בסטיז אל תשכחו להגיב ולהצביעעעע
נקודת מבט- לואי
הוא יצא מהמועדון בדמעות. הוא..הוא סתם מתבכיין. סך הכל גיליתי לכולם מי הוא באמת. הוא עוד יודה לי אחר כך. התקדמתי אל פינת העישון , כדיי להרגע קצת.
״תגיד מה הפאקינג בעיות שלך לואי?!״ זאין צעק לעברי והפיל אותי על הרצפה.
״היי היי תרגיע מאליק! מה יש לך!״
״מה יש לי? מה יש לך! למה עשית את זה!?״ צעק.
״על מה אתה פאקינג מדבר?!״
״אתה הוצאת אותו מהארון ! מול כולם ! למה עשית את זה!?״ הרים את קולו יותר מפעם קודמת. מה יש לו?!.
״ממתיי כל כך אכפת לך ממוצצי זין?!״ אמרתי והוא שתק, אלוהים הוא כל כך מוזר.
״הא?! ממתי כל כך אכפת לך מפאקינג הומואים מזויינים?!״ הוא שתק שוב.
״תענה לי!״ ״ביגלל שאני פאקינג אחד מהם לואי!״ צעק בקול חנוק. הוא.. הוא מה?
״א-אתה הומו?״
״כן! יודע מה?! כן אני הומו! וכן יש לי קראש על גבר! ואני גאה בזה! נמאס לי כל הזמן לשמוע את העלבונות שלך על הומואים. גם אנחנו פאקינג בני אדם!״ צעק בדמעות לעברי, אני שתקתי.
״כל הזמן אתה מתבריין על אנשים רק ביגלל המשיכה שלהם... זה עלוב לואי.״ אמר והלך.
מה קרה פה עכשיו?
זאין ה-הומו? הוא חלק מהם? יש לו קראש על פאקינג ג-גבר?נקודת מבט- זאין
וואו- אני- יצאתי הרגע מהארון מול לואי?
אני אף פעם לא אמרתי את זה בקול... שאני.. אתם יודעים.
הכל התחיל מקיץ שעבר, אמרו לנו שיהיו ילדים חדשים.
ואז.. ראיתי אותו. היה לו שיער קצר שהיה מעוצב כלפיי מעלה, עיניים חומות- הכי יפות שראיתי בחיים שלי.
הרגשתי מוזר ברגע שראיתי אותו. משהו מוזר בבטני.. אף פעם לא הרגשתי את זה. לא הבנתי מה זה.
ואז, כשהתחילו הפעילויות של המחנה, הייתי בוהה בו שעות. הייתי מאושר כשהוא היה קופץ כמו ילד קטן כל פעם שהוא זכה במשהו.
והבנתי. אני לא מרגיש את זה סתם, אני מחבב אותו. מאוד אפילו. ואני אפילו לא יודע איך קוראים לו.. מצחיק לא?ראיתי את הארי יושב מאחוריי קיר הגראפיטי של המקום, מתייפח אל תוך ברכיו.
״הארי?״ שאלתי והוא הרים את ראשו אליי, פניו נפולות ודמעות יורדות על כל לחייו.
״מה אתה רוצה...״ מלמל ונאבק בדמעותיו.
״אני.. אני מצטער על מה ש- אתה יודע.. מה שלואי עשה שם. זה לא היה לעניין״ אמרתי והוא הוציא חיוך קטן לעברי.
״זה..זה בסדר. אתה לא זה שצריך להתנצל״ אמר והסיט את מבטו, חייכתי קצת והתלבטי אם לשבת ליידו, בסופו של דבר עשיתי זאת והתקדמתי לעברו. פניו עדיין היו מוסטות לצד השני
״אתה יודע.. אני.. סוג של יצאתי מהארון כרגע מול לואי..״ אמרתי ושברתי את השתיקה. הוא מיהר להחזיר את מבטו אליי ועינו היו פקוחות לרווחה
״אתה הומו?״ שאל בחשש למילותיו.
״כן. אני הומו.״ עניתי בגיחוך.
