פרק 28

793 54 39
                                    




היי , המצב נפשי שלי ממש חרא כרגע אז מצטערת אם זה משפיע על הכתיבה שלי אני משתדלת שלא.



נקודת מבט - לואי




פקחתי את עיניי , מרגיש תחושת ריקנות לא מוכרת עוטפת את גופי , הסטתי את מבטי הצידה והאוהל ריק , רואה שהלילה לא ישנתי מחובק עם הארי .
לעזעזאל .. נייל הפריע לנו .. איפה הוא ביכלל ?
״נייל?״ מלמלתי בעייפות.
״אני בחוץ!״ נשמעה קריאה , נאנחתי בכעס ויצאתי מהאוהל , פוגש בו ובליהי מצחקקים על הערסל . מה לעזעזאל ?? הוא לא רב איתה או זין כזה ??
״מה קורה לואי , מה זה הפרצוף הנפול הזה על הבוקר?״ הוא שאל בחיוך וליהי חייכה אליי גם כן .
״לעזעזאל איתך , אתה באמת שואל מה לא בסדר?״ נזפתי והוא שלח לי מבט מבולבל.
״הייתי ככה קרוב!״ נאנחתי בכעס וישבתי על הקרקע
בזמן שליהי ונייל שלחו מבטים שואלים אחד לשנייה.
״לעזעזאל , הכל הלך מושלם ! התנשקנו , הוא אמר לי שהוא מוכן , פאקינג מוכן , עמדנו לעשות את זה , אבל אתה! אתה והמוח המחומצן שלך! מה אתה נכנס לנו לאוהל בלי שום פאקינג התראה?!״ ירקתי בכעס , ליהי פערה את פיה ונייל גירד בעורפו במבוכה.
״מצטער אחי , לא היה לי איפה לישון!״ הוא משך בכתפיו
״יש לך את פאקינג ליאם וזאין!״
״השתגעת?! הם מזדיינים בכל מקום! העיניים שלי לא היו עומדות בזה..״ הוא מלמל וגלגלתי את עיניי
״אם היית מגיע שתי דקות מאוחר יותר גם הזין שלי כבר היה בתוכו!״ הרמתי את קולי , מבטים רבים של נערים לא מוכרים מהמחנה הופנו אליי וחשתי מובך לרגע , שיתעסקו בעניינים שלהם!
״אוקיי אמרתי כבר שאני מצטער!״ הוא הרים את ידיו
״היית חייב להפריע להם?!״ ליהי נראתה מאוכזבת ונייל הרים את גבותיו והפנה את מבטו אלייה
״טוב זה לא היה קורה אם מישהי לא הייתה מעיפה אותי מהאוהל שלי!״ הוא צווח בכעס
״טוב זה לא היה קורה אם מישהו לא היה קורא לי מכוערת!״
״לא קראתי לך מכוערת!״
״השוות אותי לבר רפאלי!״ היא צווחה בחזרה.
״את ביקשת ממני!״ הוא גלגל את עיניו
״היית אמור להגיד שאני יותר יפה!״
״הייתי כנה!״
״סתמו את הפאקינג פה לפני שאני אסתום לכם אותו עם קונדומים!״ נשמע קולו הכעוס של זאין מתוך האוהל שגרם לי לגחך.

״היי , מתיי קמת?״ נשמע קולו של הארי מאחוריי , הוא חייך חיוך שחשף את גומותיו העמוקות וגרם לי לחייך בחזרה ולנשק לראשו.
״לפני כמה דקות.. איפה היית?״ שאלתי ופרעתי את תלתליו
״הייתי באגם , כל כך יפה שם לו.. אני רוצה שתבוא איתי לשם!״ הוא הציע בחיוך
״אני אבוא איתך האז , אבל קודם נאכל משהו , אני גווע״ אמרתי בחיוך ודקרתי את גומותיו גורם לו להסמיק
״גם אני״ לפתע קולו של נייל נשמע מאחורנו
״הרגע אכלת שלושה חבילות ארטיקים!״ ליהי גלגלה את עינייה
״כן , צודקת..״ הוא נאנח גורם לליהי לחייך חיוך מרוצה
״יש עוד סטייקים מהמנגל של אתמול?״ שאלתי את ליהי והיא הנהנה , גורמת לנייל לקום במהירות מהערסל ולהתקדם לשולחן האוכל
״במחשבה שנייה , סטייקים זה סטייקים.״ הוא משך בכתפו , גורם לליהי לגלגל את עינייה ולהארי לצחקק
״יש סטייקים?״ זאין הוציא את ראשו מהאוהל , הנהנתי עם ראשי והוא חייך , יוצא מהאוהל במהירות והתיישב בספסל האוכל.

