Herşeyi Kafama Takarım Bundan Sana Ne 0.4

605 63 20
                                    

Multimedya:Avengers hayranıyım ve bari ilk defa bisey atim dedim jsjsjskskks

Cemre Solmaz'dan:

Son derse kadar birbirimize bakmamaya yemin ettik.Sesli değildi bu yemin ama eminim ki bana bakamıyordu ve çok saçma bir sebepten kırıldığımı idrak edemiyordu anlaşılan.

Herkesin birerine anlatamadıkları vardır elbette.Benim geçmişim babamdan ibaretti,yasamaktan ve annem ile abimle hayata tutunmaktan...

Babam bizi terk ettiğinde,başka bir kadının koynundayken annem hayata karşı dik durmaya çalışıyordu.İş yerinde azar,diğer işinde azar,ev sahibinden azar,akrabalardan azar yiye yiye psikolojisini bozdular.İlaçlar içmeye başladı annem,bize söylemiyordu elbette ama söylemesine gerek yoktu.Herşey ortadaydı sadece gizli ve saklı kalması gerekiyordu.Çünkü annem bunu uygun görmüştü ve beni büyütebilmek için hayatından vazgeçtiği için ona hiç bir kere bile karşı çıkmadım...

Bunun okuldaki bu olayla ne alakası olduğunu bilmeyebilirsiniz ama inanın ki çok alakası var.Küçücük şeyleri kafama takıyordum ben.Benim hastalığımda buydu işte.

Babamın telefonunda o kadınla fotoğraflarını gördüğümde on bir yaşındaydım ben.Masum yaşımda masum zannettim,akrabadır dedim.Ama kafamı acabalar yedi hep o yaşlarında,okulda anne ve babası ayrılan bir kız vardı.Babası baskasıyla evlenmiş ve çok mutluymuş,ama onu unutmuş.Bende bundan korktum işte.Unutulmaktan...

Şimdi bu soruyu çözdü o sırık,yine bir tane daha ve yine bir tane daha...Bu sefer hayattan tamamen siliniyordum ben.Evet anlamsızca bir kıskançlıktı ama ben sadece unutulmaktan korkuyordum.Çok bilmişlikten değil yada hava civadan değil ben hayatın beni silmesinden korkuyordum ve elimden birşey gelmiyordu...

Son ders bitince esyalarımı toplamaya başladım.Merve'lere kendi basıma eve gideceğimi söylediğimden onlar benden hızlı davranıp erken gitmişlerdi eve.Neraber kalıyorlardı zaten.Eşyalarımı toplamam biter bitmez gözüm bana yalvaran gözlerle bakan Cellat'a uğradı bir an.Tam ağzını açmıştı ki ona bakmadan sınıfı terk ettim.Ve sınıftan bir bağırış,evet bağırmıştı...benim için.

Eve geldiğimde direk dusa girdim ve çıktıktan sonra battaniyenin icine girip noodlemla kore dizisi açtım.Ödevim zaten yoktu,olmasını istemiyordum zaten.Saat daha beş bucuktu ve ben yayınlarımı genelde on birde açıyordum.Gece saat üçe kadar sürüyordu çoğunlukla ve delicesine oyun oynuyordum.Sevgili twich chatimle...

Elli dakika olan mini dizim bitince televizyonu kapattım.İnstagrama girip bozuk mauseyi attım hemde defalarca.Altına da not;

"Harikayım..."

Aslında berbattım.Berbatın ötesi olsa ve bir kelime olsa bu kesinlikle "CEMRE SOLMAZ" olurdu.Her gün saçma storyler atan,depresyon bokundaylen ise silmediği düzinerce kopyası olan bozuk mausesininatan kız.Çok havalı değil mi?

Ekler Sana Ne Etti Zalımınğğ Kızı

düşmeyen dolar:Cemre iyi misin,bak dayanamayacağım gelicem kapını çalıcam bi güzel seni yakandan tutup sallıycam hem..

şeyto bacım:Yaren haklı hacım hadi ekler aldım yermin?

siz;bare getirde harap olmasın...

