היי תצביעו אני אוהבת אתכם !
⚠️תקיפה מיניתנקודת מבט - לואי
״לעזעזאל , איך הוא לא רואה את הפרצוף האמיתי שלו?״ קראתי בייסור ונשכבתי על מיטתו של ליאם.
״אנחנו ניסינו להסביר לו בקניון , הוא לא מוכן להקשיב.״ ליאם נאנח וישב על מיטתו של הארי .
״מההתחלה ידעתי שיש בו משהו מוזר..״ נייל מלמל בכעס . ״לא נכון , אתה סתם התעצבנת שהוא לקח את המקום של הייל-״ ״זה ממש לא קשור עכשיו ליאם.״ נייל קטע אותו בכעס
״זה משגע אותי שהוא עדיין איתו..״ נאנחתי ושמתי את ידיי על פניי
״זה לא שאתה היית הכי טוב לו אתה יודע..״ נייל פלט והתרוממתי למצב ישיבה . הוא היה חייב להזכיר את זה עכשיו ?
״נייל..״ זאין אמר וסימן לו להפסיק
״מה? אני בסך הכל אומר את האמת״ הוא משך בכתפיו
״אתם באמת מעדיפים שהוא יהיה איתו? כלומר.. כולנו ראינו מה הוא עשה לו , איך אנחנו יכולים לסמוך עליו שהוא לא יפגע בו שוב?״ נייל המשיך ופנה אל ליאם וזאין ובחן אותי בזלזול .
״לעזעזאל , כמה פעמים אצטרך להתנצל על מה שעשיתי?! אני יודע שהייתי אידיוט . אני יודע שפאקינג פגעתי בו! אתה חושב שאני רציתי בזה?! הייתי מטומטם! עשיתי טעות ועכשיו אני רוצה אותו בחזרה! אבל זה לא פאקינג יקרה! אף פעם!״ צווחתי בהפתעה וגרמתי לחדר להיות שקט , הרגשתי את דמעותיי חונקות את גרוני ומיהרתי לקבור את ראשי בין ידיי שלא יראו את רגשותיי.
זין , ממתי אני כזה ? אני , לואי טומלינסון , האדם שמזיין כל בחורה וזורק , נשבר ביגלל נער בן 15.
אני מתגעגע אליו.. כל כך מתגעגע. אני רק רוצה לחבק אותו שוב. להרגיש את שפתיו על שלי. פאק , אני דואג לו. כריס הזה.. הוא.. אני לא סומך עליו. הוא יפגע בו. אני לא פאקינג מוכן לזה.
הרגשתי יד מלטפת את גבי וזיהיתי אותה כידו של זאין
״אל תדאג אחי.. הכל יסתדר בסוף״ הוא מלמל והמשיך ללטף את גבי בזמן שהתייפחתי אל תוך ידיי
אני מעריך את זאין , הוא החבר היחידי שבאמת היה שם בשבילי , היחידי שאני באמת יכול לסמוך עליו.
״אני מתגעגע אליו זאין..״ משכתי באפי וראשי עדיין היה קבור בתוך ידיי , הוא עטף את זרועותו סביבי ובכיתי אל כתפו , נייל וליאם הביטו בנו , נייל הרכין את ראשו וליאם ליטף קלות את גבי , ממלמל שהכל יהיה בסדר .
אבל זה שקר.לאחר שעה החדר היה ריק , כלומר רק אני ליאם וזאין מכיוון שנייל וכריס במשימה . הארי לא חזר לחדר מאז מה שקרה עם כריס . לעזעזאל , אני מקווה שהוא בסדר.. מה אם קרה לו משהו ? פאק , זו אפשרות . כריס המזדיין הזה! אם הוא עשה לו משהו.. אני נשבע ש- ״רגע!״ ליאם קטע את מחשבותיי ופנה אל הדפיקות שנשמעו בדלת . מי זה כבר יכול להיות ? הרי כל החניכים במשימה עכשיו
״הו- היי הארי״ ליאם כחכך בגרונו ואני השפלתי את מבטי , מפחד לגרום לו לאי נוחות .
״היי ליאם..״ הארי אמר וכשראה שאני על מיטתו הוא גירד בעורפו במבוכה , מיהרתי לקום ממיטתו והתיישבתי על הכיסא שנמצא בצד החדר.
