פרק 7

591 57 43
                                    

להצביע בבקשה בסטיז



נקודת מבט הארי -

התעוררתי בבוקר והתרוממתי מהמיטה , ליאם ונייל כבר התעוררו והיו במרפסת , והיילי עדיין ישנה , אני מניח שהיא חזרה מאוחר אתמול בלילה . אתמול בלילה.. נזכרתי ומצב הרוח שלי ירד בשנייה, כולם יודעים..
התקדמתי אל המרפסת והתיישבתי לייד ליאם ונייל .
״בוקר״ ליאם אמר והנהנתי לכיוונו.
״תגיד הארי , אתה ידעת שליאם שלנו מאוהב?״ אמר ופרעתי את עיניי. ״שתוק נייל. רק אמרתי שזאין ניראה טוב.״  אני מסכים איתו , הוא בהחלט בחור נאה , לא הטעם שלי אבל נאה.
״כן אני בטוח, בכל מקרה..״ נייל התחיל והפנה את מבטו אליי . ״אני מקווה שהתמקמת פה הארי כי היום מתחיל הכיף האמיתי״ אמר ושלחתי לו מבט מבולבל. על מה הוא מדבר? ״היום מתחילים כל הפעילויות של המחנה! מחלקים אותנו לזוגות שיקבעו עד סוף הקיץ ויעשו משימות עם נקודות, בסוף המחנה הזוג שקיבל הכי הרבה נקודות זוכה בפרס שווה רצח!״ אמר ונראה שהתרגש. ״שנה קודמת אלינור ובן זכו בשובר חינם לכל החיים לפיצה דומינוס, נייל בכה שעות על זה שלא זכה.. לכן הוא לוקח את זה ברצינות השנה. אל תקשיב לו , כל המטרה בפעילויות האלו זה להנות״ ליאם אמר ולגם מהקפה שלו בעוד שנייל גלגל עיניים לעברו. ״בכל מקרה, עוד חצי שעה צריך להיות בחצר, מחלקים אותנו לזוגות ועושים הכרות עם מי שתבחר, הם לא הולכים לשים אותך עם אחד החברים שלך אם לרגע חשבת , הם רוצים ש׳נצוור חברויות חדשות׳ ״
נייל אמר ויצא מהמרפסת, כך גם אני וליאם אחריו.
״שמישהו יעיר את היילי בינתיים, אני יורד״ ליאם אמר ויצא מהחדר.
״תעיר אותה״ אמרתי לנייל ופניו הסמיקו , התקדמתי לכיוון הדלת ויצאתי מהחדר לכיוון החצר.


שירדתי למטה כולם שלחו לי מבטים. אני מבין שאף אחד לא הולך לשכוח את אירועי אתמול בלילה .
אבל הפעם זה שונה .. אני לא נרתע מזה שהם יודעים . יש לי את נייל ליאם זאין והיילי.. הם אוהבים אותי באמת , הם תמיד יהיו שם בשבילי ואני אסיר תודה על זה.
מבין כל הילדים יכולתי לראות נער נמוך וברוטני בעל עיניים כחולות- לואי.
הוא דיבר עם כמה נערים שאני חייב להודות הם היו נראים מעוד מאיימים. ידיהם היו מחוסות בקעקועים ובגדיהם היו שחורים ואפלים..  אתרחק מהם. ובמיוחד מלואי , הוא שונא אותי , לא עשיתי דבר . הוא שונא אותי על הייותי גיי .
המשכתי לבחון את המקום ויכולתי לראות את זאין וליאם מדברים וצוחקים , וקרובים.
הם.. הם ניראים ממש.. חמודים- אני מקנא. גם אני רוצה מישהו בחיים שלי , שיגיד לי בוקר טוב כל יום , שיחבק אותי , שיהיה איתי ברגעים הקשים . בן זוג .
אף פעם לא הייתי במערכת יחסים, אוליי זה משום שלא יצרתי קשר עם אף אדם בגילי חוץ מנייל.
אבל נייל הוא גם סטרייט וגם כמו אח בשבילי. הוא החבר הכי טוב שלי והוא תמיד היה פה בשבילי. אני מעריך אותו מאוד , כשיצאתי מהארון בפניו הוא קיבל אותי , הוא מדהים.

