17

1.7K 68 40
                                    


Jisung

Őszintén szólva nagyon hülyén éreztem magam mikor féltékeny voltam Sanra. Nem is értem miért csináltam. Igaz, hogy Minho nem haragudott, sőt aranyosak tartotta, félek hogy egyszer összeveszünk emiatt...

- Sziasztok – köszöntem a szüleimnek.
- Megint a barátoddal voltál? – kérdezte anya, mire kis pír öntötte el az arcom.
- Igen – mondtam, és félve apára néztem. Mosolyogva bólintott, mire megnyugodtam. Apa is elfogadja, hogy meleg vagyok, de azért mégiscsak a fia vagyok, és egy férfit akár neveli belőlem.
- És mikor mutatod be? – kérdezte anya.
- Hát... Nem tudom, nektek mikor jó? – kérdeztem.
- Holnap – válaszolta anya.
- Ilyen hamar? – kérdeztem.
- Minél hamarabb, annál jobb – monda – Meg amúgy is, holnap péntek és itt a hétvége.
- Igaz. Akkor írok Minhonak – mondtam, majd felmentem a szobámba. Ledobtam a táskám, majd kezembe vettem a telefont és kikerestem Minho nevét, ami nehezen ment hisz más név van neki beállítva.

Baba

Szia Minho <3

Ráérsz holnap este?


Daddy

Ohh Baba, neked bárhol bármikor

Baba

Jó, akkor megvagy hívva hozzánk holnap vacsorára


Daddy

Huhh

Jó, ott leszek...

Baba

Baj van?

Daddy

Kicsit izgulok

Baba

Jujj, de aranyos <3<3<3


Daddy

Nem, nem az

Baba

Nem lesz semmi baj. A szüleim már sok jót halottak rólad, szóval nyugi. És én is itt leszek


Daddy

Jó jó

Baba

Holnap találkozunk

Puszii <3


Daddy

<3


Na ez is megvan. Márcsak túl kel élni, és minden rendben lesz. Őszintén én is izgulok nem csak Minho, de minden rendben lesz.

Miután végeztem a fürdéssel úgy döntöttem folytatom a sorit, amit nemrég elkezdtem. Nagyon érdekes, egy alternatív világot mutat be, ahol az emberek az állatok, és fordítva. Egy kicsit morbid, de fel nyitja a szemünket, hogy mennyi rossz dolgot csinálunk az állatokkal és alapból a környezettel.

Enyém vagy Where stories live. Discover now