Haydi Soruya Soruyla Cevap Verelim 0.2

908 65 59
                                    

Cemre Solmaz'dan:

'Evet hacılı bacılarım geldim.Öncelikle mutfakta az önceki yaratıkla karşılaşmamak adına Merve Bella duamı ettim ve korka korka zürefalı zürefalı batteniyimle gittim.Ve şuan burdayım.Bi bakam twich chatim ne alemde.'

'abla cellat yayınını izliyo şuan'

'Cellat yayında sana bakıyo abla  hskebkhxebssxeijes sıçtık sıvaması senden'

'Babamı sana vermiyorum kusura bakma kaba şey'

'Allahım ne güzel yayın yapıyoduk sıçtınız cellat fanları yallah'

'Şimdi yanlış anlamadıysam şuanda yayında biri beni izliyo ibxejbdeuobdeouexn ananı satim kabga gok çocum.Burdan muhtereme sesleniyorum Aslanım niden acep benim yayınımı izliyorsun.Çok sıkıldıysan karı kıza bakın keyfimizi lütfenğğğ bozmayınız ve siz fanları benim yayınımda bana hakaret etmeyiniz ederseniz chatimi sizesalarım eijxbdjiebdejbjdiebjxbe'


Özgür Deniz Cellat'tan:

'Olum biz az önce ne izledik ananı satimler mi,karı kızlar mı herşeyi kavramaya çalışıyorum ve evet tamam kendime geldim.'

'Allahım kız çok şeker bi kere yayına pislik yazmışsınız bide,bu arada bu Cemre'nin kız arkadaşı falan varsa 0310 'a CEMRENINKIZARKADAŞI yazınız'

'Berke sen şuan yayınımdan kendine kız mı tavlamaya çalışıyon bana mı öyle geldi lan!?"

'Bu Merve kim chat?'

'Ikinci side buyur eksik kalma abicim,sensiz tadı olmuyo'

'Cemre'nin kız arkadaşı var bi Merve bide Yaren sevgilileri de yokkkk'

'Abey cemosunda yok hani anlarsın ya ;)'

'Walla abi Cemre de şimdi sizi izliyo ve kahkahalar atıyo jkbsxjkxejxebjswjb'

'Dur ben bi Yaren e bakam bu Cemrenin yutupesi var demi'

'Yoktur çünki yutupe diye bişey yok Youtube var bide gamer olcaksınız'

'Abijim gamerlığıma laf ettirmem hayırdır yani,pes de yenerim seni'

'NAH yenersin,bu arada Cemre'nin sevgilisi olmayabilir doğal bişeyde bu göz kırpma emojisi bana ćok fesat feliyo olum.Yanlış yerlere kaymayalım kız sonuçta...kırılır falan kaldıramaz'

'♧cemresolmazzz:Lan kızsam kızım ama unutma en çok takipçide bende.Erkek olman bişeyi değiştirmiyo ve kaldırırım.Fesatlığımı sorgulama cocuk ;)"

'Tamam apla ozur dileriz dilesene lan Cellat hıyarı'

'Cemre'cim bi racon kesmediğin kaldı he bu arada takipçin benden hep çok olucak çünkü artık seni takibe alıyorum.Herkese benzemem bu arada,fesatlık tada kapiş;)'


Cemre Solmaz'dan:

'Ay yeter ya tamam uğraşmıyorum senle git köşede kudur.Şu alnet oyunuda oynayalım dimi artık.Sponsorlar arıyo valla sıçtım lan Cellat herifiyle uğraşalım derken.Susun sessiz olun da,lan siz zaten konuşamıyodunuz kb aşklarım.Efendim Selim Abi.Aynen abi.Haklısın abi.Ettim bir şerefsizlik abi.Ağzımdan,evet ağzımdan kaçtı abi.Kusura bakma iyi geceler abi.Evet arkadaşlar minnoş oyunumuza geçelim zaten cok sevmiştim bu oyunu,korkutucu da değil.Çok siki-sıkıcı değil yani mantığını kavrayınca.'

'Şimdi ne diyo,bacağın kanadı için ilaç dolabından sargı bezini bul.Ilaç odası nerdeydi lan.Heh bi dakka.Anam duydunuz mu sesi.Yok kıpırdayamam ben.Gidemem oraya yavv.Yerler beni kesin.Yav neden koridorun sonundaki oda ki hem.Yok gitmiyorum.Off,gidiyoruz.Evet şimdi odaya gircem bişey olursa Merve Bella Bella sanki bela bala lakos fe bela öyle bişey zorlamıycam söylemek için kendimi.Girdim lan.Ana hiçbi bok olma- ANANI SIKIM ANTILOP BACAKLI KURSUN ASKER.Yagggg kac geliyo valla bu oyunun sponsorlugundan cekilsinler yavv..Ne bok vardı da girdim bu oyunu benğ.Stop nerde hah buldum.'

'♤ÖDCELLATINIZ:Ayarlardan ışığı biraz aç,karanlıkta yolunu daha rahat bulursun en azından.O canavar gibi şeyde farkındaysan her durduğunda korkup kaçıyor,bazenleri çirkefleşiyor fragmanında gördüm.Kırmızıya dönerse gözleri kaçarsın.Korkma hem takipçin Cellat burda;)'

'Teşekkürler sırık en azından bazen işe yarıyosun gıcıklık dışında bu arada şu göz kırpma şeyini yapmasan mı.He bide sen olunca ben korkmuycam mı evde yanlızım aslanım ben.Korkarsam kaslı kollarınla bana mı sarılcaksın sjebkbdejxebjixebiuxebiuxebijex.'

'♤ÖDCELLATINIZ:Birincisi teşekkür edebildiğine sevindim,ikincisi asla birakmam yanımda olsan aynen sana bu şekilde bakardım fesatlık yerine göre mode on,üçüncusü kaslarımı ne ara gördün ve kaslarımla ilgilenmen hoşuma gitti ;)'

'Ya atarım bak senide fake acarsın yine ugraşırsin benle.He bu arada çocuk bak bu twichin en fesatı benimdir bilen bilir,unvanımı sana vermem ona göre anladınmı'

'♤ÖDCELLATINIZ:Evlenirsek soyadın Cellat oluyo ve illaki bana herkes Cellat dediği için sende ben sayılıyosun ve unvan sende kalmış oluyo.Nikah dairesine erkenden gidebiliriz hiçbirşey için geç değil ve bu fesatlık unvanı sana yakışmış.Doğrusu gerçek hayattada görmek isterdim...;💋'


<OYUN ARASI>

&Ben yazarken çok eğleniyorum sahsen sizi bilemem ama tutmasa bile yazacağım çünkü bana gerçekten eğlenceli geliyo dejkwdkbedijesb&

&Fesatlık mode on ikisindede eheheheheh&

♡14.45 608 kelime♡


~🌙


GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin