היייי תצביעווו :))
-
נקודת מבט- האריהתעוררתי בבוקר והתקדמתי לכיוון המטבח
הכנתי לעצמי שוקו , הלכתי לסלון והתיישבתי על הספה מחליט לראות נטפליקס
לאחר ארבעים דקות העפתי מבט אל השעון ושמתי לב שהשעה שמונה וחצי. נייל בא לאסוף אותי עוד חצי שעה ואני חייב להתארגן!
התקדמתי לכיוון החדר והלכתי לעבר הארון חיפשתי בגדים מתאימים, רציתי להשאיר רושם טוב על הילדים מהמחנה
נייל אמר לי שלרוב אין אצלהם ילדים חדשים כך שאם אני אגיע סביר להניח שכולם יבחינו בי, שנאתי את זה.. אני לא אוהב שצומת הלב מגיעה אליי. אבל אין ברירה.
הוצאתי מהארון טי שירט לבנה וג׳ינס בהיר ורחב, לאחר מכו נעלתי את נעליי הסניקרס שלי והתקדמתי אל שידתי, הוצאתי כמה שרשראות מתאימות וענדתי אותן על צווארי.
כשבאתי לצאת מחדרי ראיתי חצאית על הרצפה, כנראה נפלה מארוני כשהוצאתי את בגדיי... כן , החצאית היא שלי. אני כל כך אוהב ללבוש אותה כשאני לבד בבית, זה נותן לי ביטחון. אם רק היה לי אומץ ללבוש אותה בסביבת אנשים..
אני לא יודע למה אבל הרגשתי צורך לארוז אותה איתי, כמובן שלא אלבש אותה או משהו , זה רק בשביל שארגיש טוב יותר מבפנים..יצאתי אל המכונית של ההורים של נייל שאספו אותנו . כל כך התרגשתי ! אני מצפה להכיר את המקום והחוויות שנייל מספר לי עליהם
מעניין אם אכיר שם אנשים חדשים..
מה אם הם לא יאהבו אותי? מה אם הם לא יאהבו את המראה שלי? מה אם הם הומופובים? מה אם ה- ״קדימה הארי הגענו צא !״ נייל אמר בהתרגשות וקטע את מחשבותיי.יצאנו מהרכב ונכנסו למבנה הענקי שהיה מולנו . ביקשנו מהקבלן את מספר החדר שלנו ועלינו לקומה שקיבלנו.
נכנסו לחדר, הוא היה ענקי! בכניסה לחדר יש דלת לשירותים ולמקלחת, בצד שמאל יש מטבח קטן , ובהמשך יש 2 מיטות קומותיים.
זה מדהים!!״נייל המקום הזה מטורף! אני מרגיש בבית מלון!״ אמרתי בהתלהבות ונשכבתי על אחת המיטות.
יש פה עוד מיטת קומותיים.. אני מניח שאני ונייל נחלוק את החדר עם עוד 2 שותפים.לאחר חצי שעה שלי ושל נייל מסביר לי על המקום והכללים הדלת נפתחה ונכנס ילד ברוטני , עם עיניים חומות ושיער קצוץ.
״ליאם ! אין מצב אחי אתה איתי בחדר ?!״ נייל לפתע אמר וקפץ על הילד הברונטי שהתברר לי ששמו ליאם בחיבוק.
״איך התגעגעתי אליך ניילר״ ליאם אמר בחיוך והפנה את מבטו אליי
״ומי זה החבר שהבאת?״ אמר והסמקתי.. כמו שאמרתי , אני לא רגיל לדבר עם אנשים.
״המתולתל פה שליידי הוא הארי, הוא דיי ביישן אז תסלח לו על זה״ נייל אמר וגיכחתי. נופפתי קלות לליאם והמשכתי בעיסוקיי
״שומע ראיתי את היילי בלובי , דיברתי איתה והיא הולכת להיות איתנו בחדר״ ליאם אמר בחיוך ונייל הסמיק כמו מטורף. ״מי זאת היילי?..״ החלטתי להתערב ושאלתי את ליאם. ״לניילר שלנו יש קראש קטן...״ אמר ונייל החטיף לאורפו ושלח לו מבט זועם.רעש הדלת שנפתחה קטעה את שיחתנו. נכנסה ילדה ברונטית , עם עיניים ירוקות .. הרבה יותר מיוחדות משלי. היא לבשה חצאית ורודה שהגיעה עד לברכייה וגופייה לבנה עם ציור של פרח עלייה.. וואו היא בהחלט יפה. הנחתי שזאת היילי.
״היי בנים ! אני מניחה שהשנה נתקעתם איתי בחדר״ אמרה בציניות ובאה לחבק את ליאם ונייל
״ומי אתה?״היילי שאלה אותי וגירדתי בעורפי לפניי שלחצתי לידה ״אני הארי, אני חדש פה.״ אמרתי בחיוך ״אני היילי נעים להכיר אותך! אתה רוצה שאעשה לך סיבוב במקום?״ ״את האמת שאני הצעתי לעשות לו. אנחנו בידיוק יוצאים אז תשארו פה בינתיים עד שנחזור״ ליאם אמר בחיוך והסתכלתי עליו בבלבול . העברתי את מבטי אל נייל שחייך והסמיק בטירוף.. הבנתי את מה שהוא מנסה לעשות.
״כ-כן.. בוא נלך ליאם״ אמרתי ואני וליאם הלכנו מהחדר, השארנו את נייל והיילי לבד. אין מישהי שלא תתאהב בבלונדי הזה! אני בטוח שיקרה ביניהם משהו עד סוף המחנה.ליאם הראה לי את רוב המקום בערך, אני חייב להגיד שהמקום הזה מרשים אותי! הוא ענקי ואיכותי ואני לגמרי מבין למה נייל בא לפה כל שנה.
הגענו לחלק של הקפיטרייה, בידיוק הגיע הזמן לארוחת הצהריים במקום אז החלטנו להצטרף אל כולם.אני וליאם לקחנו אוכל והתיישבנו על אחד השולחנות בקפיטרייה.
״תן לי את זה!״ נשמעה צעקה מהחלק האחורי של הקפיטרייה, הסתובבתי לראות מה קרה.
״מה קרה פאגוט אתה לא יכול להסתדר שנייה בלי הנייד המעפן שלך?״
הברוטני עם העיניים הכחולות אמר בזמן שהיה על אחד השולחנות בקפיטרייה, הנער השני ניסה להגיע אליו ולקחת את הנייד שלו אך לא הצליח, חברו של הנער עם העיניים הכחולות הריע לו וצפה, היה לו שיער ברוטני ועור שזוף.
״תחזיר לי את זה.. בבקשה.״ הנער הצעיר אמר עם דמעות בעיניו.
הבחור עם העיניים הכחולות גיחך וזרק את הנייד על הרצפה. ״הומו מזדיין..״ מלמל לפניי שחזר לשבת ליד חברו שצחק ועודד אותו על המהלך.כל הקפיטרייה פשוט הסתכלה ולא עשתה כלום. הייתי עדיין בהלם מהיחס שלו אל הנער שלא עשה דבר.
״תגיד ליאם.. מי אלו?״ אמרתי והצבעתי על הנער השזוף ועל חברו עם העיניים הכחולות.״אלו זאין ולואי, הם דיי שולטים על כל המקום. עדיף להמנע מלהתעסק איתם..״
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romanceהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...