פרק 25

530 44 34
                                    



כתבתי את זה חצי ישנה מצטערת.




נקודת מבט - הארי




״אז , שאני אבין.. אין לך חבר?״ נייל שאל את ליהי אחריי שהזמין אותה לחדרנו , אלוהים , הוא לא מוותר!
״לא״ היא אמרה בחיוך והתיישבה על מיטתי.
״ואת רק שנה מתחתיי?״ הוא שאל שנית והיא הנהנה
״הו פאק , את לא לסבית או משהו נכון?״ הוא שאל והיא צחקקה והנידה את ראשה לשלילה.
״אז למה לעזעזאל את לא רוצה אותי?״ הוא קרא ביאוש והתיישב על מיטתו.
״כי הכרתי אותך רק היום..?״ היא אמרה וקימטה את גבותייה.
״אז מה? גם את הארי הכרת רק היום ואתם כבר מתנהגים כמו החברים הכי טובים!״ הוא אמר , אוח נו.. זה ביכלל לא אותו דבר .
״אני לא כזאת קלה להשגה בלונדי״ היא אמרה במבט משועשע
״אז יש לי סיכוי?״ הוא הרים את מבטו וחייך
״אוליי..״ היא מלמלה בחיוך ויצאה מהחדר .
״למה אתה כל כך נואש שהיא תרצה אותך?״ שאלתי בבלבול , הרי הוא הכיר אותה רק היום.. אני לא מבין את זה.
״ציצים״ הוא אמר ונשמתי נקטעה בגרוני וגרמה לי להחנק באוויר , מ-מה..
״מה?״ שאלתי מבולבל
״כלומר , הסתכלת על הציצים שלה?!״ הוא שאל בחיוך
״א-אני לא-״
״אתה חושב שהיא עשתה ניתוח?״
״ניי-״
״היא כל כך שווה!״ הוא קטע אותי שנית וצמצמתי את גבותיי בגועל , לא שאני לא חושב שהיא נאה , אבל נייל מדבר עלייה בגסות וזה לא מוצא חן בעיניי.
״אל תדבר כך״ הזהרתי
״שטויות , הן אוהבות את זה , זה מחמיא להן״
״אם לואי היה מדבר על איבריי כך זה לא היה מחמיא לי ביכלל.. זה מטריד״ משכתי את כתפיי ונשכבתי על מיטתי , לפתע נייל פרץ בצחוק ושלחתי לו מבט מבולבל , מה?
״בשביל שמישהו ידבר על הזין שלך הוא צריך לראות אותו , ואתה שמרני מידיי״ הוא גיחך ושתקתי , הרגשתי את לחיי מתחממות וחיוכו ירד לאט לאט
״מה?״ הוא שאל כשהבחין במבטי המובך אך לא עניתי.
״לעזעזאל הארי! שכבתם?!״ הוא שאל וגרם לי מייד לקפוץ מהמיטה. ״מה?! לא!״ מיהרתי להגיד.
״עשיתם דברים אחרים?״ הוא שאל בהיסוס והסטתי את מבטי , אלוהים , זו סיטואצייה כל כך מביכה..
״אין מצב! מה הספקתם לעשות?!״ הוא קפץ בהתלהבות והתיישב מולי
״ל-לא עניינך!״ מיהרתי להגיד
״הוא עשה לך ביד?״
״מ-מה ל-״
״אלוהים אתה עשית לו ביד?!״
״זה לא עניינך מה אני ולואי עושים!״ קראתי והוא נאנח.
״הוא אמ..״ מלמלתי , אם הוא כל כך רוצה לדעת אז..
״ירד לי״ פלטתי ובחנתי את מבטו בהיסוס
״אחי! אני גאה בך!״ הוא קפץ ונתן לי תפיחה בכתף ושלחתי לו מבט מבולבל , למה הוא גאה בי? זה משהו שצריך להתגאות בו..?
״חכה שליאם ישמע על ז-״ ״נייל! אתה לא יכול לדבר על חיי המין שלי עם כל אחד!״ התפרצתי בכעס , סיפרתי לו רק כי הוא החבר הכי טוב שלי מהיסודי ! לא הסתרתי ממנו כלום עד עכשיו ואני לא מתכוון להסתיר עכשיו.. אז אין לי ברירה לשתף אותו בהכל
״לפחות לג׳מה?״
״במיוחד לא לג׳מה! היא תספר לאמא״ נאנחתי וקברתי את פרצופי בין ידיי , הייתי חייב לספר לו?! זה כל כך מביך!
״היי״ הדלת נפתחה ולואי נכנס
״אני יכול לדבר איתך בחוץ בייב?״ לואי שאל אותי
״אין צורך אני גם ככה יוצא״ נייל אמר ויצא מהחדר.
״מה קרה?״ שאלתי בדאגה קלה
״אני חושב שאני מוכן לצאת מהארון בפניי משפחתי.״ הוא אמר בחיוך ופערתי את שפתיי , קפצתי עליו בחיבוק , אני יודע כמה אומץ צריך בשביל זה , זה מדהים .
״אני כל כך גאה בך לו״ אמרתי בחיוך ונשקתי קלות לשפתיו.
״אני מתכנן לעשות את זה היום , עוד בצהריים , סיימון נתן לי אישור לצאת הביתה לסוף השבוע , חשבתי ש.. אם תוכל .. ל-לבוא איתי?״ הוא אמר ובחן את מבטי
״ברור שאני אבוא איתך״ אמרתי בחיוך והוא כרך את זרועותיו סביבי , משאיר אותי קרוב אליו.




