פרק 15

611 43 10
                                    

היי אשמח אם תגיבו ותצביעו :)


נקודת מבט - לואי



כל התלמידים התפזרו ועלינו חזרה לחדר , אני לא מבין למה צריך לחזור על החוקים המזוינים כל פאקינג שנה .
מקודם ראיתי את הארי רב עם החבר הבלונדיני שלו , נייל אם אני לא טועה , הרגשתי שזה עליי , הם הסתכלו עליי כמה פעמים .
אני מקווה שלא פגעתי בהארי.
אני באמת מחבב אותו , הדבר האחרון שאני רוצה זה לגרום לו להפגע . אני פשוט לא מוכן עדיין .. לצאת מהארון , זה ביכלל לא פשוט , אני גדלתי בסביבה הומופובית , זאת אומרת .. סביבה חברית הומופובית , המשפחה שלי אף פעם לא הביעה דעה על זה .. לעזעזאל.. איך הם יגיבו שאספר להם ? הרי , אני אהיה מוכרח לספר להם מתיישהו .
שמעתי על סיפורים הזויים .. הורים זרקו את ילדיהם מהבית ביגלל הנטייה המינית שלו , זה מטורף .
אני.. אני מפחד. אמא שלי ואחיותיי הן כל כך חשובות לי . מה אם הן לא יקבלו אותי ? אני לא מוכן לאבד אותן. אדבר על זה עם הארי..

יצאתי מחדרי לכיוון של החדר של הארי , הדלת הייתה פתוחה אז נכנסתי , שם ראיתי את הילד הבלונדיני מסתכל עליי , שמעתי את הקול המתוק של הארי מהמרפסת והתקדמתי לכיוון , לפתע הרגשתי את היד של הבלונדי עוצרת אותי , מונעת ממני לצאת החוצה , לעזעזאל , מה הוא רוצה ממני ? שישחרר , הארי איתי , אם לא פאקינג טוב לו שלא ידחוף את האף שלו .
״תקשיב אין לי זין לריב אית-״
״ל-לא באתי לריב. רציתי לבקש סליחה.. אתה יודע , פשוט , אני יודע על כל הדברים שעשית להארי כשהוא רק בא לפה ו.. דאגתי לו. לא רציתי שיפגע.״ אמר והשפיל את ראשו , הו.
״אה.. זה.. בסדר אני מניח , תבין אני.. לא מתגאה במה שעשיתי , אני מבין למה נסערת.״ אמרתי והוא נתן לי חיוך קטן ופינה לי את הדרך .
״האזה?״
״היי לואי!״ הארי קרא בחיוך וקפץ עליי לחיבוק.
״מישהו פה במצב רוח טוב היום״ אמרתי בחיוך ופרעתי את תלתליו בזמן שהוא צחקק.
״סיפרתי לאמא שלי עליך! היא רוצה להכיר אותך!״ קרא בחיוך וליבי נחת.
ל-להכיר את אמא שלו? זה לא קצת מוקדם מידיי? אף פעם לא הייתי בפגישה עם הורים- אני לא יודע מה עושים שם. זה יהיה כל כך מבי-
״לואי?״ הארי קטע את מחשבותיי בחשש.
״אתה.. לא רוצה ? זה מוקדם לך מידי? א-אני מבין זה-״
״לא האז זה פשוט קצת.. הפתיע אותי. אני אשמח לפגוש את אמך.״ אמרתי בחיוך והוא חייך חזרה והשאיר לי נשיקה יבשה על השפתיים .
״מעולה ! אמרתי לה שניהיה שם עוד שעתיים וזה שעה וחצי נסיעה אז תתחיל להתארגן !״ אמר בחיוך ורץ לחדר.

ירדתי למטה למונית , מחכה להארי שיבוא .
אני לא אשקר , אני מאוד חושש מהפגישה עם אימו של הארי .. מה אם היא לא תאהב אותי? זה מאוד חשוב לי להיות בקשר טוב עם המשפחה שלו.. הוא גם אמר שיש לו אחות בגילי , אני מקווה שנסתדר..
״קדימה! יצאנו?״ הארי בא ושאל.
״כן- רגע , דיברת עם סיימון?״ שאלתי.
״מה? לא , למה אני צריך לדבר איתו?״
״מה? הארי.. לא הקשבת לחוקים שהקריאו היום בבוקר?״ שאלתי והוא הניד את ראשו בשאלה.
״ה-הסתכלתי עליך כל הזמן אני.. לא ממש הייתי מרוכז..״ אמר ולחייו האדימו.
״צריך לבקש רישות מסיימון לפניי שיוצאים מהמחנה האז...״ אמרתי בחיוך עדין וליטפתי את הלחי שלו.
״אבל.. אמא שלי מחכה ו.. היא הכינה הכל..״ הארי יבב והשפיל את ראשו , דמעות היו בעיניו.
״טוב.. אני אכתוב לליאם שיכפה עלינו אם סיימון ישאל.. בוא נזוז בייב.״ אמרתי והארי הרים את ראשו בחיוך שחשף את גומותיו.

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now