9

2.2K 76 7
                                    


Jisung

- Na akkor mivel is kezdjük? – kérdezte Minho amikor felém hajolt. Még mindig furcsa érzés fog el akárhányszor ilyen közel kerül hozzám. Valahogy nem tudom megszokni, és a testem mindig reagál.
- Mi az, elvitte a cica a nyelved? – kérdezte és csábos mosollyal nézett.
Nem tudom mit kéne reagálnom szóval csak eltakartam az arcom a kezemmel, hogy ne lássa. Ezt utálom legjobban, hogy ennyire könnyen zavarba lehet hozni és ezt az arcom színe is elárulja.

Minho nevetve levette a kezem és a fejem fölé szorította le. Úgy tűnik ismét előjött a domináns éne.
- Engedd el a kezem – mondtam és próbáltam kihúzni, de nem engedte.
- Mégis tudsz beszélni? – kérdezte nevetve.
- Naaaa engedj eeel – nyafogtam neki.
- Miért engedjem el? – kérdezte.
- Majd meglátod, csak engedd el – mondtam és bevetettem a bociszemet.
Minhon látszott, hogy kíváncsi szóval elengedte. Nem tétováztam sokat, két tenyerem közé fogtam az arcát és az ajkaimra húztam az övéit.

Vágytam már Minho csókjára. Érezni akartam az ajkait és minél közelebb akartam szorítani magamhoz. Minho kisebb sokk után visszacsókolt és átvette az irányítást, de ez nem nagyon tetszett szóval egy hirtelen mozdulattal megfordítottam magunkat és így én kerültem fülűre.
- Mi az, te akarsz lenni a dominánsabb? – kérdezte nevetve Minho amikor elváltak ajkaink.
- Miért, ennyire elképzelhetetlen? – kérdeztem vissza.
- Ezzel az aranyos pofival nem hiszem, hogy sokra mennél – mondta és megsimogatta az arcom. Chh, még hogy nem lennék jó domináns fél. Na majd meglátjuk. Egy gonosz mosollyal az arcomon elkezdtem körözni a csípőjén. Úgy tűnik, hogy élvezi mert a szemét lehunyta és a szájába harapott. Nem tudom mi vezérelt erre, de finoman felemeltem az anyagot és benyúltam a pólója alá. A hasa kemény volt és edzett. Jó érzés volt a bőréhez érni, puha volt és lágy, de mégis kemény. Hirtelen Minho szorosan ráfogott a csípőmre, amitől minden tevékenység abbahagytam.
- Ha továbbra is így folytatod neked kell kielégíteni – mondta és elvigyorodott. Ahogy mondta és érzem is a lenti tagja tényleg keményedett. Fura, hogy ilyen érzéseket tudok kihozni belőle, de egyben nagyon örülök neki. Nem tudtam nem mosolyogni, ami neki is feltűnt.
- Ennyire örülsz, hogy kielégíthetsz? – kérdezte, de gyors megráztam a fejem. – Akkor mi ez a nagy öröm? – kérdezte. Nem válaszoltam cserébe ismét megcsókoltam. Ajkaim egyre jobban kívánták az övet és ezt meg is adtam nekik. Minho megnyalta alsó ajkam, mire ösztönösen kinyitottam a szám, de csak annyira, hogy áttudja rakni a nyelvét. Most nem volt fura, mint legelőször. Most nagyon kellemes és örömteli élmény volt, de ahogy minden jónak ennek is vége szakad. Nem bírtam tovább levegő nélkül, szóval elváltunk. Rátettem a fejem Minho mellkasára és elmosolyodtam.
- Ilyet máskor is csinálhatsz – mondta Minho és megsimította a hajam. – De most én jövök – mondta és fordított a helyzetünkön.

Ismét alulra kerültem és Minho megint felém tornyosult. A szemembe nézett és elmosolyodott, majd nyakamra hajolt. Apró pusziakt adott, de nem nagyon tetszett neki valami, amit gyorsan orvosolni akart.
Felhúzott ülésbe és megfogta a pulcsi szélét, majd elkezdte húzni.
- Héé – állítottam meg amikor megértettem mire készül.
- Nyugi, így jobb lesz mindkettőnknek – mondta és levette a pulcsim. Ledobta az ágy mellé majd felsőtestemet kezdte nézni.
- Ne nézz ilyen feltűnően – takartam el kezemmel testet. Minhonak ez nagyon nem tetszett szóval mérges nézett rám – Nem, ez most nem ijeszt meg – mondtam ismét. Ekkor Minho egy hirtelen mozdulattal lekapta az ő pólóját és az enyém mellé dobálta.
- Így már jobb? – kérdezte. Nem mertem semmit se reagálni rá. Csak lopva odakaptam a tekintetem, de amint megláttam apró kockáit zavarba jöttem és elfordítottam a fejem.

Enyém vagy Where stories live. Discover now