פרק 8

603 48 44
                                    


היי תצביעווו ( בסוף הפרק יש קטע מיני קצר, אם זה מפריע למישהו תדלגו :) )

נקודת מבט - הארי

קמתי בבוקר והלכתי לשבת במרפסת עם מחשבות על היום שהולך להיות לי, אני הולך לבית של לואי .
אני חושב שהחברים שלו משפיעה עליו לרעה , ביגלל זה הוא מתנהג ככה. הוא באמת יכול להיות בן אדם טוב.. אני מאמין בזה .
אני מקווה שבבית שלו הוא יראה לי גם את הצד הנחמד שיש בו , ויש בו.
אנחנו גם נצטרך לבלות את כל הקיץ ביחד אז.. בסופו של דבר ניהיה חייבים להיות חברים איכשהו.
״היי״ שמעתי את זאין מאחוריי והתיישב ליידי.
״הו היי זאין, מה אתה עושה פה?״
״האמת שבאתי לליאם , אבל הוא עדיין ישן״ אמר והנהנתי.
״תגיד.. יש לליאם ח-חבר?״ זאין שאל בנבוכה ואני חייכתי לעברו.
״זאין.. אתה מחבב את ליאם?״ אמרתי והוא חייך בביישנות והשפיל את מבטו. ידעתי!
״אני.. אני חושב שכן. עדיין לא יצא לי לשאול אותו על חיי הזוגיות שלו אז אני שואל אותך.. מקווה שזה בסדר מבחינתך.״
״כן בטח, ולא, אין לו חבר״ חייכתי ויצאתי מהמרפסת , העפתי את מבטי לאחור וראיתי את זאין מחייך חיוך גדול וחושף שיניים , אני אשמח אם הם יהיו ביחד , זה מגיע להם.

עברו כמה שעות ואני התארגנתי וירדתי למטה, מחכה ללואי.
אני הולך לראות את המשפחה שלו בפעם הראשונה , זה דיי מלחיץ- כי בכל זאת.. אנחנו מכירים בקושי יום , אך אני אסתדר .
לואי ירד למטה עם תיקו והתקדמנו אל המונית.
הנסיעה הייתה שקטה.. ומביכה. ניסיתי ליצור איתו שיחות , אבל זה לא התקדם לשום מקום.
שמתי לב שרגלו רועדת , פניו היו מודאגות , יכלתי לראות שמלא מחשבות בראשו .
״היי״ אמרתי והוא הפנה את מבטו אליי . ״הכל בסדר?״
״כן.. מ-מה אכפת לך?״ נזף לעברי וחשתי פגוע לרגע , אך התעלמתי מזה .. זה יעבור לו.

דפקנו בדלת פעמיים , לבסוף היא נפתחה.
נערה עם שיער בלונדיני ארוך עמדה בכניסה וחייכה.
״היי! התגעגעתי אליך כל כך״ אמרה ללואי וקפצה עליו בחיבוק.
ז-זאת החברה שלו? אני לא מבין.
״ואתה...?״ פנתה אליי בחיוך
״הארי״ אמרתי .
״הו היי הארי! אני לוטי, אחות של לואי״ הו.. היא אחותו.
״טוב בוא אני אכיר לך את שאר המשפחה״ לואי אמר באדישות והתקדם לסלון, אני בעקבותיו.
״זאת פיזי״ אמר והצביע על נערה עם שיער ברוטני ארוך ועיניים כחולות , כן , זאת בהחלט אחות של לואי.
״אלו פיבי ודייזי, הן תאומות.״ אמר והצביע על שתי הבנות הצעירות שישבו על הספה.
״אחיות, תכירו, זה הארי , הוא איתי במחנה בלה בלה בלה אני בחדר״ אמר וגלגל את עיניו ועלה לחדרו בקומה למעלה.
חייכתי לעברן ועליתי לחדרו , ראיתי אותו יושב על מיטתו.
״היי..״ אמרתי ועמדתי בכניסת חדרו , הוא לא הגיב.
״אפשר להכנס...?״ אמרתי והוא משך בכתפיו , לקחתי צעד לתוך חדרו והתיישבתי על הכסא שמול מיטתו.
״אז... מה קורה...?״ אמרתי וניסיתי להתחיל שיחה , למה הכל כל כך מביך.
״ סבבה ניראה לי..״ אמר באדישות והמשיך להתעסק בטלפון שלו . הוא הופך את מצב למוזר יותר. שיעשה משהו.
לפתע הדלת נפתחה ,
״היי הזמנו פיצה בואו״ לוטי אמרה בחיוך ולואי ישר חייך ורץ למטה בהתלהבות . זה.. זה חמוד.
חייכתי וירדתי למטה , כולם ישבו על הספה ואכלו מהפיצה, לקחתי משולש והתקדמתי לעבריהם , התיישבתי לייד לואי , כי בכל זאת- אני לא ממש מכיר את אחיותו.
״רוצים לראות פרינדס?״ לוטי שאלה וכולם הנהנו ,
הסדרה האהובה עליי !

