תצביעו 😾😾😾😾
( אין לי תמונה מתאימה לשים אז תהנו מהתמונה המתוקה הזאת של הארי😩)נקודת מבט - לואי
כשהתעוררתי בבוקר , יכולתי להרגיש דמעות יבשות על לחיי מאירועי אתמול , פתחתי את הטלפון שלי , מצפה לראות הודעה של ׳בוקר טוב 3>׳ מהארי , כמו כל יום , אבל הטלפון היה ריק.
ואז זה הכה בי , נזכרתי , אני והארי לא ביחד.
״זה כל כך דוחה...״ שמעתי את קולו של בן ממלמל מקצה החדר , טיילר ליידו , שניהם בוחנים את מיטתו של זאין שישן מחובק עם ליאם.
״תראה אותם.. שני מתרוממים.״ בן המשיך וטיילר הנהן בגועל , טיילר לחש לבן משהו באוזן , לא יכולתי לשמוע , בן הכניט מכה חלשה לכתפו וצחק , שניהם הלכו לתיקים והוציאו טוש עבה ושחור.
״מ-מה אתם עושים..?״ מלמלתי וקמתי לכיוונם, קולי היה צרוד ועייף מכיוון שרק התעוררתי.
״יופי שהתעוררת לואי, בידיוק בזמן.״ טיילר אמר בחיוך והתקדם לזאין וליאם , לעזעזאל , מה הוא עושה?
״זמן למה?״
״בוא בוא..״ הוא מלמל בחיוך והתקרבתי , הוא פתח את הטוש והקריב אותו למצחו של ליאם .
״מ-מה אתה עוש-״
״שתוק דקה טומלינסון.״ בן קטע אותי , מבטו היה משועשע מהסיטואצייה.
כשטיילר התרחק מליאם וזאין , יכלתי לראות את המילה ׳מתרומם׳ כתובה על מצחו של ליאם.
״למה עשית את זה?!״ צווחתי בכעס , מנסה לשמור על קולי נמוך מכדיי לא להעיר אותם.
״בחייך לואי, תודה שזה משעשע.״
״לא זה פאקינג לא!״ נזפתי לכיוונם של טיילר ובן ונרתעתי ששמעתי קול קטן מגיע מהמיטה של זאין .
״היי?״ זאין שאל בהבעה מבולבלת , תוהה למה כולנו מעל מיטתו .
הוא העיף את מבטו אל ליאם , שישן , ראה את הכתב שעל מצחו ומיהר להזעיף את פניו .
הוא הוריד את ליאם ממנו בזהירות והתקדם לכיוון טיילר , שהחזיק את הטוש ביד.
״מה לעזעזאל זה אמור להיות הבדיחה המזויינת הזאת?! תוריד את זה ממנו!״
״או שמה? תמצוץ לי את הזין? בחייך זאין..״ טיילר אמר במבט משועשע .
פניו של זאין האדימו , הוא תפס את כתפיו חולצתו של טיילר והצמיד אותו לקיר בחוזקה .
״אל. תתקרב. אליו.״ זאין אמר באיטיות , מנסה לא להעיר את ליאם שישן בשלווה.
״מ-מי ביכלל רוצה להתקרב אליו.. הוא בטח ינסה לזיין אות-״ טיילר מלמל וניסה לא להראות חולשה , אך נקטע על ידיי אגרופו של זאין. והשתתק.
״ואתה.״ זאין פנה אל בן שצפה בסיטואצייה חסר מילים.
״אם אתה או החבר שלך מתקרבים אליי ואל הבן הזוג שלי זה יגמר רע. כל כך פאקינג רע.״ הוא המשיך והראים את אצבעו כאות אזהרה.
בן הנהן באדישות , אבל יכולתי לראות את מבטו המאויים.
הוא לקח את טיילר ויצא איתו מהחדר.
לעזעזאל , זאין כל כך.. מגונן על ליאם. שומר עליו. הוא עמד מולם בלי טיפת בושה בנטייה שלו , הוא הגן על האהבה שלו.
מה שאני לא עשיתי , אני כל כך פאקינג פחדן.
הייתי צריך לשמור עליו , אז מה שידעו את העובדה שאני נמשך לגברים? אני הייתי צריך להיות לצידו, לא משנה מה , ולא הייתי.
״א-אני ניסיתי לעצור אותם-״
״עשה לי טובה לואי, אל תפנה אליי.״ זאין קטע אותי והתקדם אל ליאם שהתעורר , מוחק את הדיו של הטוש ממצחו בעוד שלליאם מבט מבולבל על פניו.
טוב.. אני יודע שהם שונאים אותי עכשיו על מה שקרה אתמול עם הארי.. אני מבין אותם , גם אני שונא את עצמי.נקודת מבט - הארי
השעה שבע בבוקר , אני שכוב על מיטתי , מביט בתקרה ומריץ את כל מה שקרה ב24 שעות האחרונות.
א-אני ולואי כבר לא ביחד..
זה כל כך כואב לחשוב על זה.. אני באמת חשבתי שנחזיק זמן.. אני הרגשתי משהו. המערכת יחסים הזאת לא הייתה סתם.
