Jisung
- Akkor kedden találkozunk - öleltük át Jeongint Felixel.
- Kedden? - lepődött meg.
- Tudod hétfőn nincs suli - emlékeztettem, mire Jeonginnak beugrott.
- Chan is kedden megy el - szomorodott el, annyira sajnálom.
- De még eltudsz köszöni tőle - mosolyogtam - Aztán pedig újra találkoztok - mondtam, mire bólintott.Mi Felixel is elindultunk egyenesen Minhohoz. Changbin most ott van, szóval Felix ott találkozik vele, aztán elkíséri vásárolni.
Az előbb egyébként moziban voltunk. Nagyon aranyos animáció volt és Jeongin is élvezte, elvégre ez volt a lényeg.Nemsokára meg is érkeztünk, szóval megnyomtam a csengőt, majd pár pillanat múlva Minho kinyitotta az ajtót.
- Sziasztok - köszönt.
- Helló - köszönt Felix, én viszont csak mosolyogtam.
- Changbin, itt szöszid - szólt Minho, mire Changbin megjelent Minho mellet.
- Felhúzom a cipőm és indulhatunk - mosolygott, majd egy pillanat alatt a lábán volt a lábbeli.
- Jó vásárlást - öleltem meg Felixet.
- Te meg vigyázz magadra - kacsintott, mire csak meg forgadtam a szemem.
- Mondja az, akit már megfektettek - löktem meg finoman, majd kiengedtem Changbint és bementem a házba.-Szia - léptem Minho elé és pispiskedve megcsókoltam. Minho egyből belelendült, majd a fenekembe mart.
Belehümmögtem a csókba, majd elváltunk.
- Minho mit... - nem sikerült végig mondanom a mondatot, mert Minho megfogott és a kanapéhoz vitt. Lerakott, majd az ölembe mászott.
- Tudod drága - csókolt a nyakamba - vasárnap van - ment lejjebb a kulcscsontomhoz - Ami azt jelenti - harapta meg egy kicsit a bőrt, mire fel szisszentem - Hogy eltelt az egy hét - nézett vigyorogva a szemembe.Basszus teljesen elfelejtettem! Nem is volt az eszembe. De akkor most Minho....
- És most mi lesz? - kérdeztem egy nagyot nyelve.
- Nyugi Baba - nyúlt a pólóm alá és elkezdte simogatni a hasam - Vigyázok rád. A lényeg, hogy te is élvezd - csókolt meg, majd felált és engem is felrántott. Elindultunk a szobája felé, ahol szinte belökött az ágyba. - Tudom, hogy neked ez lesz az első és félsz, de ígérem élvezni fogod - húzta fel a felsőm egészen a nyakamig, majd ott kibujtatott belőle.
Sokszor csinált már ilyet, de most tudom mi lesz, és őszintén felé. Nem mondhatom Minhonak, hogy állj, mert már látszik, hogy felvan izgulva és valljuk be elég rég feküdt már le valakivel, szóval kell neki. És semmi rosszat nem csinált, mindig vigyázott rá és én teljes mértékben megbízok benne. Szóval miért is nem adhatnám oda neki a szüzességem?Miután Minho ledobta a pólóm a földre én is megfogtam az övét majd levettem róla.
Minho mosolyogva hajolt a nyakamhoz, majd szívni kezdte. Tudtam, hogy úgysem tudom megállítani, meg azért élveztem is, szóval belesimítottam a hajába és óvatosan meghúztam. Minho erre felbátorodott és újabb nyomot hagyott rajtam.
Ezután a nadrágomhoz nyúlt és lehúzta rólam. A belső combomra hajolt és apró puszikkal lepte el miközben az éledező tagom simogatta.
-Ahh - sóhajtottam, mikor Minho egy aprót beleharapott.Egyre fentebb haladta, mígnem elért az alhasamhoz, majd oda is puszikat adott. Mikor az anyagba ütközött, fogta és egyszerűen lehúzta. A férfiasságomra is, kisseb puszikat lehelt, amit én csukott szemmel élveztem mindaddig amíg abba nem hagyta.
- Most már én jövök - mondta majd magát is megszabadította a felesleges ruhadaraboktól.
- Szeretlek - csókolt meg szenvedélyesen, amit természetesen viszonoztam.
- Én is szeretlek Minho - néztem mélyen a szemébe - Nagyon - mosolyogtam.Ezután Minho elhelyezkedett úgy hogy hozzáférjen a bejáratomhoz.
- Először tágítalak egy kicsi - mondta, majd felnyomta az első ujját.
- Ahh - nyögtem fel. Nem is tudom, hogy kellemes vagy kellemetlen volt. Fura az biztos. Ezután óvatosan mozgatni kezdte, amit az idő múlásával élveztem is, majd hirtelen jött a második ujja is.
- Szhh - szisszentem fel.
- Eléggé szűk vagy Baba - kezdett ollózni Minho - Ezt szeretem - mondta, majd megcsókolt és így nyomta fel a harmadik ujját is.
Őszintén szólva eléggé fájt. És ez még csak az ujja. A tagjához képest ez semmi, és ettől félek.
YOU ARE READING
Enyém vagy
FanfictionHan Jisung egy átlagos középiskolás. Teljesen nyugodt élete van, nem piszkálják a suliban, van egy legjobb barátja és még jó tanuló is. De azon a bizonyos napon minden megváltozott. Lee Minho az iskola nagymenőjének a birtokába jut egy felvétel, ami...