פרק 1

1.2K 54 21
                                    

היייי סליחה שהפרק יצא גרוע מבטיחה שבהמשך הוא יהיה הרבה יותר טוב!!
ואשמח שתצביעו זה ממש חשוב לי :)))
-

נקודת מבט הארי-

פקחתי את עיניי וקמתי ממיטתי לצלילי השעון המעורר, היום הוא יום הלימודים האחרון לפני חופשת הקיץ.
אני והחבר הכי טוב שלי - נייל , הולכים למחנה קיץ שנמצא בצפון.
נייל כל שנה בקיץ הולך לשם ותמיד חוזר עם חוויות וסיפורים על מה שעבר במקום הזה, תמיד היה לי משעמם בחופשות הקיץ מכיוון שנייל חברי היחידי וכמו שאמרתי הוא כל שנה נסע לשם , אז החלטתי השנה להצטרף אליו.


סיימנו בית ספר , את האמת שלא היה שום דבר מעניין בשעתיים הראשונות עשו לנו שיחה על התיכון וכמה שזה שונה ממה שאנחנו מכירים וכל זה..
שנה הבאה אנחנו עולים לתיכון, ועוד חודש אני אהיה בן 16, למקרה שזה לא מובן.
בשעה השלישית נתנו לנו שעה חופשית להפרד מהחברים והבית ספר.. לאחר מכן שחררו אותנו


חיכיתי לנייל שיסיים לדבר עם חבריו מט׳4 , תמיד קינאתי ביכולות שלו להיות ככה פתוח לאנשים ולהכיר חברים חדשים.. אני טיפוס דיי ביישן הייתי אומר, תמיד שאני פותח את פי במקום עם חברה אני מרגיש שכולם שופטים אותי. אז אני מעדיף להמנע מסיטואציות חברתיות.


לאחר כמה דקות נייל בא לכיווני.
״מה קורה סטיילס? מוכן לחופשה הכי טובה בחיים שלך?״ שאל בהתלהבות.
״כמובן.״ החזרתי ״מחר בתשע בבוקר אני בא לאסוף אותך , תיהיה מוכן!״ אמר לפניי שפנה לכיוון ביתו , הנהנתי לעברו ונכנסתי לביתי.

״הארי! מה שמעתי מאמא שאתה הולך למחנה קיץ? יא דפוק למה לא אמרת לי! אני צריכה להפרד ממך כראוי!״ ג׳מה קראה לעברי בחיוך קטן. ״מצטער ג׳מ , מרוב כל החפירות של נייל על המקום שכחתי להגיד לך״ עניתי בגיחוך והתקדמתי לתת לה חיבוק ולאחר מכן התיישבנו על הספה
״אני מקווה שיהיו שם חתיכים במקום הזה״ ג׳מה אמרה וקרצה לעברי. ״ג׳מ!״ הילדה הזאת כל כך מביכה אותי !!
״מה אסור לי לדאוג לחיי האהבה של אחי הקטן?״ אמרה בחיוך , גיכחתי והמשכתי ללכת לכיוון חדרי

כן כפי ששמתם לב.. אני הומו. אף אחד לא יודע את זה עליי חוץ מאמא שלי נייל וג׳מה, זה לא שזה כזה משנה משהו.. הם פחות או יותר האנשים היחידים שנמצאים בחיים שלי, ואני לגמרי סבבה עם זה.
-

סליחה שהפרק קצר ! אני אעשה יותר ארוכים בהמשך 3>

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now