Jisung- Egy feltétellel - néztem én is a szembe jó mélyen - Egy hétig nem nyúlsz hozzám.
- Tessék? - kérdezte Minho értetlenül.
- Egy hétig nem csinálsz semmit, nem csókolhatsz meg, nem nyúlhatsz hozzám, nem irányíthatsz - mondtam. Minho egy pillanatra lefagyott.
- Te-tessék? - kérdezte meg ismét - Jisung, nekem három nap is kínszenvedés volt nélküled, ne mond azt, hogy most egy hétig távol leszünk egymástól - nézett rám szomorúan.
- Én nem azt mondtam, hogy távol leszünk egymástól, hanem hogy nem nyúlhatsz hozzám. De hozzáteszem, ez nem azt jelenti, hogy én nem nyúlhatol hozzád - mondtam, mire Minho szeme felcsillant.
- De, akkor meg se ölelhetlek? - kérdezte félénken.
- Az ilyen apró dolgokat csinálhatsz, de nem nyúlkálhatsz, és nem vetkőztethetsz le - mondtam.
- És a puszi? - kérdezte még mindig csillogó szemekkel.
- A puszi is megengedett - mondtam, mire Minho lehajolt az arcomhoz és adott egy puszit.
- Hiányoztál - mondta.
- Te is nekem - öleltem át újra. Nem tartott sok ideig a kis ölelkezésünk, mert hirtelen elengedtem Minhot. Megfogtam a kezét és elkezdtem húzni a kijárat felé. A kapun kiérve elindultam.
- De te nem is erre laksz - mondta Minho.
- Tudom, de nem is hozzám megyünk - mosolyogtam el. Erre Minho is elmosolyodott, majd felvette a lépéseim tempóját, így hamar utolért.
- Én tényleg sajnálom - mondta Minho - Nagyon nagy fasz voltam és sajnálom, hogy megbántottalak - szorította meg jobban a kezem.
- Tényleg fasz voltál - mondtam Minhora nézve. - De, ami megtörtént az megtörtént, nem lehet ellene mit tenni - mondtam, majd előre fordultam.Az út további részében egyikünk se szólalt meg. Kézen fogva mentünk az úton, és mind a ketten elvoltunk a saját gondolatainkkal. Meg fogok bocsánatani Minhonak, bármi is legyen, de nem akarom, hogy ez még egyszer megismétlődjön Szeretnék bízni benne. Szeretném, ha egy olyan ember lenne, akihez mindig fordulhatok. Akit örökké szeretni fogok.
Nemsokára megérkeztünk Minho házához. Minho elővette a kulcsot, majd kinyitotta az ajtót és beengedett maga elé. A ház még mindig gyönyörű volt. Levettem a cipőm, majd beljebb mentem, hogy Minho is betudjon jönni.
-És mit akarsz csinálni? - kérdezte Minho.
Szó nélkül megfogtam a kezét és elvezetem egészen a kanapéig. Ott löktem rajta egy kicsit, így pont a kanapéra huppant le. Belemásztam az ölébe, úgy, hogy szembe kerüljek vele.
Minho arcán láttam a meglepődést és az izgatottságot, de egyikkel se foglalkoztam. Odahajoltam hozzá és ismét megcsókoltam.
Minho eléggé meglepődött, de felvette a tempót, sőt elkezdett dominálni, ami álltalában nagyon tetszik, de most nem.
- Ne vedd át a szerepet - szóltam rá. - És a kezedre is vigyázz - utaltam arra, hogy keze a derekamon volt. Minho lassan levezette a kezét egészen a kappanéig.
- De akkor, hogy élvezem? - kérdezte értetlenül.
- Oh, hidd el nagyon is élvezni fogod - mosolyogtam el, majd újra az ajkaira tapadtam.
Most teljesen mértékben én irányítottam, és bevallom nagyon jó volt. Ez persze nem azt jelenti, hogy Minho nem csinált semmit, mert igenis ő is résztvet a kis csókcsatánkba.
Egy kis idő után elég bátorságot vettem és finoman bele haraptam az alsó ajkába. Minho rögtön szétnyitotta a száját, így én belevezettem a nyelvem szájába, és óvatosan megtapintottam az ő nyelvét. Teljesen más így csókolózni, mint mikor Minho irányít.Mikor elváltunk egymástól egyenesen Minho szemébe néztem. Kíváncsi voltam, hogy mit reagál. Minho szeme kicsit kikerekedett és a szája is résnyire elvolt nyílva.
- Jó voltam? - kérdeztem.
- Fantasztikus - hajolt felé, de a szájára tettem az ujjam.
- Nem, nem - mondtam, mire Minho ismét elcsüggedt. Na ismét az én időm van, gondoltam, majd ismét a száját vettem célpontba, és most egy kis csípő mozgást is tettem mellé. A szám és a csípőm szinte egyszerre mozgott. Éreztem, hogy kezd keményedni odalent szóval a kezem is bevettem. Óvatosan elkezdtem simogatni férfiasságát a nadrágon keresztül. Ekkor Minho belenyögött a csókba, mire még bátrabb létem. Mikor ismét elváltunk Minho kéjjel téli szemekkel nézett rám. Nagyon megeset rajta a szívem, de nem hagytam magam. Fog még ő kapni a héten ilyeneket, szóval nem kell aggódnia.
- Menny és intézd el magad - utaltam az álló tagjára. - Én addig keresek valami filmet - mondtam és kiszáltam az öléből, de Minho meg se mozdult. - Naaa, ne vágj ilyen arcot - néztem rá
- De én azt szeretném, ha te csinálnád - nézet rám.
- Tudom - sóhajtottam. - De én még nem állok készen erre - mondtam, majd felhúztam a kanapéról. - De ígérem ennek is elfog jönni az ideje, csak légy türelmes - pusziltam a szájára.
- Jó - mondta Minho, majd elindult a fürdőszoba felé.
- De ajánlom, hogy végig rám gondolj - szóltam utána, mire Minho csak felnevetett.
YOU ARE READING
Enyém vagy
FanfictionHan Jisung egy átlagos középiskolás. Teljesen nyugodt élete van, nem piszkálják a suliban, van egy legjobb barátja és még jó tanuló is. De azon a bizonyos napon minden megváltozott. Lee Minho az iskola nagymenőjének a birtokába jut egy felvétel, ami...