4

2.2K 96 14
                                    


Minho

Odaadtam Jisungnak a törölközőt és egy kényelmes pólót mire elindult a fürdő felé.

Egy kicsit rosszul esett, amit mondott, de teljes mértékben meg tudom érteni. Csináltam rossz dolgokat, amiket nagyon megbántam, de már nem tudom visszacsinálni. Nem szeretném, ha Jisung félne tőlem mert nem akarom bántani. Ő valahogy más. Nem úgy tekintek rá, mint egy egyéjszakás kaland. De nem tudom, hogy mennyit akarok tőle szóval ezt még nem mondom el neki. Lehet, hogy ő az egészet egy kényszerként fogja fel. Bár lényegében az is. Mindegy, most nem akarok ezen agyalni majd lesz, ami lesz.

Visszamentem a konyhába és folytattam a szendvics elkészítését. Nem tudom, hogy mit szeret és mit nem szóval felmentem az emeletre és bekopogtam a fürdőszoba ajtón.
- Igen? - kérdezte Jisung.
- Van olyan, amit nem szeretsz és ne tegyék a szendvicsedbe? - kérdezem.
- A gombát nem szeretem - mondta mire felnevettem.
- Nem is gondoltam gombát tenni a szendvicsbe - mondtam és hallottam egy csattanást. - Mi volt ez? - kérdeztem rögtön és már a kezem rajta volt a kilincsen.
- Csak lelöktem a tusfürdőt. Bocsi - mondtam, mire elmosolyodtam.
- Semmi baj. Ha kész vagy gyere a konyhába - mondtam, majd lementem a lépcsőn vissza a konyhába.
Szeltem egy kis paprikát és paradicsomot is és kiraktam egy kisebb tányérba.
Mikor kész lettem leraktam az asztalra mindent és kezembe vettem a telefont.
Changbin válaszolt arra, hogy találtam valakit.

Binnie

Igen tudom melyik srácról van szó. Már én is gondolkodtam rajta csak nem tudtam, hogy meleg-e. Bár az én bájomnak senki sem tudna ellenállni

Minnie

Azért ne szállj el magadtól. Majd hétfőn beszélj Felixszel de csak óvatosan nehogy úgy járj, mint én

Binnie

Miért mi történt?

Minnie

Fél tőlem, de úgy nagyon. Már sírt is. Ennyire erőszakosnak állítanak be?

Binnie

Hát nem tudom, de ezek után lehet egy kicsit vissza kéne fogni magad

Minnie

Igen azt kéne, de nem tudom, hogy meddig bírom még. Jisung egyszerűen csodálatos. Nagyon jól néz ki és jól is csókol. Meg kedves és aranyos

Binnie

Jó, ezt most hagyd abba mert kezdek féltékeny lenni

Minnie

Jó, jó befejeztem. Amúgy is, ha jól hallom akkor Jisung most végzett

Binnie

Ügyesen

Minnie

Csak is

Jól hallottam ugyanis Jisung sétált le a lépcsőn. Enyhén vizes volt a haja. Tincsei a szemébe lógtak. És persze az a póló volt rajta, amit én adtam. A ruhadarab leért a combja közepéig, de még így is nagyon kihívó volt. Lehet nem ezt kellet volna adnom neki. Na mindegy, most már nem rángatom le róla. Vagyis most nem....

Enyém vagy Where stories live. Discover now