״מה אתם עושים?״ הארי שאל בסקרנות , מבטו עדיין היה מורכן
״האמת שאנחנו בידיוק רואים סרט , רוצה להצטרף ?״ זאין שאל בחיוך והארי הנהן והתיישב ליידו על מיטתו , לעזעזאל , איפה אני אמור להיות? אני לא יכול להיות על המיטה של הארי.. אני לא חושב שזה גורם לו להרגיש הכי בנוח..
״אה.. אתה יכול לבוא אתה יודע.. זה בסדר״ הארי פלט וליבי התהפך , הרמתי את ראשי אליו , מנסה לבחון אם מבטו רציני , חייכתי קלות והתיישבתי ליידו , לא קרוב מידיי .
ליאם התיישב ליד זאין והניח את ראשו על חזהו , ידיהם היו משולבות וזאין הניח נשיקות קצרות על מצחו , חייכתי , זה מזכיר לי אותי ואת הארי .. כשהיינו עוד.. ביחד.. פאק , אני חייב להפסיק . הוא התקדם הלאה.
כשהסרט התחיל זאין וליאם לא הפסיקו להתמזמז , זה כל כך דוחה-
לפתע נשמעה גניחה חלשה מכיוונו של ליאם , ליבי נחת ופערתי את עיניי , אני והארי הפננו את מבטנו אליהם ויכלנו לראות את זאין מסמן את צווארו.
״לעזעזאל תשיגו לעצמכם חדר!״ הזדזעתי וזרקתי עליהם כרית , ליאם הסמיק ומשך את זאין לכיוון השירותים . פאק זה דוחה..
יכולתי להרגיש את מבטו של הארי עליי מספר פעמים במהלך הסרט , לעזעזאל.. הוא משגע אותי .
הפנתי את מבטי אליו ובחנתי אותו , רק אז שמתי לב כמה קרובים אנחנו . הוא כחכך בגרונו וחשתי שהוא הרגיש באי נוחות , התכוונתי לזוז קצת שמאלה אך הוא הניח את ידו על ברכיי , מלמל לי ׳תשאר׳ עם שפתיו.
ופאק.. כמה שהייתי רוצה להרגיש את השפתיים האלה כרגע.
וכך עשיתי.
תקפתי את שפתיו לנשיקה עמוקה , הוא נרתע בהתחלה אך ברגע הוא הניע את שפתיו כנגד שלי , שפתינו זזו בתיאום , יכולתי להרגיש את לשונו מנסה להכנס לפי , ונתתי לו , לשונו ליטפה את חלל פי והחלטתי להעמיק את הנשיקה , נשענתי מעליו כך שגבו פגע במיטה , הוא חפן את לחיי וחייכתי כנגד שפתיו , ידיי זזו כל הדרך מגבו אל אגנו , הוא פלט נשימה כבדה אל תוך שפתיי , כשליטפתי את שפתו התחתונה עם לשוני מבקש אישור להכנס הוא התנתק בשנייה .
״ל-לואי אני..״ הוא היה נראה נסער ודמעות עמדו בקצה עיניו.
״ה-הכל בסדר?״ שאלתי בדאגה וליטפתי את גבו , חשתי מבוכה קלה ממה שקרה לפני מספר שניות , לא הבנתי מדוע הוא נסער ככה , עשיתי משהו לא בסדר?
״לא לואי.. אני.. אני לא יכול..״
״לא יכול מה..?״ שאלתי פגוע מעט.
״אני לא.. אני לא יכול לבגוד.. אני לא כזה..״ הוא משך באפו וקבר את ראשו בין ידיו
״א-אני בגדתי בחבר שלי..״ הוא התייפח וחשתי עקצוץ קטן בליבי , לעזעזאל.. כאב לי לראות אותו ככה .
״זה בסדר הארי.. ה-הוא לא חייב לדעת מז-״
״לא אני.. אני חייב לספר לו לואי..״ הוא הרים את ראשו , דמעות ירדו במורד לחייו.
״היי בנ- הארי?״ הדלת של השירותים נפתחה וליאם וזאין יצאו ממנה.
״מה קר-״ ״פשוט.. תשאירו אותי לבד בבקשה..״ הארי קטע את ליאם ונגב דמעה שזלגה מעיניו.
קמתי ממיטתו ויצאנו מהחדר , פאק , אני מקווה שהוא יהיה בסדר . זה שובר אותי לראות אותו ככה .נקודת מבט - הארי
אני לא מאמין שבגדתי בחבר שלי ! א-אני חייב לספר לו. מגיע לו לדעת..
