חבמבמכלכחכמכחכ תגיבווווו ותצביעווווו בקשהההה
נקודת מבט : לואי
יצאתי מהחדר של הפריק , הוא לבש פאקינג חצאית. זה של בנות. זה כל כך מגעיל! אנשים כאלה לא רצויים במקום הזה. דוחה! נולדת גבר בשביל להיות גבר. לא להתלבש כמו בחורה ולמצוץ זין של גברים אחרים.
״לואי!״ זאין קרא מאחוריי אך התעלמתי והמשכתי ללכת. ״לואי חכה שנייה!״ חזר שנית ועצרתי להסתובב אליו. ״מה אתה רוצה מאליק״
״שתתחיל להיות כמו בן אדם? הוא לא עשה לך כלום.״ אמר. ״תגיד מה הפאקינג בעיות שלך הא? איפה זאין של הקיץ שעבר?מה ניהיה התחלת להגן על מוצצי זין?״
נזפתי. ״זה הסיפור? רק כי הוא נמשך לבנים? לואי.. תתגבר כבר..״ אמר. ״מה לעזעזאל? ממתי אכפת לך מהקוקסינלים האלה? הם מחלה זאין.״פלטתי וגלגלתי את עיניי. ״זה.. זה טיפשי לואי. הם לא עשו לך דבר.״ ״בחייך זאין, אתה נשמע כמו אחד מהם.״
״מה.. נ-ניראה לך? מה פתאום. מה לי ולזה?״ אמר
״בידיוק. אז תפסיק לזיין את השכל על פאגוטים ונמצא לך איזה זיון להלילה, יש מסיבה במועדון בקומה התחתונה, בוא איתי לשם.״ אמרתי והלכתי לכיוון חדרי.נקודת מבט: הארי
מצאתי את עצמי שוכב בחדר מטפל בעצמי עם קרח .
נייל וליאם עדיין לא חזרו, דווקא כשאני הכי צריך אותם הם לא פה.
אני ידעתי שהומופוביה קיימת אך אף פעם לא באמת חוויתי את זה מכיוון שלא יצאתי מהארון בפניי אנשים לא קרובים אליי..
כשחושבים על זה, גם לליאם עוד לא סיפרתי..
לספר לו? הוא יקבל אותי ביכלל? אולי הוא הומופוב? מה אם ה-
שמעתי את הדלת נפתחת וקוטעת מחשבותיי.
״היי חזרנ- מה לעזעזאל?״ נייל אמר כשראה אותי על המיטה מדמם מאגרופו של לואי.
״אחי מה לעזעזאל קרה שלא היינו פה״ הוסיף והביא לי חתיכה חדשה של קרח.
״זאין ול-לואי.. הם.. הם באו לפה ו..״ הרגשתי את דמעותיי חונקות את גרוני.
״הם פאקינג נגעו בך? אני אכסח אותם אני נשבע!״ נייל אמר. ״זאין הרחיק אותו ממני.. זה.. לואי זה שעשה לי את זה..״ אמרתי עם קול חנוק וחלש.
״למה שהוא יעשה לך את זה?״ ליאם אמר... טוב, אני מניח שזה הרגע. על החיים ועל המוות.
״אני.. ליאם.. אני אבין אם תקבל עליי רושם שונה.. א-ני גיי.״ אמרתי בחשש ופחד. אך ליאם נשאר עם אותה הבעת פנים.
אוי לא. הרסתי הכל. הוא בטח הומופוב. אני לא מאמין. עד שהכרתי חבר ח- ״קול״ ליאם קטע את מחשבותיי.. רגע מה? ״מה?״ שאלתי ״כן אחלה, גם אני.״ מה.. מה.
״אתה גיי?״ שאלתי וליאם הנהן לחיוב.
״וואו.. אנ- לא הייתי מנחש.. אתה לא ניראה״
״איך אני אמור להראות?״ ליאם שאל בגיחוך וגיחכתי חזרה.