נקודת מבט - לואי



דפקתי בדלת מספר פעמים , הארי עמד ליידי והחזיק את ידי , חייכתי אליו ולקחתי נשימה עמוקה.
ביקשתי מאמא שלי ומאחיותיי להשאר בבית מכיוון שיש לי משהו לספר להן , אני מקווה שילך טוב .. לעזעזאל , מה אם הן לא יקבלו אותי? אוליי הן לא יאהבו את הארי? כל כך הרבה סיבות להיות לחוץ , איך אנשים עושים את זה ?
לפתע הדלת נפתחה , אימי יצאה החוצה בחיוך וכרכתי את זרועותיי סביבה מושך אותה לחיבוק , לא ראיתי אותה שבועיים ..
נכנסנו אל תוך הבית , הארי נופף קלות ללוטי שהספיק להכיר בפעם הקודמת שבא אלינו .
״הו היי הארי , מה אתה עושה פה?״ לוטי שאלה בבלבול ובאה לחבק אותו.
״אני רוצה.. לספר לכן משהו..״ אמרתי והתיישבתי על הספה , אימי נראתה טיפה מודאגת אך בכל זאת חייכה ובאה להתיישב מולי.
״רק.. ת-תבטיחו לי שלא תראו אותי באופן שונה או..״ ניסיתי להמשיך את המשפט אך הלחץ גבר עליי , לעזעזאל..  הארי שם לב למבטי הנסער והניח את כף ידו בברכי , מסמן לי להרגע . חייכתי אליו ושמתי את ידי על כף ידו ולאימי הייתה הבעה מבולבלת.
״א-אני הומו״ אמרתי בנשימה אחת , הלב שלי פעם בחוזקה ויכלתי להרגיש את גופי המיוזע .
״ו..הארי הוא .. הבן זוג שלי״ אמרתי שוב והארי הידק את אחיזתו ביד שלי.
פיבי ודייזי משכו אותי לחיבוק , הקלה נפלה בגופי וכרכתי את זרועותיי סביבן , ניגבתי דמעה שעמדה בעיניי והשתחררתי מהחיבוק.
״היי , זה בסדר לואי , אנחנו מקבלות אותך כמו שאתה״ לוטי קראה ופיזי הנהנה בחיוך , הסטתי את מבטי אל אימי שנשארה שקטה
״אמא?״ שאלתי בחשש , פאק לא , אני לא יכול שהיא תשנא אותי עכשיו , היא בטוח שונאת אותי , היא בטח חושבת שאני מגעיל ותזרוק אותי מ- ״אני כל כך גאה בך בן שלי״ היא קטעה את מחשבותיי בחיוך וחיבקה אותי , ״זה בסדר מתוק..״ היא מלמלה כשיבבה נפלתה מפי אל תוך כתפייה.
״אתן לא שונאות אותי?״ שאלתי בחשש כשהתנקתי מהחיבוק.
״כמובן שלא לואי! חוץ מזה , אני תמיד חשדתי שיש בינך לבין הארי משהו..״ לוטי צחקקה וגיכחתי , מפנה את מבטי אל הארי שהביט בסיטואצייה בחיוך.
״אז לך קוראים הארי?״ אימי שאלה בחיוך והוא הנהן במבוכה ובחיוך .
״אתה ניראה בחור מקסים , תשמור עליו לואי״ היא אמרה וגיכחתי , לעזעזאל , אני הולך לשמור עליו . אני לא יכול לתת לו לעזוב אותי שוב.. אני צריך אותו.

״על מה את מדברת?! הרי זה ברור שאלה לי צריכה להיות עם יפתח.״ אמרתי ללוטי בזמן שאני אחיותיי והארי ראינו את הסדרה החממה בסלון .
״מה? ממש לא. דניאל כל כך מתאים לה!״ היא התעקשה ונאנחתי , היא לא מבינה כלום ! בין יפתח לאלה לי יש אהבה אמיתית.. דניאל רק משחק איתה.
״בת כמה את שהפכת להיות מבינה כזו גדולה בזוגיות?״ שאלתי בהתגרות , היא שונאת את זה שאני יורד על הגיל שלה , היא מנסה להיות בוגרת אבל לפעמים היא כל כך מעצבנת!
״אני בגיל של חבר שלך אז תתחיל להרגע!״ היא קראה והפנתי את מבטי להארי שהתכרבל עליי.
״מה אתה חושב בייב?״ הבטתי מטה אליו ושיחקתי עם תלתליו.
״אני לא בטוח.. שניהם מתאימים לה מאוד.. אני חושב שדניאל יותר יתאים לה בעונה הזא-״
״זין! אתם לא מבינים כלום!״ קראתי בכעס .
״תשמור על השפה שלך.״ אמא שלי קראה מהמטבח וגלגלתי את עיניי.

״לו..״ הוא מלמל בזמן שהתכרבל עליי
״אני ע-עייף״ הוא אמר בפיהוק וחייכתי.  ״אתה רוצה לעלות לישון?״ שאלתי והוא המהם כתגובה ואחז בידי בשביל לקום מהספה .
״אנחנו הולכים לישון״ אמרתי לאחיותיי והן הנהנו , התקדמנו לכיוון המדרגות , תמכתי באגנו בזמן שעלינו אל חדרי . קפצתי על מיטתי , מפנה לו מקום לצידי ומזמין אותו להתכרבל איתי , הוא חייך ונשכב ליידי , הניח נשיקה קצרה על הלחי שלי וקבר את ראשו בחזהי.
״אני אוהב אותך..״
״גם אני אותך.״

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now