קמתי ממיטתי , מתקדם למטבח ומכין את השוקו שלי , אני לא סובל קפה. זה מר ומגעיל. איך אנשים אוהבים את זה?
התקדמתי אל המרפסת והופתעתי שראיתי את כריס יושב שם עם הקפה שלו.
״הו , בוקר טוב הארי.״ הוא קרא בחיוך ולא הסיט את מבטו ממני.
״בוקר טוב אה.. למה אתה ער כל כך מוקדם? אני בדרך כלל רגיל לקום ראשון.״ אמרתי בחיוך קטן בשביל לא להשמע גס רוח.
״הרגל אני מניח.. אני קם בשעה 6 כל יום.״ הוא אמר והנהנתי , לוקח לגימה מהשוקו שלי.
״אז.. מה הסיפור של הלואי הזה?״ הוא התחיל והפנתי את מבטי אליו במהירות.
״אני באמת מעדיף לא לדבר על זה.״ אמרתי והרכנתי את ראשי , לוגם מהשוקו שלי.
״כן, ברור, מצטער.״ הוא אמר וחייכתי אליו .
״בכל מקרה.. היום,שעה חמש,אני ואתה,מסעדה.״ הוא אמר בפתאומיות שגרמה לי להחנק על ידיי הלגימה שלקחתי ולהסתכל עליו בעיניים פרועות.
הוא הציע לי עכשיו לצאת איתו?
״מ-מה?״
״אתה חמוד הארי, אני רוצה שנכיר יותר..״ הוא אמר והתקרב אליי.
״אתה יודע.. אולי דברים יתגלגלו משם..״ הוא לחש בחיוך ויצא מהחדר , משאיר אותי לגמרי מבולבל מהסיטואצייה.
מה קרה כאן הרגע?״בוקר..״ נייל מלמל בזמן שהתרוממתי ממיטתי , עולה לקומה העלייונה שלו במיטת הקומותיים שלנו במהירות וגורם לו להסתכל עליי בשאלה.
״נייל! כריס הציע לי לצאת איתו! לדייט!״ אמרתי בלחץ , אני לא יודע ביכלל למה הסכמתי , אני ביכלל לא מרגיש אליו את מה שהרגשתי ללואי , או מרגיש אליו בכללי , משהו.
״זה טוב.״ הוא אמר בחיוך מאולץ.
״אתה כועס?״
״לא , אני פשוט קצת.. אתה יודע , דואג לך..״ הוא אמר וחייכתי אליו , מרים את ראשו המורכן ומקרב אותו לחיבוק.
״אני מבטיח לך שאין לך ממה לדאוג נייל.. אני אשמור על עצמי..״ מלמלתי כנגד כתפו והתנתקתי מהחיבוק.
״היי״ הדלת נפתחה , ליאם נכנס לחדר .
״נרדמתי אצל זאין, מצטער שכחתי להודיע״ הוא אמר והנהנו.
״הארי , אני חושב שאתה צריך לדבר עם לואי.״ ליאם אמר בזמן שעלה גם הוא אל מיטת הקומותיים.
״ולמה לעזעזאל שהוא יעשה את זה?״ נייל אמר בכעס.
״ראיתי אותו בוכה שלוש פעמים היום , ואני יכול להשבע ששמעתי יבבה מגיעה מהמיטה שלו באמצע הלילה . הוא שבור אחי.. דבר איתו לפחות.״ ליאם אמר.
ה-הוא בכה? ביגללי? ביגלל שנפרדנו..? ל-לא יכול להיות.. אם היה לו אכפת מהזוגיות הזאת הוא לא היה עושה.. את מה שהוא עשה.
״ליאם אחי , להזכיר לך את כל הדברים הפאקינג נוראיים שהזין הזה עשה לו?״ נייל התפרץ בזעם אל ליאם.
״אני יודע אב-״
״אין פה פאקינג אבל ליאם . לואי התנהג מגעיל אל הארי מהיום הראשון שהוא פה והארי לא חייב לו פאקינג כלום.״ נייל קטע את ליאם בצווחה כועסת.
״ניי-״
״ונחש מה? הארי יוצא היום לדייט! אז אתה מוזמן להגיד לחבר שלך שהארי התגבר עליו ושיתחיל למצוא מישהו אחר לשחק בו.״
נייל קטע את ליאם בשנית ואני הסטתי את מבטי אל נייל במהירות.
התגברתי עליו? א-אני לא התגברתי עליו.. ממש לא. אני לא מספיק לחשוב עליו מאתמול , אני לא מפסיק לחשוב על כמה שחסר לי החיבוק שלו. ועל זה שאני כנראה בחיים לא ארגיש אותו שוב.
״דייט? עם מי?״ ליאם שאל , זוקף את גבותיו.
״כריס.״
״החדש שהיה פה אתמול?״ הוא שאל והנהנתי.
״מתיי זה?״
״שעתיים פחות או יותר , למען האמת אני חושב שאתחעל להתארגן כבר עכשיו.״ אמרתי וירדתי מהמיטה , מתחיל להתארגן לדייט שלי הערב.. עם כריס.
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romanceהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...