א-אולי הוא יפרד ממני? לא הוא לא.. אני.. אני אסביר לו שזה קרה בטעות ו.. הוא יבין. הוא מוכרח להבין.
אבל ההרגשה של השפתיים של לואי.. אני אף פעם לא הרגשתי את זה כשהייתי מתנשק עם כריס. זה הרגיש כל כך.. נכון.. כשפתיו נגעו בשלי שכחתי מהכל. מכריס , מכמה שנפגעתי ממנו , מהכל. הרגשתי שזה רק אני ולואי בעולם משל עצמנו.
אלוהים.. יש לי חבר. זה לא בסדר.
״היי בייב״ הדלת נפתחה לפתע וכריס נכנס , חיוכו התאדה כשראה את דמעותיי שהספיקו להתייבש.
״הכל בסדר?״ הוא שאל וליטף את גבי.
״כריס א-אני..״ ניסיתי לדבר אך לא יכולתי
״מה קרה?״ הוא שאל , פרצופו היה מודאג. אני חייב להיות כנה איתו. אין לי ברירה.
״ה-התנשקתי עם לואי..״ אמרתי וקברתי את פרצופי בין ידיי בשביל לא לראות את מבטו.
״אתה מה?״ הוא הוריד את ידו מגבי וקולו היה נמוך מהרגיל.
״א-אני מצטער..״ אמרתי ויבבה נפלטה מפי , הרמתי את ראשי בכדיי לראות את מבטו , חשבתי שדמעות יהיו בעיניו , אך לא היה כלום , אפילו לא ניצוץ , רק מבט של שנאה.
״למה שפאקינג תעשה את זה?!״
״אנ-״
״לך תזדיין!״
״כרי-״
״חשבתי שאתה אוהב אותי!״ הוא צווח ופניו האדימו ואגרופיו היו מעודקים.
״א-אני כן אוהב אותך״ אמרתי בהיסוס , דמעותיי היבשות הוחלפו בחדשות . הוא בעט בפח שבצד החדר בתסכול , הוא לא הוציא מילה.
״תוכיח״ הוא אמר והתקרב אליי.
״מ-מה?״
״תוכיח לי שאתה אוהב אותי״ הוא אמר ונשארתי מבולבל , למה הוא מתכוון?
״אני לא מבי-״
״לעזעזאל הארי פשוט תשכב איתי כדיי שאני אדע שאתה באמת אוהב אותי!״ הוא צווח והתקרב אליי יותר , ליבי בלם בחוזקה ופערתי את עיניי , מה?
״כ-כריס אני..״ ניסיתי לדבר אך דמעותיי מנעו ממני , הרגשתי חנוק.
״תוריד את הבגדים המזויינים האלה לפני שאעשה זאת בעצמי״ הוא אמר והתקרב אליי עוד יותר , הייתי קפוא , מבטי תקוע עליו ולא יכולתי לזוז , בחיים לא ראיתי אותו ככה.
״לעזעזאל״ הוא מלמל והפיל אותי על מיטתי , הוא תקף את צווארי בחוזקה וקרע את חולצתי , מייד יצאתי מההלם שבער בי וניהרתי את ראשי.
״כ-כריס דיי!״ צווחתי בקול חנוק אך הוא לא הפסיק . הוא העביר את ידו אל כפתורי מכנסיי וניסה לפתוח.
״ת-תפסיק!״ נאבקתי אך הוא לא הקשיב . הוא פתח את כפתוריי מכנסיי וניסה למשוך אותם מטה.
״אמרתי דיי!״ צווחתי ודחפתי אותו בחוזקה . הרמתי את מכנסיי במהירות וברחתי מהחדר , מתעלם מהעובדה שאני ללא חולצה . דמעותיי לא הפסיקו לרדת במורד גרוני וגופי רעד ללא הפסקה. ראשי היה מסוחרר ועיניי התחילו לראות נקודות שחורות.
לאחר מספר שניות מצאתי את עצמי נפול על הקרקע.
YOU ARE READING
This summer - larry stylinson
Romansהארי סטיילס עוד נער בן 15 שהולך עם חברו הטוב ביותר נייל למחנה קיץ, הארי הוא ילד ביישן ומופנם , הוא אוהב בנים , לא הרבה יודעים זאת משום שאין לו הרבה חברים. במחנה הקיץ הוא פוגש את לואי, נער בן 18 , לואי הוא הומופוב. ומנסה כמה שיותר להתבריין להארי , אך...