérdően nézett rám - Hogy döntöttél? - kérdezte mire nyeltem egy nagyot.
- É- Én nem szeretném, ha kikerülne a videó - mondtam és igyekeztem nem remegni.
- Akkor belemész az ajánlatomba? - kérdezte mire bólintottam - Nem hallom - mondta vigyorogva.
-Igen - mondta ki, és valamennyire megnyugodtam.
- Jó választás - mondta és ismét közelebb jött. - Először is ezt nem mondhatod el senkinek, ami itt történt, mert ha megtudom, hogy mégis beszéltél róla valakinek a videó rögtön az interneten fog landolni. Világos? - kérdezte mire bólintottam. - Nem hallom - folytatta
- Igen, világos - mondtam
- Király - mondta mosolyogva - A másik pedig - jött újra közelebb - Áruld el a neved - mondta mire csak sóhajtottam egyet.
- Han Jisung - feleltem mire Minho bólintott.
- Most már mehetsz - mondta és az ajtó felé bökött a fejével.

Enyém vagy Where stories live. Discover now