״וואו! זו פעם שנייה שמישהו יוצא מולי מהארון היום! אתה לא ניראה ביכלל.״ אמר וגיכחתי. דמעותיו כבר נעלמו והוא ניראה יותר טוב.
״אתה יודע.. יש מישהו..״ אמרתי והוא חייך, היה לו מבט מסוקרן.
״אני לא יודע מה כל כך מיוחד בו שהוא גורם לי להרגיש ככה.. הוא.. הוא מדהים. אני אפילו לא יודע את השם שלו, או אם הוא אוהב בנים ביכלל.. הוא זה שעזר לי להבין שאני נמשך לבנים.״ אמרתי וחייכתי.
״זה מדהים לשמוע את זה זאין. אני שמח בשבילך.״ אמר וקם מהרצפה, כך גם אני.נקודת מבט- הארי.
אני וזאין התקדמנו לכיוון החדר שלי, אני חושב שאכיר אותו לנייל ליאם והיילי. כלומר- הם מכירים אותו לפניי , זה ברור, אבל.. אני לא חושב שהם קיבלו את הרושם הנכון ממנו.
נכנסנו לחדר ויכולתי לשמוע את נייל וליאם צוחקים במרפסת. אני לא חושב שהם יודעים מה קרה במועדון הלילה... אולי זה טוב ככה. לא ליצור סכסוכים מיותרים.
״היי.. כנסו לחדר דקה.״ אמרתי והם הפנו את מבטם אליי והתקדמו אל החדר. שם זאין עמד עם הגב אלינו.
״זאין בוא תכיר אלה ליאם ונייל״ אמרתי והוא מייד הסתובב
״היי אני ז-״ קטע את עצמו ובלע את רוקו. מה קורה לו?
העפתי מבט אליו וראיתי את מבטו תקוע על.. ליאם?
וואו רגע. יש מצב ש- לא אין מצב.. או שכן?נקודת מבט- זאין (סליחה שאני משגעת אתכםםם)
״אנ- אני זאין״ אמרתי בעוד שמבטי מופנה אל ליאם.
הוא כל כך יפה.
״כן אנחנו יודעים מי אתה. אתה ההומופוב שמסתובב עם הלואי הזה כל הזמן לא?״ ליאם אמר. נפגעתי. זה מה שהוא חושב עליי..? כל מה שהוא רואה בי?
״טוב.. הייתי מסתובב. בעבר.״
״הו.. מה השתנה?.״
״סיפרתי לו שאני הומו.״ אמרתי והסטתי את מבטי מליאם.
״הו! אתה הומו?״ ״כ-כן..״ אמרתי בחשש, שאני בטוח שכולם בחדר יכלו להרגיש את הפחד בקולי.
״היי זה בסדר אתה יודע.. גם אני והארי הומואים אין בזה שום דבר רע.״ הוא אמר וליבי נחת. הוא הומו? הבחור שגרם לי להבין דברים חדשים על עצמי, שכל הקיץ בזבזתי רק במחשבות עליו, הבחור הכי יפה שראיתי בחיים שלי נמשך לבנים.
״טוב איפה היילי? היא לא אמורה כבר לחזור ?״
הבלונדיני אמר ושבר את השתיקה שסוררה בחדר.
״היא אמורה לחזור מהמסיבה כל רגע.. נחכה קצת״ ליאם אמר.
לאחר כמה דקות אני והבנים שוחחנו ולמדנו להכיר אחד את השני. זה היה מהנה. הרגשתי שאני יכול להיות עצמי ליידם.
״טוב.. אין לי זין לחכות להיילי. היא תכיר את זאין בבוקר, אני מת לישון״ ליאם אמר והתקדם לעבר מיטתו. כך גם השאר. אני הנהנתי וחזרתי לחדרי.היי! אני יודע שהפרק היום התעסק בזיאם. אבל זה רק כדיי לקדם את העלילה ולהוסיף עוד קצת אקשן בסיפור. שאר הפרקים הולכים להיות על לארי לא לדאווגגגגגגג!!
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romanceהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...