מנהל המקום, סיימון, התקדם לכיוון שלנו וכולם חזרו למקומם והשתתקו.
״שלום נערים, היום נקבע את הזוגות שיעברו ביחד את פעילויות המחנה.״ קרא וכולם הריעו.
״אלינור וטיילר, בן ומייקל, קלואי ונייל, זאין וליאם....״
סיימון הקריא מהרשימה שבידו ורק חיכיתי לשמוע עם מי אני אהיה, אני לחוץ.
״ולבסוף , לואי והארי.״ סיימון אמר , לבי נחת ונשמתי נקטעה . אני ו-ולואי? אני וההומופוב שהוציא אותי מהארון מול כולם ? שהתבריין אליי מהרגע הראשון שהגעתי? איך אני אמור ביכלל להסתכל לו בפרצוף אחריי מה שעשה לי?
העפתי את מבטי אל לואי וראיתי שעשה פרצוף נגעל וחבריו לועגים לו .
אין מצב שאני אבלה איתו את חופשת הקיץ שלי.

נקודת מבט לואי -

מה לעזעזאל? אני והארי סטיילס? המוצץ זין הזה? אין פאקינג מצב. זה כל כך לא הולך לקרות.
ראיתי את כולם מתפזרים עם הזוגות שקיבלו ועושים את ׳שיחת ההכרות׳ שעושים כל שנה, איזה בולשיט.
״אני מניח שאנחנו צריכים להכיר עכשיו.״ קול נמוך קרא מאחוריי, נגע בכתפי וגרם לי להסתובב , הפנתי את מבטי ופגשתי את עיניו הירוקות.
״כן , רק- תשמור את הידיים המזויינות שלך רחוק ממני״ אמרתי והעפתי את ידו מהכתף שלי. אני לא איזה פאגוט מזוין- שלא יתקרב אליי .
״טוב.. השם המלא שלי הוא הארי סטיילס, יש לי אחות גדולה, אני בן 15-״ ״וואו , אתה צעיר.״ קטעתי אותו וזקפתי את גבותיי. חשבתי שהוא בגילי.. זה מסביר למה הוא ממש פגיע. ״כן.. עוד שבועיים אני חוגג 16.״ אמר והנהנתי ״הצבע האהוב עליי הוא כחול, יש לי כלב בשם קליפורד .. זהו אני חושב.״ אמר בחיוך
״איך ההורים שלך קיבלו את הנטייה המינית שלך?״ שאלתי בפתאומיות , מה.. למה שאלתי את זה-
״אמא שלי תמיד ידעה , לא ממש דיברנו על זה , היא פשוט יודעת.״ אמר. ״ואבא שלך?״ שאלתי . ״ אה... אבא שלי נ-נפטר שהייתי בן 13.״ אמר וחיוכו ירד באיטיות. לעזעזאל- אני מבין מה הוא עובר. ״הו א-אני מצטער״ אמרתי בכנות. ״זה בסדר״ אמר וחייך לעברי , חייכתי בחזרה .
אני ניראה כמו הומו מזוין מהצד , אני בטוח בזה . מיהרתי למחוק את החיוך והסטתי את מבטי אל הרצפה , הרגשתי שנעלב מזה , אבל לא אכפת לי. מה הוא ציפה ? שנחליף שני משפטים ונסתדר? אני לא מתקרב לאנשים כמוהו , אבל- אני לא רוצה לפגוע בו יותר מידיי. הוא רק בן 15.. הוא חלש ופגיע . לעזעזאל , הוא ראה אותי מזיין את ההיילי הזאת- הוא כל כך תמים.. הוא לא היה צריך לראות את זה.
״אה... ספר לי קצת על עצמך?״ הוא אמר, אני מרגיש כאילו אני באיזה דייט מזויין. ״יש לי ארבע אחיות , אבא שלי גם מת , אני בן 18.״ אמרתי והוא פרע את עיניו במבוכה. ״אני מצטער..״
״ זה בסדר , זה קרה מזמן.״ אמרתי והפנתי את מבטי אל סיימון שהתקדם לכיווננו.
״נערים, שיחת ההכרות הסתיימה כולם לחזור למקומות הישיבה בבקשה.״ סיימון קרא וכולם התפזרו והלכו למקומם.
״עכשיו שאתם מכירים לעומק, אני רוצה שתכירו את הרקע של כל אחד מכם , מחר אתם הולכים לבית של השותף שלכם , תשארו שם ליומיים , ככה תוכלו לדעת מאיפה הוא מגיע , תכירו את משפחתו .. אתם יודעים, תתקרבו . זה יעזור לכם במשימות השנה , משוחררים.״ סיימון אמר וכולם התקדמו לחדרים.
״היי לואי, אצלי או אצלך?״ הנער המתולתל הצעיר קרא בחיוך, יכולתי לראות את החבורה שלי מגיעים, פאק- שלא יראו אותי מדבר איתו ככה. ״אצלי״ סיננתי מפי ומיהרתי לברוח ממנו, השארתי אותו מבולבל מאחור.

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now