Jisung
Huhh, hol is kezdjem? Talán ott, hogy fél év telt el Chan elmenetele után és azóta rengeteg dolog változott.
Kezdjük ott, hogy miután Chan visszajött összejött Jeonginnal és azóta boldogok. Chan miután letelt a próbaidője azt mondták, hogy a suli végén szívesen visszavárják, szóval, ha minden igaz két év múlva már ott fog tanítani. Jeongin nagyon boldog és örül, hogy Chan is viszont szereti. Chan pedig örül, hogy van egy kis Babája, akire tud vigyázni és szeretgetni.
Mellékesen hozzáteszem, hogy a csoport nevét is megkellet változtatni. A mostani név SzSz vagyis Szakadt Szűzhártya. Hát nem találó?
Hyunjin és Seungmim hivatalosan is feltaláltak a kapcsolatukat, szóval most már nyíltan is együtt vannak. Nagyon aranyosak és tényleg szeretik egymást. Egyszer voltunk Felixel velük moziba és eszméletlen cuki volt ahogy fogják egymás kezét. Nagyon örülök nekik és a legjobbakat kívánom.
Felix és Changbint... Hát igen, az ő kapcsolatuk semmit nem változott. Mindig meglepődők, hogy Felix milyen könnyedén járkál egy-egy menet után. De komolyan ők annyit dugnak, hogy csodálkozom Felix nem esett teherbe. Pedig nincs is méhe!!!!
De ennek ellenére imádom a párosukat. Changbin bármelyik fiúra rászol, hogy meg ne próbálja felszedni a pasiját mert ő csak is az övé. De ezt Felix is ugyanígy megteszi bár ő inkább lányokkal. Előszeretettel mutogatja a foltjait, amiből mindig vannak a nyakán. Fantasztikus páros és nagyon kiegészítik egymást. Imádom őket!!!És hogy mi van velem és a kanos hercegemmel? Nagyon jól megvagyunk. De tényleg. Már egyáltalán nem félek tőle és szabad utat adok neki minden téren és ő ezt teljes mértékben ki is használja....
Már találkoztam a szüleivel, akik nagyon aranyosak és én is szimpatikus vagyok nekik, szóval áldásukat adták ránk. Örülök, hogy jól kijövök velük, és hogy a szüleim is, ugyanis már ők is találkoztak. De sajnos nem sokáig maradtak, mert újra elmentek, szóval Minho többé kevésbé egyedül van. Általában én szoktam nála lenni, de gyakran jön ő hozzánk.Most is itt vagyok náluk és a túlságosan jól ismert ágyán fekszek. Éppen egy kemény mentem vagyunk túl, szóval mind a ketten eléggé alul vagyunk öltözve. Rajtam egy boxer és Minho pólója. Minhon pedig csak egy alsó. Mind a ketten a telefonunkat nyomkodjuk, mikor is üzenetem jött.
~SzSz~
Lixi
Jeongin, Jisung ráértek holnap?Arra gondoltam, hogy mi lenne ha találkoznánk
Jisjis
Én ráértek és tetszik az ötlet. Úgyis rég találkoztunk
Jeonginbaby
Nekem issss
De mit fogunk csinálni?
Lixi
Azt még nem tudom
Mozi?
Jisjis
Én benne vagyok, aztán meg mehetnénk vásárolni
Jeonginbaby
Huhh, abba a színes boltba
Jisjis
Igen, én is arra gondoltam
Lixi
Oksaa, akkor holnap fél kettőkor a mozi előtt
Jisjis
Oké, ott tali
Jeonginbaby
Rendben
-Holnap Felixel és Jeonginnal moziba megyek - mondtam, mire Minho felkapta a fejét.
-Itt hagysz? - kérdezte szomorúan és még az ajkát is legyeztette.
-Csak pár órára - pusziltam meg - Estére itthon leszel - adtam egy csókot a szájára.
-Persze - dünnyögött.
-Naa, ne légy morci - túrtam bele a hajába. - Csak odaadsz pár órára a barátaimnak - mondtam és ekkor Minho feltápászkodott, majd felém hajolt.
-Nem adlak senkinek - mondta majd közelebb húzott magához és belepuszilt a nyakamba - Enyém vagy!~Vége~
Huhh. Hát nem is tudom hol kezdjem. Talán ott, hogy köszönöm, hogy velem voltatok. Köszönöm a rengeteg pozitív visszajelzést, amit küldtetek felém.
Ennek a történetnek sajnos vége, és szerintem ezt én bánom a legjobban. Ez az első igazi könyvem, amit a magaménak gondolok, és el sem hiszem, hogy vége. Igaz nem enyémek a „karaktere", de annyira a szívemhez nőttek, és remélem hogy nektek is.
Találkozunk a többi könyvemben❤️
Kwyiih
YOU ARE READING
Enyém vagy
FanfictionHan Jisung egy átlagos középiskolás. Teljesen nyugodt élete van, nem piszkálják a suliban, van egy legjobb barátja és még jó tanuló is. De azon a bizonyos napon minden megváltozott. Lee Minho az iskola nagymenőjének a birtokába jut egy felvétel, ami...