אל תשנאו אותי אחריי זה בבקשה🥲
נקודת מבט - הארי
אני ולואי יצאנו מהמונית , מתרחקים אחד מהשני , משום שהיו מספר ילדים בחצר המחנה , לואי התקדם לחבורה שלו
אני באמת לא מבין מה הוא עדיין עושה איתם.. הוא לא כמוהם. הוא שונה מהם. הוא כל כך יותר טוב מהם וזה.. מבאס מאוד.
נכנסתי לחדרי , רואה את ליאם ונייל במטבח , מכינים משהו אני מניח.
לא ראיתי פה את היילי כבר יומיים , אין לי מושג איפה היא , היא לא ישנה פה יותר ? גם בימים הראשונים היא גם לא הייתה פה הרבה אבל.. זה ביגלל שהיא הייתה מרבה לעשות יחסי מין עם לואי וכנראה נשארת לישון שם.. אבל עכשיו הוא איתי , אז זה לא יכול להיות.
״הו היי הארי!״ ליאם קרא בחיוך בזמן שנייל טועם ומתענג על התבשיל שהכין.
״היי אה.. תגידו , איפה היילי? לא ראיתי אותה הרבה זמן.״ שאלתי בסקרנות ונייל הפנה את מבטו אליי.
״אה.. כן , לא שמעת ? היא עזבה את המחנה , מחר מגיע אלינו שותפה או שותף חדש לחדר.״ נייל אמר ומזג לעצמו צלחת נוספת.
״הו , ואתה.. בסדר עם זה?״ שאלתי בהיסוס , אני יודע שנייל חיבב אותה.
״אה כן, עברתי את זה מזמן.״ אמר וחייכתי אליו , מוריד את הג׳קט בזמן שאני מכבה את המזגן.
״אחי מה לעזעזאל-״ נייל אמר ונקתע על ידיי עצמו , פיו היה פעור ועיניו בהו בנקודה מסויימת על צווארי , שיט.
״הו זה אה...״ מלמלתי במבוכה , מסיט את מבטי ממנו.
״מה לעזעזאל עשיתם אצלך?״
״מה? נייל תרגע זה רק.. ה-היקי?״ אמרתי בהיסוס , היקי קוראים לזה? אני חושב שלואי אתמול קרא לזה היקי.
״רק היקי? אחי הוא אכל אות-״ ״טוב הבנתי , דיי.״ קטעתי אותו בכעס. אני לא רוצה שיסתכלו עליי בדרך כזו.. סוטה.
״היי חברה.״ זאין קרא בחיוך כשנכנס לחדר.
״תגיד זאין אחי אין לך חדר משלך שאתה מתנחל אצלנו כל הזמן?״ ״שתוק נייל.״ ליאם השיב בעצבנות והתקדם לזאין ומשאיר נשיקה על שפתיו.
״מצטער ליאם אבל אני לא בקטע של שוב פעם להתעורר באמצע הלילה מהגניחות שלכם בשירותים.״ נייל אמר וליאם כמעט נחנק מדבריו
״מה.. מה זאת אומרת?״ ליאם שאל במבוכה בזמן שזאין חייך והרכין את ראשו.
״זאת אומרת שאתם חתיכת זוג חרמנים.״ נייל המשיך ולקח ביס מהבשר בזמן שאני וזאין גיכחנו ממבטו של ליאם. הוא חשב שלא שומעים אותם? אידיוט..נקודת מבט - לואי
אני שמח שאני ואן וג׳מה מסתדרים , זה היה חשוב לי , אני יודע שזה גם היה חשוב להארי.
״היי טומלינסון!״ טיילר קרא והתקדמתי אליו ואל בן.
״מה עשית עם הקוקסינל הזה מקודם?״ אמר וליבי נחת.
״מה?״
״ראינו אותך יוצא איתו מתוך מונית , מה יש לך לעשות איתו?״ בן אמר ועשה לי מבט חושד.
״אה זה.. סתם זין כזה שסיימון אמר לנו לעשות ביגלל המשימה הקודמת.״ אמרתי בהיסוס , לעזעזאל , אני שונא לשקר להם ככה .
שלא תבינו אותי לא נכון , הם אנשים דוחים , הם הומופובים ו.. הם אלה שגרמו לי להיות כזה מגעיל להארי. אבל , הם החברים הראשונים שהכרתי פה , בלעדיהם לא הייתי איפה שאני עכשיו ו.. אני מרגיש שאני חייב להם.
״טוב , בכל מקרה אחי , לא תאמין מה בן ראה מקודם בקפיטרייה.״ טיילר אמר ובן הנהן.
״זאין גיי , הוא נישק פאקינג גבר.״ בן אמר ובחן את תגובתי. לעזעזאל , מה אני אמור להגיד ?
״חייבים לעשות לגבי זה משה-״
״אחי עזוב סתם עוד פ-פאגוט מזויין.. עזבו אותו הוא לא שווה את זה.״ קטעתי את טיילר בחשש , פאק , אני יודע מה הם יכולים לעשות .. אני לא אתן לזאין לחטוף את זה. זה לא מגיע לו.
״אחי לפחות מגיע לנו הסבר לא חושב?״ בן שאל והפנה את מבטו אליי.
״מה זאת אומרת?״
״זאת אומרת שהפאגוט הזה צריך להסביר לנו למה הוא החליט להיות מוצץ זין.״ בן אמר בנזיפה וטיילר הנהן.
הם לא יודעים שזה לא פאקינג החלטה מזויינת , אני לא בחרתי בזה , אני לא רציתי בזה , אבל זה קרה.
התאהבתי בגבר , בהארי , אני נמצא בפאקינג זוגיות.
ואני לא מתחרט על זה.
״היי לואי זה לא הנסיכה שלך?״ טיילר אמר בגיכוך וליבי נחת , הזזתי את מבטי אחורה וראיתי את הארי , יושב לבד על הספסל בחצר , עם האוזניות שלו ומזמזם שירים. הוא כל כך חמוד..
״שתוק טיילר..״ נזפתי וגלגלתי את עיניי אליו .
הוא צודק.. הארי הוא הנסיכה שלי.
״בוא נלך להשתעשע איתו קצת..״ טיילר לחש בחיוך וליבי נחת , לעזעזאל , לא. בן הפנה את מבטו אל טיילר , מחייך גם הוא.
״מ-מה אחי עזוב רגע בוא נעלה לחדר.״ אמרתי בנסיון לשכנע אותו , אני נשבע , אם הם יתקרבו להארי אני-
״מה הקטע שלך? לואי של פעם לא היה כזאת כוסית , הפכת למוצץ זין אה?״ טיילר שאת בגיכוך ובטני התהפכה. ״מ-מה? אני רק..״ אמרתי ונקטעתי על ידיי עצמי , לא היה לי מה להגיד.
״בוא בוא..״ טיילר אמר לבן וגלגל את עיניו אליי, הם התחילו ללכת לכיוון הארי ופניי החווירו , רצתי אחריהם.
בנסיון לעצור אותם , ללא הצלחה.
טיילר הוריד להארי את האוזניות בחיוך , הארי נרתע ברגע , אבל פרצופו נרגע שראה אותי גם כן מולו.
״קדימה לואי.״ טיילר אמר ושלחתי לו מבט מבולבל , גם הארי.
״מה?״
״תעשה את זה , תוכיח לנו שאתה לא רכיכה מזויינת , תעשה מה שמגיע לקוקסינלים כמוהו.״ אמר וליבי נחת , א-אני לא יכול לעשות את זה. אני לא יכול לפגוע בו. לא שוב.
״טיילר-״
״פאקינג תעשה את זה לואי!״ טיילר צעק ונרטעתי , יכלתי לראות את גופו הקטן של הארי רועד , בוהה בסיטואצייה.
׳אני מצטער׳ סימנתי עם שפתיי , פונה אל הארי , שהניד בראשו בדמעות שמילו את עיניו. מסמן לי לא לעשות את זה. א-אני לא יכול , אסור.. אסור שהם ידעו עליינו ו.. אני חייב.
הידקתי את אגרופיי , מטיח את ידי אל כיוון לחיו של הארי , שישתנק בכאב .
ליבי נשבר , הוא נשבר כל פעם שהנער הצעיר והמתולתל נפגע .
בעטתי בבטנו , דמעות היו בעיניו והוא המשיך לייבב ולהתייפח.
רציתי לבכות. רציתי לצרוח על בן וטיילר. רציתי לשבת ליידו , ללטף את תלתליו , להגיד לו שאני פה בשבילו , שאני אגן עליו.
אבל לא יכולתי. הפעם אני זה שפוגע בו.
המשכתי לכוון את אגרופיי אל הארי , שומע את טיילר ובן צוחקים מהצד , רואה ילדים מתאספים סביבנו .
כולם מצחקקים , מריעים לי , לעזעזאל! למה אף אחד לא עוצר אותי?!
״ב-בבקשה תפסיק.. דיי לואי..״ הארי השתנק בדמעות ובכאב בין כל אגרוף ואגרוף שלי.
אני לא יכולתי להפסיק. אני לא יכול שידעו עליי ועל הארי. על המיניות שלי. אני לא פאקינג יכול.
״בוא אחי , סיימנו פה״ טיילר אמר בחיוך , יצאתי מההלם שהיה בי , בהיתי בהארי , שרוע על הדשא , חבלות היו בפניו ודמעות הציפו את עיניו הירוקות.
נשברתי. פשוט נשברתי.
אני כל כך פאקינג אידיוט , אני מפלצת , אני מגעיל את עצמי.
א-אני גרמתי להארי לסבול. שוב. אני גרמתי להארי שלי לכאב.
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romanceהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...