❦︎☾︎ᴇᴘɪʟᴏɢ☽︎❦︎

3.8K 131 17
                                    

                     BUNYI deruman enjin kereta yang dimatikan di garaj membuatkan Irfan dan Izran ketawa riang!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                     BUNYI deruman enjin kereta yang dimatikan di garaj membuatkan Irfan dan Izran ketawa riang!

"Papa dah balik!" Jerit si adik suka dengan nada yang masih pelat.

"Shh.. kata nak bagi suprise. Nanti kalau angah bising tak jadilah suprise kita" kata si abang pula petah.

"Anak anak mama tengah buat apa tu?" Tanya Diandra apabila melihat mereka leka memandang ke luar.

"Shh! Papa dah balik" kata mereka serentak .

Diandra hanya menggeleng perlahan sebelum dia kembali kedapur.

"Papa suprise!!" Jerit mereka seusai Farhan membuka pintu untuk masuk.

"Suprise apa ni sayang sayang papa?" Tanya Farhan bingung dengan wajah yang jelas kelihatan lelah.

"Happy birthday abang" ujar Diandra pula yang menghampiri mereka dengan sebuah kekk ditangan.

"Sayang.. kenapa angkat ni? Berat la" bebel Farhan sambil memgambil kek yang berada ditangan Diandra.

"Takdenya berat.. setakat kek tu apalah sangat" rungut Diandra pula.

Susah ek dapat suami overprotective ni HAHAHA

"Memang la tak berat, tapi tengoklah perut Sayang yang memboyot tu. Bila bila masa baby boleh keluar tau" kata Farhan sambil menarik isterinya untuk duduk.

Diandra hanya tersengih sebagai balasan dan si kembar pula membuat muka menyampah gitueww 😂.

"Mama! Dira dah bangun!" Jerit Irfan suka.

"Dira sayang.. anak papa dah bangun tido ya?" Kata Farhan pada anak gadisnya yang masih mamai itu.

"Papa.. n-nak su-su" kata Adira lambat lambat.

"Anak papa ni minum susu lagi ke? Dira dah dua tahun la sayang.. dah nak ada adik dah" kata Farhan sambil memeluk anaknya.

"Nak susu" kata Adira lancar kali ini.

"Abang ambilkan" kata Izran sebelum dia berlari ke dapur.

Farhan dan Diandra hanya tersenyum melihat telatah anak anak mereka.

"Abang rasa ni boy ke girl?" Tanya Diandra pada Farhan yang masih leka mengusap perutnya.

"Ikut rezeki yang Allah bagi tapi kalau boleh nak girl.. kesian Dira main sorang sorang" kata Farhan sambil ketawa kecil.

"Dian pun harap macam tu.. Prince yang dua orang tu pun nakalnya Ya Allah" kata Diandra turut sama ketawa.

"Along tak nakal.. angah je" balas Izran petah.

"Angah pula yang kena" balas Irfan pula dengan muncungnya.

"Halah halah.. anak mama ni.. semua baik, takde seorang pun yang nakal" balas Diandra membuatkan ketiga tiga anaknya tersengih bangga.

Suri Hati Encik Pengemis [C]Where stories live. Discover now