״היי הארי, יש מסיבה בקומה התחתונה עוד כמה דקות. בוא איתנו.״ נייל אמר.
״אה.. לא יודע נייל.. אף פעם לא הייתי באחת כזאת..״ אמרתי. ״תמיד יש פעם ראשונה! קדימה קום תתארגן נפגוש אותך כבר שם״ נייל אמר ויצא מהחדר עם ליאם.ירדתי למועדון בקומה התחתונה, אורות כחולים וסגולים סנוורו את פניי והמוזיקה הרועשת מנעה ממני לשמוע דבר.
״ליאם! הנה הארי!״ נייל צעק לליאם באוזן וצחק.. אוי לא. הוא שיכור?
״האריייייייי״ נייל אמר ונמרח עליי. אידיוט...
״רוצה לשכב איתי?״ מ-מה? הוא.. הוא שיכור. מאוד.
״אוקיייי נייל... ניראה לי זה מספיק נעלה לחדר״ ליאם אמר במבוכה ומשך את נייל אל מחוץ למועדון.
גיחכתי והתקדמתי לרחבת הריקודים, פתאום הרגשתי כתף מתנגשתי בכתפי והבנתי שנתקעתי במישהו- כמובן שהמישהו הזה היה חייב להיות לואי.
״מה אתה חושב שאתה פאקינג עושה פאגוט?!״ צעק לעברי, יכלתי להרגיש את דמעותיי חונקות את גרוני.
״א-אני מצטער! לא ראיתי אותך אני נשבע!״
״אתה כל כך אידיוט פאק! לך תמצוץ איזה זין במקום להתקל ככה באנשים!״ צעק ובתוך כמה רגעים כולם התחילו להסתובב סביבנו.. שילכו מפה.. שידבר בשקט.. א-אסור שהם ידעו. אני לא מוכן לזה.
״ל-לואי.. בבקשה.. תדבר בשקט..״
״או שמה? תעשה לי מופע חשפנות עם החצאית של הנסיכה שלך?״
״לואי בבקשה. תיהיה בשקט.״ אמרתי והרגשתי את הדמעות שלי על קצות עיניי מבקשות לצאת החוצה. אבל לא, אני לא יכול לבכות מולו עכשיו.
״מה קרה? אתה לא רוצה שכולם ידעו על הסוד הקטן שלך?״ אמר בגיחוך.
״לואי-״
״אתה לא רוצה שידעו שאתה אוהב למצוץ זין אה?״ צעק. אני- אני לא מוכן לזה. אני לא מוכן שידעו. שיפסיק. שיקרה משהו רק שיפסיק.
״בבקשה..״
״יודע מה?״ אמר והסתכלתי עליו בבלבול. לפתע הוא הסתובב אל האנשים סביבנו. מה... מה הוא עושה?
״הארי סטיילס הוא גיי!״ צעק.
לא יכולתי לשלוט בדמעותיי , שכבר מזמן יצאו החוצה. הרגשתי חנוק. כולם יודעים.. כולם.
העפתי מבט לראות את תגובותיהם של האנשים.
חלקם היו מופתעים, ולחלק היה מבט שיפוטי ונגעל בעיניים.. אני לא מאמין שזה קורה לי.
״אהבת סטיילס?״ הפנה את ראשו אליי בחיוך מרושע.
אני עמדתי שם, חיוור וקפוא. לא הייתי מוכן למה שקרה עכשיו.. זאת הייתה אמורה להיות ההחלטה שלי. אני הייתי אמור להחליט איך מתיי ואיפה. והוא פשוט לקח לי את האפשרות הזאת.
״למה עשית את זה?!״ עזרתי אומץ וצעקתי בזמן שדמעוץ על כל לחיי. הוא לא הגיב, רק הסתכל עליי.
״זה היה אמור להיות אישי! רק שלי! יש סיבה שלא סיפרתי את זה לאף אחד! אני עדיין לא מוכן לזה! אתה הרסת הכל!״ צעקתי בקול חנוק וברחתי משם.
כולם יודעים. זה קרה.
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romanceהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...