נקודת מבט- לואי

פיזי קמה לכבות את האור ולוטי שמה את הסדרה,
תמיד שנאתי אותה.. הבדיחות שם מאולצות והם דופקים צחוק מוקלט כל פאקינג חצי דקה . אני לא מבין איך אנשים מוצאים את זה מצחיק .
באיזשהו שלב הפסקתי לצפות , ניצלתי את הזמן הזה במחשבות . הארי הוא בחור לא רע . הוא דווקא נחמד . אבל אני לא יכול להרשות לעצמי להקשר אליו יותר מידיי. הוא יכול להבין את החברות שלי ושלו לא נכון ולהמשך אליי או משהו.. דוחה.
״לוטי...״ הארי לחש וקרא לאחותי שנמצאת על הספה מולנו. היא סימנה לו להיות בשקט והמשיכה לאכול מהפופקורן שבידייה.
״לוטיייי״ הארי לחש אלייה שוב והיא סובבה את ראשה אליו.
״תביאי מהפופקורן!״ הארי לחש-צעק וניסה להגיע אל הקערה שבידייה. שיפסיקו פאקינג להרעיש כל כך!
״לא הארי.״ לוטי אמרה וחזרה לצפות בסדרה , הארי ניסה להגיע לקערה בכל זאת , הוא נגע בקערת הפופקורן והקערה מעדה והפילה את כל הפופקורן על הרצפה , שני דפוקים!
״א-אני מצטער אני ארים״ אמר ולוטי חייכה לעברו והתכופפה לעזור לו להרים מהשטיח , כשהם סיימו לאסוף שמתי לב שיש עוד פופקורנים מולי.. נו באמת , שינקו את הזין הזה מכאן!
״פספסת פה״ אמרתי להארי והוא הפנה את מבטו אליי והתכופף להרים את הפופקורן שעל הרצפה , ישבנו היה כל כך קרוב אליי .. לפתע הרגשתי מתיחה בין רגליי. פאק- למה יש לי זקפה מזויינת עכשיו ?!
הארי התרומם מהרצפה וזה גרם לחלקו האחורי לבלוט.. לעזעזאל. מה פאקינג יש לי ?!
זקפתי גדלה ונהייתה כואבת , פאק- זה כל כך מביך.
״א-אני דקה חוזר״ אמרתי ורצתי לשירותים.
הורדתי את המכנס ואת מכנסיי הבוקסר שלי , פוגש את זקפתי הגדולה עומדת ומחכה שאגע בה. לעזעזאל.
העברתי את ידי למעלה ולמטה , משפשף ולוחץ ״פ-פאק״ גנחתי והגברתי את הקצב.
״ה-הארי..״ פאק- אני.. אני לא שולט בזה.
״הארי חזק יותר..״ גנחתי ושפשפתי הכי מהר שאני יכול, ראשי היה מושען לאחורה , גבותיי התעקמו ופי היה פתוח לרווחה. ״אה.. כ-כןןן..״ גנחתי , בראשי הייתה תמונה של הארי... פאק.
גמרתי על כל ידי , נשענתי על הקיר והתנשפתי כמו משוגע .

מה קרה כאן הרגע?


הצילו זה פעם ראשונה שאני רושמת משהו כזה סליחה אם זה גרוע

This summer - larry stylinsonWhere stories live. Discover now