תודה על 1000 קריאות!!!!!!!!!!!!!!
נקודת מבט - לואי
לאחר מה שקרה בשירותים אמרתי לזאין שאנחנו הולכים הביתה באמצע הסרט , לא סיפרתי לו למה , פשוט.. אני לא יכול להסתכל להארי בעיניים.
לעזעזאל.. אני לא מאמין שבאתי לנשק אותו .. אני כל כך פאקינג אידיוט. יש לו חבר , הוא לא פאקינג מרגיש אליי משהו , אני פגעתי בו . למה ביכלל ציפיתי שהוא יסלח לי ככה ? ויבגוד בחבר שלו ?
אבל פאק , אני לא מבין את זה , למה הוא נשאר עם הכריס המזדיין הזה ביכלל ? הוא לא מגיע לו אותו .
אני נשבע , ברגע שאראה אותו אני הולך ל-
״זאין מאליק ולואי טומלינסון.״ נשמע קולו המורם של סיימון קורא לי ולזאין כשנכנסנו למבנה המחנה.
״גשו למשרדי בבקשה.״ הוא היה ניראה כועס והלך לכיוון משרדו.
לעזעזאל! מה עשינו עכשיו?!״אז..״ סיימון אמר בזמן שאני וזאין ישבנו מולו במשרדו.
״איפה הייתם עד עכשיו?״ הוא שאל ובחן את מבטנו.
״אה..בסרט-״
״אתם קיבלתם אישור לצאת משטח המחנה?״ סיימון קטע את זאין. ״לעזעזאל , מה זה פאקינג משנה?״ הזעפתי את פניי. ״ובכן טומלינסון , אתה חניך במחנה הזה בידיוק כמו כולם , אתה אמור לדעת את החוקים פה.״ אמר ושילב את ידיו על השולחן החום במשרדו.
״אנחנו מצטערים״ זאין אמר .
זין , מה הוא מתנצל ביכלל ?! ככה או ככה הוא היה נותן לנו לצאת בידיוק כמו שהוא נתן להארי וכריס לצאת!
״שזה לא יקרה שוב.״ סיימון הזהיר ואני וזאין הנהנו וקמנו מכיסאנו.
״שבו בבקשה בנים , לא סיימתי.״ סיימון קרא ואני וזאין שלחנו מבטים מבולבלים אחד לשני וחזרנו לשבת.
״כמו שאתם יודעים , אתם תצטרכו להענש בהתא-״
״זין על זה! מה זה משנה אם יצאנו בלי אישור?!״ צווחתי בהפתעה וסיימון הרים את גבותיו אך המשיך לדבר.
״אתם לא תשתתפו בפעילויות המחנה במשך השבו-״
״מה לעזעזאל זה אמור להביע?!״ הזעפתי את פניי.
״אני מציע לכם לשמור על חוקי המחנה פעם הבאה שאתם חושבים על לעשות משהו.״ הוא אמר בחיוך , לעזעזאל , מה לא הייתי עושה בשביל להעיף לו בוק-
״מה עם ליאם והארי? הם השותפים שלנו במשימות..״ זאין קטע את מחשבותיי והפנה את מבטו אל סיימון.
״לצערי העונש שלכם ישפיע גם עליהם.״ הוא אמר וקמתי מייד מהכיסא ויצאתי מהמשרד.
לעזעזאל! אני שונא אותו ואת החוקים המזויינים שלו !נקודת מבט - הארי
״היי״ נשמע קולו של זאין נכנס לחדר שלנו , יכולתי לראות את לואי מגיע מאחוריו
מה הוא עושה פה?! מה שקרה היום בקניון זה.. לא חשבתי שנראה את הפרצוף שלנו לפחות שבוע בגלל זה.. המצב כל כל מביך עכשיו . למה הוא היה חייב לעשות את זה ?
״היי בייב מה אתם עושים פה ?״ ליאם שאל בחיוך והניח נשיקה קצרה על פיו של זאין .
״אה.. רק באנו להגיד לך ולהארי מש-״
״מה אתם רוצים ממנו?״ כריס שאל בתוקפנות והשאיר את מבטו על לואי . אוח , אני לא אוהב שהוא מקנא ככה.. שיתן לי לדבר עם מי שאני רוצה.. למה הוא לא סומך עליי ? כלומר , כן.. מה שקרא בשירותים עם לואי אבל.. אני לא זרמתי . ואני עצרתי אותו .
״כריס..״ סימנתי לו להרגע אך הוא גלגל את עיניו אליי
״תרגע אחי.. רק באנו להגיד לכם שאנחנו לא נשתתף במשימה של השבוע״ זאין אמר וזקפתי את גבותיי , מה זאת אומרת אנחנו ? מה אני קשור לזה ?
״מה זאת אומרת?״ ליאם שאל בטון נמוך מהרגיל והזעיף את פניו בשאלה .