״היי זאין , אני יכול לדבר איתך בצד שנייה?״ שאלתי את זאין שלקח ביס מהסטייק השני שלו , הוא נאנח והנהן , לוקח את פחית הקולה איתו והולך בעקבותיי .
״מה יש?״ הוא שאל
״טוב , להארי יש יום הולדת מחר , אנחנו הולכים לבית של אימו לחגוג לו , אבל אני חייב לעשות לו משהו! אין לי שום פאקינג רעיון.. מה אני הולך לתת לו?״ נאנחתי בתסכול והוא לפתע חייך לעצמו , גורם לי להביט בו בבלבול.
״לא מה אתה הולך לתת לו , מה אתה הולך לקחת לו!״ הוא קרא בחיוך וקרץ לי , פרצופי לא השתנה , עדיין היה מבולבל
״את הבתולים״ הוא אמר בחיוך כשראה שלא הבנתי את דבריו.
״מה?״
״נו , אידיוט , לא שכבתם עדיין , נכון?״ הוא שאל והנדתי בראשי לשלילה.
״נו? סקס יום הולדת , קלאסי.״ הוא אמר בחיוך ולקח לגימה מהמשקה שהחזיק , סקס יום הולדת? זה נשמע.. טוב.. טוב מאוד אפילו.
״תודה אחי , הצלת אותי״ אמרתי בחיוך ותפחתי לגבו

״היי בייבי״ אמרתי בחיוך וחיבקתי את הארי שעמד לייד שולחן האוכל כשגבו מופנה אליי . הוא חיי וסובב את ראשו אליי , מצמיד נשיקה קצרה ויבשה אל שפתיי .
״זהו?״ שאלתי בגיחוך וזייפתי פרצוף עצוב , הוא צחקק והסתובב עם כל גופו אליי , גורם לחיוכי לגדול.
הרמתי אותו מיריכיו מושיב אותו על השולחן , הוא חייך אליי בשובבות ומייד נכנסתי אל תוך רגליו בשביל גישה יותר טובה לשפתיו. הצמדתי אותו אליי , מזיז את שפתנו בתשוקה וברעבתנות , פתחתי את פיו עם לשוני , לא מחכה לאישור , לשוננו נקשרו אחת עם השנייה , הפיות שלנו היו פתוחים לרווחה בזמן שזזו אחד כנגד השני , הנער הצעיר שחרר נשימה עמוקה אל תוך הנשיקה שגרמה לחיוכי לעלות כנגד שפתיו ולשפתינו לזוז ביותר תשוקה.
״היי! אנחנו עומדים לאכול על השולחן הזה! אל תזדיינו לי פה עכשיו!״ קולו של ליאם קטע אותנו והארי מיהר לרדת מהשולחן ולהסמיק כמו משוגע.
״לעזעזאל ליאם! למה אתה הורס הכל!״ ליהי לפתע צווחה גורמת לי להסיט את מבטי אל כיוונה , רואה אותה ואת נייל עם מצלמות שכנראה צילמו את מעשיינו כמו שאני מכיר אותם. לעזעזאל אני מסכים איתה.




מצטערת שהפרק קצר 3>
דרך אגב אני גם בידיוק עובדת על פאנפיק חדש ויש כמה פרקים מוכנים אז תצפו למשהו טוב ! :)

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now