şeyto bacım:kandırdım suanda sipariş ettim kapına geliyo kuzu çevirmem

siz;özürlü canımı çektiriyosun gelde çekmesin canın nah snjsjskskskks

düsmeyen dolar:Unutuldum ama..

siz;ananı skim deme bana unutmak mumutmak

şeyto bacım;ben yayına giriyom beklimde gir ben zalım hadi az hediye atta zengin züppe olam senin gibi

siz;gönül zenginim yaren at bakam bi ellilik kız sevinsin yazık

düşmeyen dolar:sevap işliycem aga artık

siz;agalı magalı konuştuysak yarış len aç sende yayını gurban olam bekliyom kuzuya sarılan kurt gibi

şeyto bacım:açtim len hadi gelen hsjsjksjskskksksksosk

Merve Yalçın'dan:

'Merve Bellağ Bellağ sanko bela belağğ lakas fos fela...Ben geldümm.Hoşgeldüm diyerek giriş faslını geçiyorum.Napıyonuz şeyto necolar'

'iyüzzzzz seni gördük kızıl <3'
'abla Cemre abla bozuk mausesini attı sıkıntı var mı defalarca attı çünkü'
'ismimi oku lan'
'sarkina tukirim'

'ayy yerim ben sizi myfc seviyorum sizi'
'ablacım bazı sorunlar çıktı ufak tekef ama bizim neco birader şerefsizine bi bok olmaz biliyosunuz kedi gibi dokuz on iki  canlı'
'okumaya pek niyetim yok sonuçta ağzımın bu denli bozulmasını istemiyorum ve kufretsem daha iyi o kadar söylim,gonul ister Cyfc sonsuz demek ama o boktan gonul bende yok mlssf'
'evet o yuzden sarkim suan 61 milyon tesekkurler'

've evet cemreden arka arkaya abonelik geldi zengin zuppe olcam yeahhh.Olum yavaş yarende suan bes tane attı ama Cemre on alti tane attı yazık yaren ayyın açta sanada atsın cemos'

Özgür Deniz Cellat'tan:

Dün ki yayından sonra ona karşı tavrım değişmişti kabul.Bana çok semlatik gelmişti ve zaten öyleydi.Yapmacık tavırlardan uzaktı ve kendiydi işte...

Sadece bir soruyla benimle konusmayı bırakmıştı.Sınıftan beni dinlemeden çıkınca öfkeme hakim olamadım ve sıraları devirdim,bağırdım.En sevmediğim şey dinlenmemekti.Beni dinlese bende onu dinlesem herşey çözülecekti.Bir sorudan kaynaklı düşünmüyordum öncelikle.Baskabir sebep vardı,gösterdiği tepki baya fazlaydı çünkü.

Eve geldiğimde Behzat ve Berke benimle gelmişti.İkisi aynı evde oturuyordular bense tek başıma oturuyordum.Oturduk öyle saatlerce.İnstagrama girdiğimde binlerce abartısız mause fotografıyla karşılaşmıştım ve nedenini bilmiyordum.

Lisenin bir magazin sayfası var,orda yazılan haberler ve verilen cevapları tekrar tekrar okudum.Buna elbette kırılmış olabilirdi ama bu ironiden baska birşey değildi bana göre.

Berke:Olum yapma lan böyle az gülsene

Cellat:Olmuyo berke bazı şeyler
olmayınca olmaz

Behzat:Cemre'nin seni dinlememekte kararlı olması gerektiği gibi

Cellat:Hayır dinlese ölür müydü,onunla konusmak büyük bir hataydı sadece.

Berke:Abi burda ikinizinde sucu yok bak eminim ki yarın hiçbirsey olmamıs gibi doner senle de konusur

Cellat:Fotograflari gormediniz galiba

Behzat:Bence gonlunu almak icin yayinda onun hakkinda falan konus en azindan iltifat et

Cellat:Suçum yok ki neden ozur dilim

Behzat:Seni taniyorum cocukluktan beri Cellat,icin icini yiyor seni affetmesi icin

Cellat:Bu kadar tanimasaydiniz keske ne diyim.

'Herkese merhaba canlarım,ben Cellat.Bu gün pek havanda değilim.Ne oldu diye sorarsanız daha yeni tanıdığım bir insanı kaybettim.Kalbini muhtamalen istmeden kırdım.Suan beni izliyorsun Cemre ve ben ozur dilerim.Kirdiysam seni veya...neden dinlemeden gittin cemre soyleyecekletim vardı!"

•Oyun Arası•
πBölüm yazdım usaklar size jwjekskksπ
&00.36 846 kelime&
~Gece🌙

GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin