פרק 3

580 55 29
                                    

תצביעו ותגיבו בקשהההה 3>
-
נקודת מבט - הארי

במשך כל היום הסתובבתי עם ליאם ונייל, אני חייב להודות שליאם ממש נחמד! אני שמח שיש לי חבר חדש, זה משהו שאני לא רגיל אליו.
המשכנו להסתובב במסדרונות וראיתי את ליאם ונייל מתקרבים לחבורת ילדים, אני מניח שאלה חברים שלהם.
עברו כמה דקות וליאם ונייל עדיין איתם, אז החלטתי להתקדם לחדר שלנו.. לפרוק קצת את המזוודה ולנוח או משהו..

הגעתי לקומה ופתחתי את דלת החדר.
״ל-לואי״ נשמעה גניחה . הייתי בהלם, עצרתי במקומי . ראיתי את היילי שוכבת עם רגליים מפוסקות בזמן שהנער בעל העיניים הכחולות מיוזע בתוכה..
אני חייב לצאת מכאן.
ברחתי משם לפניי שראו אותי. זה כל כך מגעיל! יש עוד שותפים לחדר!
ראיתי את נייל וליאם מתקדמים לכיוון החדר, רגע- נייל. אסור שהוא ידע מזה. הוא לא יכול לדעת מזה. אני לא יכול שישבר לו הלב שוב.
״היי! מה אתם עושים פה?״ נעמדתי והתקדמתי אליהם, עוצר אותם במקומם.
״נכנסים לחדר שלנו..?״ ליאם אמר, נכון-.
״ל-למה עכשיו? בואו נלך לקומה של החברים שלכם!״ ״הרגע היינו שם, הארי בבקשה זוז תן להכנס לחדר״ נייל אמר. ״אב-״ נקטעתי על ידיי הדלת שנפתחה מאחוריי, לואי יצא ממנה מזיע בטירוף . היה לו שיער פרוע ושפתיים נפוחות ואדומות , הוא היה חסר חולצה והחזיק את חולצתו על כתפו בזמן שהתנשף כמו משוגע. העפתי את מבטי אל נייל שפניו החווירו.. אני חושב שהוא יודע מה קרה שם.
״נייל-״ נקטעתי על ידיי הדחיפה שלו ונכנס לחדר רותח ועצבני.
היילי כבר הייתה רדומה ומכוסה בשמיכה.
נייל סגר את עצמו בשירותים, אני יודע שהוא אוהב את היילי. כשהוא אוהב מישהי הוא אוהב אותה באמת, אני יודע שזה קשה לו.

לאחר כמה דקות הייתי צריך לשירותים אך נייל היה שם, יצאתי לשירותים הציבוריים של המקום
הם היו כל כך מצוחצחים ונקיים! המקום הזה ממש על רמה.
שתפתי ידיים ובאתי לצאת אך יד חסמה את דרכי אל הדלת, התסובבתי וראיתי את לואי. שיערו רך ונופל הצידה ועיניו כחולות וכל כך יפות. אני יכול לטבוע בהן.. אף פעם לא ראיתי אותו מקרוב.. הוא בהחלט נאה.
״מה אתה עוש-״ ״אתה חושב שלא ראיתי אותך מסתכל עליי מזיין את השותפה שלך לחדר פריק?״ הוא קטע אותי ״א-אני נכנסתי ב-בטעות. אני נשבע!״ אמרתי בגמגום. הוא הוריד את ידו מצידי ונאנח. ״ממתיי א-אתה והיילי ביחד....?״ שאלתי בסקרנות והוא גיחך, מה מצחיק?
״אתה באמת חושב שאני והזאתי ביחד? היא סתם זיון טוב, יש לה אחלה ציצי לא יותר מזה.״ אמר ולסתי נפלה. הייתי בשוק. ככה הוא מתייחס לנשים? הן לא חפצים. זה לא בסדר.
הוא שם לה לפנים הנפולות שלי וצחק ״מה קרה מה אף פעם לא זיינת מישהי שאתה מגיב ככה?״ ״א-אני לא בקטע של זה..״ אמרתי בלחש . ״של מה של לזיין נשים?״
״של- נשים. בכללי....״
אמרתי ופערתי את עיניי. אני באמת אמרתי את זה עכשיו? אני ראיתי איך הוא דיבר לילד הזה מהקפיטרייה. הוא הומופוב, ואני בקושע החלפתי איתו שני משפטים! מה אני עושה!
״אתה פאגוט?״ אמר וכיווץ את אגרופיו. נרתעתי.
״א-אני נמשך לב-בנים..״ אמרתי בלחש ובלחץ. אני כל כך אידיוט!
הוא בחן אותי בפרצוף נגעל..
למה הוא עושה את זה? א-אני מגעיל..? אני בסהכ אוהב בנים.. אין.. אין בזה שום דבר רע. אני כל כך שונא שעושים את זה. אני בן אדם כמו כל אחד אחר. אז מה אם אני נמשך למין שלי?
״הומו מסריח...״ מלמל ויצא מהשירותים, הותיר אותי מאחור עם דמעות בעיניי.

-
זה רע..

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now