פרק 9

601 51 45
                                    

⚠️תקיפה מינית⚠️

נקודת מבט- לואי

א-אני לא פאקינג גיי מזוין.
הייתי חרמן , זה קרה בלהט הרגע. אין לי שום משיכה לקוקסינל הזה או לכל גבר אחר- אני סטרייט.
לעזעזאל .. למה ביכלל הכרתי אותו ?! הוא לא מועיל בדבר.
יצאתי מהשירותים לאחר ששתפתי ידיים , התקדמתי לכיוון כולם .
״היי! למה התעקבת?״ הארי שאל בחיוך .
״ זיינתי מישהי.״ אמרתי ולוטי זרקה עליי כרית , גיכחתי והעפתי מבט אל הארי שזקף את גבותיו במבוכה .
״אני צחקתי.״ אמרתי כשהבנתי שלא הבין את בדיחתי.
״הו..״ מלמל וחזר לצפות בסדרה.
הארי לא הפסיק לצחוק מכל בדיחה מזויינת שמישהו הוציא מהפה שלו. אלוהים , אני לא מבין את זה , הסדרה הזאת פתטית ולא מצחיקה ביכלל .
הצחוק שלו נשמע כל כך.. תמים. אני לא יודע איך להסביר את זה , יש בו משהו מאוד- עדין כזה , זה מוזר. אני מרגיש מוזר ליידו . מוזר בקטע שאני לא מכיר את עצמי .. אני לא יודע אם זה טוב או רע .

הפרק נגמר ואני עליתי לחדר והארי אחריי , פאק , אני בבית , תמיד כשהקיץ מגיע חברים שלי מהתיכון מתאכזבים שאני נוסע למחנה המזויין הזה , אני לא רוצה בזה . אמא שלי מכריחה אותי . והיא ביכלל לא פה רוב הקיץ .. אפילו היום , כשבאתי הביתה היא לא תרחה לבוא ולראות אותי . אני יודע שזה ללא כוונה .הבוס שלה קורע אותם בעבודה , היא חייבת לדאוג לפרנסת הבית .בכל מקרה , אני מוכרח להגיד להם שאני פה , פאק ,אני מתגעגע אליהם .הוצאתי את הטלפון ונכנסתי לקבוצה שלנו .
- ״נחשו מי חזר הביתה עד מחר????״ כתבתי.
- ״ פאק ! רציני ?!״ ניק כתב , התגעגעתי לזין הזה.
- ״ פאק לואי! רגע אתה לא במחנה או משהו?״ אמה שאלה.
- ״ כן המנהל שלח אותנו ליומיים הביתה , איזה תרגיל הכרות מזויין עם מישהו מהמחנה , מחכה לכם .״ השבתי.
לעזעזאל- מה אעשה עם הארי ? אדאג שהוא לא יפריע .

״היי הארי״ אמרתי והפנתי את מבטי אל הארי שחייך אליי בשאלה.
״אה.. אני מביא כמה חברים הביתה , אל תפריע לנו.״ אמרתי בקרות והתרוממתי ממיטתי.
״מה? א-אנחנו אמורים להיות ביחד בזמן שאני פה.. בשביל להכיר.. סיימון אמר ו-״  ״זו לא הייתה פאקינג שאלה מזויינת. הם באים.״ קטעתי אותו ויצאתי מהחדר.

שמעתי דפיקות על הדלת ומיהרתי לפתוח אותה , כשפתחתי כולם עמדו בפתחה . ניק , אמה וטום , פאק התגעגעתי אליהם כל כך.
ישר קפצתי על שלושתם בחיבוק והם מיהרו להחזיר. שבועיים בלעדיהם מרגישים לי כמו נצח.

נקודת מבט - הארי

שמעתי צחקוקים מלמטה, הבנתי שזה החברים של לואי , זה כזה טיפשי.. באתי לפה בשביל להכיר אותו יותר , בשביל להתקרב אליו , עכשיו אני סתם תקוע בחדר..
אולי אני צריך לרדת אליהם ? אולי אני צריך להכיר את חבריו , וככה אכיר אותו יותר טוב על הדרך .
ירדתי במדרגות לקומה השנייה , ראיתי את הרביעייה יושבים על הספה ומדברים .. אצטרף אליהם!
״היי״ אמרתי והמבטים של כולם הופנו אליי, לואי נעץ בי מבט זועף , אני לא מבין , אני רק רוצה להכיר אותם.
״היי טומלינסון, זה חבר שלך אחותך?״ חברו שאל , היה לו שיער בלונדיני ועיניים חומות .
״שתוק טום , זה הבחור שהייתי צריך להביא אליי הביתה מהמחנה , הוא לא היה אמור להפריע לנו.״ לואי אמר לבחור שהתברר לי ששמו טום. אני לא מפריע להם , בסך הכל אמרתי היי , אני לא מבין.
״דווקא לי הוא לא מפריע.״ הנער הברוטני אמר וחייך לכיווני, חייכתי אליו חזרה.
״אני ניק״ אמר וקם לעברי. ״הארי״ חייכתי ולחצתי לידו.
״מה לעזעזאל ניק?״ לואי אמר ונזף לעברו של ניק שנתן לו מבט שואל.
״למה אתה מדבר עם הפריק הזה ביכלל? הוא לא אמור להיות פה. תחזור פאקינג לשבת.״ אמר בכעס
״לואי תרגע הוא לא עשה כלום!״  הילדה הבלונדינית בעלת העיניים החומות אמרה ומבטה הופנה לכיווני.
״אני אמה״ קראה בחיוך וחייכתי לכיוונה.
חברים של לואי כה נחמדים!
״הארי לך מכאן.״ לואי אמר וסימן לי ללכת.
״לואי אל תיהיה זין.״ ניק אמר וכרך את ידו סביבי. ״תן לו להיות איתנו קצת.״ המשיך וחייך אליו.
״תוריד את היד המזויינת שלך ממנו.״ לואי פלט וניראה שלא רצה להגיד זאת בקול. מה יש לו?
״כאילו- א-אתה יודע שהוא הומו נכון?״ אמר בנסיון לגרום לניק להתרחק , אך ניק לא התרחק ממני.
״אוקיי.. אין לי בעיה עם זה.״ ניק אמר וחייך אליי, חייכתי בחזרה והחזרתי את מבטי אל לואי שפרצופו האדים מרגע לרגע.
״טוב זין- אני עולה לישון״ לואי אמר ועלה לחדרו.
״היי אה.. אנחנו נלך, ביי.״ אמה אמרה במבוכה והיא ותום יצאו מהבית.
נשארנו רק אני וניק , טוב , הוא נחמד. אשמח להכיר אותו.
״שניראה סרט?״ ניק שאל בחיוך והנהנתי.

לאחר כמה דקות שצפינו סרט יכולתי לשים לב שניק בוהה בי במקום במסך.
״ניק.. הסרט..״ אמרתי בנימוס והוא חייך והמשיך לבהות בי.
״אתה יפה.״ ניק אמר וזקפתי את גבותיי והפנתי את מבטי אליו.
״ת-תודה..?״ אמרתי בחשש , למה הוא מסתכל עליי ככה .. זה מלחיץ.
לפתע הרגשתי את ידו של ניק על הברך שלי , מה הוא עושה..?
יכולתי להרגיש את ידו עולה באיטיות לכיוון המפשעה שלי . נרטעתי ממגעו וניסיתי להעיף את ידו ממני , אך הוא לא נתן לי .
״נ-ניק דיי.״ אמרתי בנסיון להתרחק.
״קדימה.. בוא נהנה קצת..״ ניק לחש בחיוך ולחץ על מפשעתי.
״ת-תפסיק.״ אמרתי , קולי נשבר , יכולתי להרגיש את הדמעות שעומדות לפרוץ החוצה.
לבי נחת שדחף אותי על הספה ועלה מעליי , פיסק את רגליי בזמן שידיו אוחזות את ידיי שלא אברח.
״דיי! ת-תפסיק! בבקשה!״ יבבתי, דמעותיי חנקו את גרוני .
״תשתוק!״ ניק צעק וניסה להוריד את מכנסיי .
״בן זונה!״ שמעתי קול מוכר צועק בזמן שהפיל את ניק על הרצפה ומרביץ לו , לואי.

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now