״אה.. לא ביקשנו אישור לצאת מהמחנה לסר-״ ״אז למה יצאתם אם לא ביקשתם אישור ?״ ליאם שאל
״בחייך , הזין הזה רק מיהר לקניון בשביל להפריע לי ולהארי.״ כריס אמר ובחן את מבטו של לואי שהרים את גבותיו בכעס , נו באמת , מה הוא קשור עכשיו ?!
״אתה באמת חושב שאין לי משהו יותר טוב לעשות חוץ מלהסתכל עליך מטריד את הפאקינג חבר שלך מינית באמצע אולם קולנוע?״ הוא אמר וליבי נחת ברגע , הוא היה חייב להזכיר את זה עכשיו ?
״מה אמרת עכשיו ?״ כריס שאל בגיכוך והתקדם ללואי בצורה מאיימת , אך לואי הרים את מבטו ולא הראה סימני פחד
״מה ששמעת , אתה נהנה לכפות על בני הזוג שלך מינית אה ? חתיכת עלוב ..״ אמר ומלמל את השורה האחרונה , ליאם ונייל היו בצד ונראו שהסכימו עם דבריו של לואי , בעוד שאני נשארתי שקט עם מבט מורכן.
״בולשיט. אני לא כופה על הארי שום דבר.״ הוא אמר והחדר ניהיה שקט בין רגע.
״בחייך הארי , תגיד להם שזה לא נכון.״ כריס אמר ומיהרתי להרים את מבטי אליו , הרגשתי מבועת ומפוחד , מה אני אמור להגיד?
״הארי..״ הוא מלמל בכעס והתקרב אליי.
״הארי פאקינג תגיד להם!״ הוא צווח ותפס את ידי בחוזקה , הרגשתי דמעות עומדות בקצה עיניי אך ידו השתחררה בשנייה והוא מעד אחורה , לואי דחף אותו כנגד הקיר והחזיק בקצוות חולצתו העליונה .
״אם אתה נוגע בו עוד פאקינג פעם אחת!״ הוא צווח והשאיר את אחיזתו בכריס הדוקה יותר.
״אתה לא תגיד לי מה לעשות עם החבר שלי! מי לעזעזאל אתה חושב שאתה?! אין לך שום פאקינג זכות! הארי זרק אותך ועכשיו הוא איתי ואוהב אותי!״ הוא אמר ודחף את לואי ממנו.
״אתה חתיכת אפס! תיראה מה אתה גורם לו!״ הוא אמר וכולם הפנו את מבטם אליי ואל עיניי הדומעות , מיהרתי להפנות את מבטי לקיר , אני שונא לבכות מול כולם.
״איך אתה מעז להאשים אותי!? זה ברור שזה באשמתך!״ כריס צווח בכעס , לא זו לא . זו לא אשמתו .
״בחייך כריס איך זו פאקינג אשמתו?״ נייל נכנס לשיחה והזעיף את פניו בגיכוך.
״אל תתערב בדברים שלא קשורים אליך בלונדי.״ כריס פלט בכעס
״זה ועוד איך קשור אליו! כולנו ראינו את מה שקרה בלובי , אתה עלוב כריס.״ ליאם אמר
״מה פאקינג קרה בלובי?״ כריס התקדם אל ליאם.
״אתה לא נותן לו ללבוש את מה שהוא רוצה ללבוש! אם הוא רוצה ללבוש חצאית הוא פאקינג יעשה זאת! הוא לא צריך את הרשות המזויינת שלך!״ לואי צווח והרגשתי את ליבי מתחמם , הרגשתי מוגן . לדעת שיש מישהו שמקבל אותך כמו שאתה.. אף פעם לא הרגשתי זאת.
״שנינו סיכמנו שהוא יפסיק ללבוש את זה! גם הוא חושב שזה מגוכך והוא הסכים איתי!״ הוא אמר והפנתי את מבטי אליו , מה ? אני לא אמרתי את זה . אני אוהב את החצאיות שלי . אני הסכמתי להפסיק ללבוש אותן כי זה משמח אותו..
״בולשיט!״ לואי צווח והפנה אליו את אצבעו
״לעזעזאל אני עף מכאן.״ כריס אמר והתקדם לכיוון הדלת.
״אתה בא הארי?״ הוא שאל , קולו היה מאיים וידו התעדקה סביב הידית של הדלת.
הסתכלתי סביב , בוחן את מבטם את ליאם ונייל , והחזרתי את מבטי לכריס , בחנתי במהירות את מבטו של לואי והחזרתי אותו שוב לכריס.
א-אני.. אני לא מסוגל.. אני צריך קצת.. להיות עם כריס אני חושב , אולי אנחנו צריכים להתקרב יותר? זה יעזור לא?
הרכנתי את ראשי והתקדמתי לכיוון כריס , מתעלם ממבטם המופתע והמאוכזב , כריס כרך את זרועותו סביבי ויצא מהדלת ביחד איתי עם מבט משועשע.
אני מקווה שאני עושה את הדבר הנכון..
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romanceהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...